Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΥΛΩΝΑΚΗΣ ΕΞΞΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΗΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΌ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

 "Η ΠΡΑΞΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΤΩ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ"
"Αγία Παρασκευή, 6 /3/2013
Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι,
Με αφορμή τον ορισμό νέων μελών στα Διοικητικά Συμβούλια των Νομικών Προσώπων του Δήμου μας και σε απάντηση ορισμένων δημοσιευμάτων στον ηλεκτρονικό τύπο, περί αποχώρησης μου από το Διοικητικό Συμβούλιο του Πολιτιστικού & Αθλητικού Οργανισμού θα ήθελα να θέσω υπόψη σας τα εξής:
Ο πρώην Δήμαρχος και επικεφαλής της παράταξης μας κ. Βασίλης Γιαννακόπουλος μου πρότεινε να παραμείνω ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πολιτιστικού & Αθλητικού Οργανισμού έως τη λήξη της δημαρχιακής θητείας, γνωρίζοντας την αγάπη μου για το συγκεκριμένο τομέα. Η πρόταση του πρώην Δημάρχου με τιμά ιδιαίτερα διότι συμπίπτει απόλυτα με αυτό που προσωπικά θα επέλεγα.
Υπηρέτησα το συγκεκριμένο Οργανισμό για περισσότερο από τέσσερα χρόνια από τη θέση του Προέδρου και δύο χρόνια ως εκπρόσωπος της μειοψηφίας, έχοντας την ευκαιρία να υπερασπιστώ ένα μεγάλο έργο που συντελέστηκε εκεί τα προηγούμενα χρόνια. Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι ο αθλητισμός της πόλης είναι πλέον ένα κομμάτι της καθημερινότητας μου.
Όμως, όλοι εμείς που ασχολούμαστε με τα κοινά θα πρέπει να βάζουμε σε δεύτερη μοίρα τις προσωπικές μας επιθυμίες και φιλοδοξίες. Η πολυετής παραμονή προσώπων σε συγκεκριμένες θέσεις, δυστυχώς έχει αποδειχτεί, ότι δημιουργεί κατεστημένα τα οποία οδηγούν σε συμβιβασμούς εις βάρος της πόλης και των δημοτών. Τα πρόσωπα θα πρέπει να εναλλάσσονται και να αποκτούν εμπειρία από όλο το φάσμα της διοίκησης Δήμου. Με αυτές τις αρχές ξεκίνησα να ασχολούμαι με τα κοινά και έτσι θα συνεχίσω.
Γι αυτό λοιπόν ζήτησα από τον πρώην Δήμαρχο και επικεφαλής της παράταξής «ΜΑΖΙ για την Αγία Παρασκευή», κ. Βασίλη Γιαννακόπουλο να επιλέξει κάποιο άλλο πρόσωπο που θα υπηρετήσει επάξια την παράταξή μας, ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πολιτιστικού & Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου μας.
Η μη συμμετοχή μου στο Διοικητικό Συμβούλιο είναι μία πολιτική πράξη, έξω και πέρα από εντυπωσιασμούς, που αποσκοπεί αποκλειστικά και μόνο στην εμπλοκή και άλλων νέων προσώπων στα κοινά της πόλης. Νέα πρόσωπα, με νέες ιδέες και νέα φιλοσοφία είναι κάτι που έχουμε όλοι ανάγκη. Ειδικότερα, αυτές τις δύσκολες ώρες που περνάει η πόλη μας με ευθύνη της διοίκηση Ζορμπά, που δυστυχώς αντιμετωπίζει με μεγάλη αδιαφορία τα προβλήματα των δημοτών. Όλοι μαζί, θα πρέπει να στρατευτούμε για να δημιουργήσουμε μια ρεαλιστική πρόταση για τα μέλλον της Αγίας Παρασκευής.
Από την πλευρά μου θα υπηρετήσω την πόλη μου και την παράταξή μου από οποιοδήποτε άλλο πόστο μου ανατεθεί, ακόμα και ως απλό μέλος.
Φιλικά,
Γιάννης Μυλωνάκης
"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου