Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

ΑΡΠΑΞΑΝ ΤΗ 16ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΗ! ΣΟΚ! ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ....

ΥΠΟΓΡΑΦΩ
Αγαπητές φίλες και φίλοι,

Στρατιώτες εισέβαλαν στο σπίτι μας μες στη νύχτα κι έσυραν τη 16χρονη κόρη μου στη φυλακή. Τώρα βρίσκεται σ’ ένα παγωμένο κελί....
Έχω αφιερώσει τη ζωή μου στην ειρηνική αντίσταση. Γι’ αυτό ο στρατός κρατάει τώρα το μωρό μου -- θέλουν να τσακίσουν το ηθικό μας. Όμως είμαι μέλος του Avaaz εδώ και 8 χρόνια -- κι έχω δει τη δύναμη που έχει αυτό το κίνημα όταν αντιστεκόμαστε όλοι μαζί στην αδικία.  

Η υπόθεση της κόρης μου πάει στο δικαστήριο στις 31 Ιανουαρίου  -- αλλά το 99% των αποφάσεων των στρατοδικείων του Ισραήλ είναι καταδικαστικές για τους Παλαιστινίους, ακόμη αν πρόκειται για παιδιά. Σε παρακαλώ, υπόγραψε την επείγουσα έκκλησή μου με ένα πάτημα -- θα την παραδώσουμε απευθείας στους παγκόσμιους ηγέτες:     

Βοήθησε να ελευθερώσουμε την κόρη μου Αχέντ

Προς τους παγκόσμιους ηγέτες:  

«Απαιτούμε να απελευθερωθεί η Αχέντ και όλα τα Παλαιστίνια παιδιά που κρατούνται σε στρατιωτικές φυλακές.
  

Η διεθνής κοινότητα πρέπει να βάλει τέλος στην κράτηση και κακοποίηση των παιδιών σε αυτές τις φυλακές. Φτάνει πια.
  

Προς την Αχέντ και όλα τα παιδιά που κρατούνται σε ισραηλινές στρατιωτικές φυλακές: Είμαστε στο πλευρό σας και σας έχουμε στην καρδιά μας. Δε θα τα παρατήσουμε μέχρι να απελευθερωθείτε. Δεν είστε μόνα σας.»


Βοήθησε να ελευθερώσουμε την κόρη μου Αχέντ

Όταν την είδα στην πρώτη ακρόαση, ήταν χλωμή κι έτρεμε. Φορούσε χειροπέδες κι ήταν φανερό ότι πονούσε. Ήθελα να βάλω τα κλάματα, αλλά δεν μπορούσα. Πρέπει να σταθώ δυνατός, για να παραμείνει κι εκείνη δυνατή.  

Αλλά ο δικαστής απέρριψε την αίτηση αποφυλάκισης και τώρα το παιδί μου κινδυνεύει να περάσει χρόνια πίσω απ' τα κάγκελα μέχρι να δικαστεί. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κρατείται σε αυτές τις συνθήκες! Τη συνέλαβαν επειδή χαστούκισε έναν βαριά οπλισμένο αξιωματικό, όταν οι στρατιώτες του πυροβόλησαν το ξαδερφάκι της στο πρόσωπο, σπάζοντας το κρανίο του. Αλλά αντί να νοιαστούν για τον πυροβολισμό του ανήλικου, έχουν πέσει πάνω στο κοριτσάκι μου και την κατηγορούν για 12 εγκλήματα.

Πάνω από 12.000 Παλαιστίνια παιδιά έχουν συλληφθεί απ’ το 2000! Ανεξάρτητα απ’ την άποψη που έχει ο καθένας μας γι’ αυτή τη διαμάχη, νομίζω πως όλοι συμφωνούμε ότι κανένα παιδί δεν πρέπει να κακοποιείται και να κρατείται σε στρατιωτικές φυλακές χωρίς δίκαιη δίκη.  

Έχω επικοινωνήσει προσωπικά με διπλωμάτες, αλλά η φωνή μου από μόνη της δεν είναι αρκετή. Γι’ αυτό σας ζητώ να σταθείτε στο πλευρό μου. Είναι γνωστό ότι οι στρατοδίκες δε θέλουν τη διεθνή δημοσιότητα κι οι Ισραηλινοί πολιτικοί δε θέλουν να ξεσπάσει σκάνδαλο για το ζήτημα των φυλακισμένων παιδιών. Πρόσθεσε το όνομά σου -- μας μένουν ελάχιστες μέρες:

Βοήθησε να ελευθερώσουμε την κόρη μου Αχέντ
Έχω πάρει κουράγιο απ’ τη δύναμη και το πάθος αυτού του κινήματος για ελευθερία, δικαιοσύνη κι έναν καλύτερο κόσμο. Γι’ αυτό απευθύνομαι σ’ εσάς, γιατί ξέρω ότι, αν κάποιος μπορεί να ελευθερώσει την κόρη μου και όλα τα άλλα παιδιά, είναι το κίνημα του Avaaz.  

Με ελπίδα και αποφασιστικότητα,
Μπασέμ Ταμίμι με την ομάδα του Avaaz  

--------------------------
ΥΓ. Η ομάδα του Avaaz έχει ετοιμάσει ένα ενημερωτικό δελτίο με γεγονότα και περισσότερες πληροφορίες για τη μεταχείριση των παιδιών της Παλαιστίνης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  

Διεθνής Αμνηστία: Nα απελευθερωθεί η Αχέντ Ταμίμι -- ΕΡΤ
http://www.ert.gr/eidiseis/diethni/kosmos/diethnis-amnistia-na-apeleftherothi-achent-tamimi/  

Ισραηλινός δημοσιογράφος καλεί σε ομαδικό βιασμό φυλακισμένης ανήλικης Παλαιστίνιας -- TvXS
http://tvxs.gr/news/kosmos/israilinos-dimosiografos-kalei-se-omadiko-biasmo-fylakismenis-anilikis-palaistinias  

 Στη φυλακή μέχρι τη δίκη η 16χρονη παλαιστίνια Αχέντ Ταμίμι -- Το Βήμα
http://www.tovima.gr/world/article/?aid=934380

Παλαιστίνη: Ο πατέρας της 16χρονης Αχέντ Ταμίμι -- Εuronews
http://gr.euronews.com/2018/01/02/o-pateras-tis-ahed-tamimi-sto-euronews-palestine-israel  

Έφηβη Παλαιστίνια ακτιβίστρια κινδυνεύει να περάσει χρόνια στη φυλακή, επειδή χαστούκισε Ισραηλινό στρατιώτη (στα Αγγλικά) -- ABC News
http://abcnews.go.com/International/palestinian-teen-activist-face-years-prison-slapping-israeli/story?id=51913049  

Η Παλαιστίνια Αχέντ Ταμίμι συνελήφθη από ισραηλινές δυνάμεις (στα Αγγλικά) -- Al Jazeera
http://www.aljazeera.com/news/2017/12/palestinian-ahed-tamimi-arrested-israeli-forces-171219174834758.html

Οι ανήλικοι Παλαιστίνιοι που συλλαμβάνονται από Ισραηλινούς «υφίστανται κακοποίηση» (στα Αγγλικά) -- Al Jazeera
http://www.aljazeera.com/news/2017/10/palestinian-minors-arrested-israel-suffer-abuse-171024215105404.html
ΥΠΟΓΡΑΦΩ

Άρπαξαν τη 16χρονη κόρη μου απ’ το κρεβάτι της μες στη νύχτα και την πέταξαν σ’ ένα κελί. Είναι απλώς ένα παιδί, αλλά ο στρατός αρνείται να την ελευθερώσει. Κινδυνεύει να περάσει χρόνια στη φυλακή.Έχω αφιερώσει τη ζωή μου για την ειρήνη στην Παλαιστίνη. Γι’ αυτό κι ο Ισραηλινός στρατός κρατάει τώρα το μωρό μου -- θέλουν να τσακίσουν το ηθικό μου. Το μόνο που θέλω είναι να την ξαναγκαλιάσω. Σε παρακαλώ, στήριξε την έκκλησή μου για να αφεθεί ελεύθερη, με ένα πάτημα:  
ΥΠΟΓΡΑΦΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου