Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Η SUPER STAR ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ (ALPHA) ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ. ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!!!

Είναι το νέο αστέρι της TV για το οποίο πολλοί αναρωτιούνται πώς προωθήθηκε κι έφτασε τόσο ψηλά στον ALPHA. Λένε: "ενώ δεν μπορεί... ν' ανοίξει το στόμα της, πώς είναι δυνατόν να της δίνουν δική της εκπομπή;" 
Όλα γίνονται ειδικά, όπως λένε οι κακές γλώσσες, αν έχεις τον Κοντομηνά να σε στηρίζει! 
Δείτε όμως τι αναφέρει για τα σπουδαία προσόντα της η σέξι Σπυροπούλου, όπως το διαβάζουμε από το nassos.blog:


Το κορίτσι φωτογραφήθηκε για τις ανάγκες του περιοδικού και μας έδειξε τα οπτικά … «προσόντα» της τα οποία είναι αδιαμφισβήτητα 

Με μακιγιάζ και ρετούς βέβαια…διότι κάποιοι που την έχουν δει σε διακοπές λόγου χάρη μου έχουν πει ότι χωρίς μακιγιάζ είναι μια άλλη!
Όπως και να χει διαβάστε τι απάντησε σε δυο χαρακτηριστικές ερωτήσεις της συνέντευξης…Θα σκάσω ρε παιδιά. Τι το σπουδαίο ξεκινά από τα χείλη της;

Ποιο θεωρείς ότι είναι το καλύτερο σημείο στο σώμα σου;

«Τα χείλη μου».

Ναι, αλλά περισσότερα κομπλιμέντα θα ακούς για το στήθος σου…

«Όχι.  Όλοι μου οι σύντροφοι έλεγαν για τα χείλη μου και όχι για το στήθος μου. Από τα χείλη ξεκινάνε πολύ σπουδαία πράγματα».

Σχόλιό μας: Όταν κάνει κια συνέντευξη οφείλει να την σχδιάσει έτσι ώστε να μην την πιάσουν κι' άλλο στο ψιλό γαζί. Έπρεπε λοιπόν να αναφέρει τα προσόντα της ως παρουσιάστρια από τα χείλη της οποία κρέμεται όλο το φιλοθεάμον κοινό, Για να μην γίνονται παρεξηγήσεις και άλλοι συνειρμοί για τα ωραία χείλη της! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου