Τρίτη 17 Μαΐου 2016

SINEAD O' CONNOR! ΝΕΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ; "ΝΑ ΕΥΧΕΣΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ"! ΖΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑ...

Στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου στο Σικάγο βρέθηκε η γνωστή τραγουδίστρια Sinead O'Connor, η οποία αγνοούνταν από την περασμένη Κυριακή και υπήρχαν φόβοι πως μπορεί να κάνει κακό στον εαυτό της, καθώς θεωρήθηκε "άτομο με τάσεις αυτοκτονίας". Αφού βρέθηκε, μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο και από ένα post που ανέβασε λίγο αργότερα στο Facebook φαίνεται πως οι τάσεις αυτοκτονίας δεν την έχουν εγκαταλείψει.











Η 49χρονη τραγουδίστρια, που έγινε παγκοσμίως γνωστή τη δεκαετία...


του ‘90 όταν ερμήνευσε το Nothing Compares 2 You του Prince, εξαφανίστηκε από το σπίτι ενός φίλου της, ενός ντράμερ λέγεται, σε προάστιο του Σικάγο όταν αποφάσισε να βγει για βόλτα με το ποδήλατο. Ήταν πρωί Κυριακής και για πολλές ώρες δεν είχε δώσει σημεία ζωής με αποτέλεσμα να ειδοποιηθεί η αστυνομία.
Επειδή τον περασμένο Νοέμβριο είχε ανεβάσει στη σελίδα της στο Facebook ένα post που θεωρήθηκε "σημείωμα αυτοκτονίας" (σ.σ. και τότε είχε βρεθεί σε δωμάτιο ξενοδοχείου να έχει καταναλώσει αλκοόλ και χάπια και νοσηλεύτηκε) ξεκίνησαν αγωνιώδεις έρευνες για τον εντοπισμό της, με την αστυνομία να τη χαρακτηρίζει "άτομο με τάσεις αυτοκτονίας". Τελικά βρέθηκε λίγες ώρες μετά, πάλι σε δωμάτιο ξενοδοχείου της αλυσίδας Best Western Hotel στο προάστιο Μόρτον Γκρόουβ του Σικάγο και μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο.
Το ξενοδοχείο όπου βρέθηκε η τραγουδίστρια - Φωτογραφία Daily MailΤο ξενοδοχείο όπου βρέθηκε η τραγουδίστρια - Φωτογραφία Daily Mail
Βαν τηλεοπτικών σταθμών έξω από το αστυνομικό τμήμα της περιοχής όπου βρέθηκεΒαν τηλεοπτικών σταθμών έξω από το αστυνομικό τμήμα της περιοχής όπου βρέθηκε
Λίγο αφού βρέθηκε, η Sinead O'Connor ανέβασε στο Facebook ένα οργισμένο "ανοιχτό γράμμα" όπως το ονόμασε, 624 λέξεων, το οποίο απευθύνεται στον Τζον Ρέινολντς, πρώην σύντροφό της και πατέρα του γιου της Τζέικ. Και δεν επιτίθεται μόνο στον Ρέινολντς αλλά και στον γιο της! Μοιάζει με ένα νέο σημείωμα αυτοκτονίας, παρόμοιο με εκείνο που είχε ανεβάσει και τον περασμένο Νοέμβριο, όπως είχε ξανά εξαφανιστεί.
«Πες σε αυτόν τον διαβολικό γιο μας πως ένα άτομο που υποφέρει από δυο γαμ... παθήσεις, των οποίων τα συμπτώματα περιλαμβάνουν και αυτοκτονικό ιδεασμό δεν χειραγωγεί», γράφει και κατηγορεί τους πάντες: «Με εγκαταλείψατε γιατί έχω τάσεις αυτοκτονίας. «Γαμ... μου... με αφήσατε να πεθάνω».


Κατηγορεί τον γιο της Τζέικ πως παρόλο που λέει ότι ξέρει πως εκείνη πάσχει από πνευματική ασθένεια, την εγκαταλείπει. «Πες του να σταματήσει να παριστάνει πως δίνει δεκάρα για το αν θα πεθάνω. Το μόνο που τον ανησυχεί είναι το πως θα νιώσει εκείνος. Δεν δίνει δεκάρα πως ένιωσα εγώ απ’ όταν όλοι εσείς γαμ... εμένα και τον γιο μου. Όλοι σας πρέπει να προσεύχεστε να πεθάνω. Γιατί θα σας κάνω μήνυση για ό,τι μου κάνατε αν καταφέρω να ζήσω».
Στη συνέχεια απευθύνεται στον πατέρα της και λέει πως η ίδια είναι πιο δυνατή από τη μητέρα της. «Δεν θα γλιτώσεις αυτή τη φορά με τον έναν ή τον άλλο γαμ... τρόπο». Και συνεχίζει, κατηγορώντας τον πως της ζητούσε 20.000 δολάρια κάθε τρεις μήνες. «Δεν είχα ποτέ καμία οικονομική βοήθεια από κανέναν πατέρα κανενός από τα παιδιά μου. Αν εσύ και ο πατέρας μου είχατε καταφέρει αυτό που θέλατε, ο Τζέικ δεν θα ήταν καν ζωντανός. Μόνο εγώ πολέμησα γιατί ήταν το μωρό μου και τον αγαπούσα. Ένα παιδί σαν εμένα. Εσύ και ο πατέρας μου με αφήσατε σε έναν νοσοκομείο για να κάνω έκτρωση. Πόσες γυναίκες ανάγκασες να κάνουν έκτρωση Τζον; Μέτρησες; Εγώ σταμάτησα πριν από σχεδόν 16 χρόνια».


Παράλληλα, ζητά ξανά από τον γιο της Τζέικ να πάει την κηδεμονία του αδερφού του Σέιν και να του ζητήσει συγγνώμη που τον χρησιμοποίησε για να τιμωρήσει εκείνη. Υπόσχεται πως θα του στέλνει λεφτά αρκεί να φροντίσει να έχει ο αδερφός του τη θεραπεία και τα φάρμακα που του χρειάζονται.
«Κανείς σας δεν θα με ξαναδεί ποτέ. Αν καταφέρω να μην αυτοκτονήσω, θα πληρώνετε τα ιατρικά έξοδα» λέει και κατηγορεί τον πρώην σύντροφό της και τον πατέρα της πως είναι οι υπαίτιοι της ψυχολογικής και συναισθηματικής καταστροφής της. «Δεν θα επιστρέψω ποτέ σε εσάς ή σε κανένα από τα τέσσερα παιδιά μου, εξαιτίας σας. Να ζήσετε με αυτό! Εξηγήστε τον Σέιν και η Γέσουα ότι η μαμά εξαφανίστηκε. Αντίχριστοι, αχάριστοι, ψεύτες, εγκληματίες. Δολοφονήσατε τη μητέρα σας με τον έναν τρόπο ή τον άλλο. Τη διώξατε από τη ζωή της και έπρεπε να πάει σε άλλη Ήπειρο για να μείνει ζωντανή. Την κάνατε να εγκαταλείψει τα μωρά της και μετά τα αφήσατε κι εσείς! Εσείς χρειάζεστε ψυχίατρο. Όλοι σας!


Θα σας δω στο δικαστήριο. Θέλω αποζημίωση. Είμαι ανίκανη να δουλέψω. Έχασα τα εισοδήματα της περασμένης και της φετινής χρονιάς. Είχα τεράστια ιατρικά έξοδα και τεράστια τραύματα εξαιτίας των βασανιστηρίων σας. Όπως είπα, καλύτερα να προσεύχεστε ο Θεός να με σκοτώσει γιατί αντίθετα από την άμοιρη μητέρα μου, εγώ δεν θα το αφήσω έτσι. Όλοι θα πάτε στο δικαστήριο και θα το λύσουμε δημόσια μια και καλή.
Μπαμπά, ξέρω ότι έκρυψες την απόφαση για την κηδεμονία. Αφορά τη μητέρα μου κι εσένα. Την έθαψες. Αυτό θα είναι το μόνο που θα θάψεις εκτός από τη μητέρα του. Ο Θεός να σε συγχωρήσει που έκλαιγες πάνω από το σώμα της λέγοντας πως λυπάσαι».

Μετά από αυτό το γράμμα, που περισσότερο μοιάζει με ακόμη ένα σημείωμα αυτοκτονίας, η Sinead O'Connor ανέβασε το τραγούδι του Τζον Λένον Woman Is The Nigger Of The World, μια φράση που χρησιμοποιεί και μέσα στο κείμενό της.
Και τα δυο post ανέβηκαν πριν από έξι ώρες, λίγο αφού βρέθηκε στο ξενοδοχείο όπου είχε κρυφτεί από την Κυριακή όταν εξαφανίστηκε.
Φωτογραφίες: Reuters, EPA, newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου