Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ: «ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΧΙΟ ΚΑΙ ΤΟ MAKELEIO.GR"

vrachiolidis

Από τη δημοσιογραφική αυτή στέγη, θέλω να κάνω γνωστό ότι σήμερα το πρωί τελείωσε οριστικά η συνεργασία μου με τον Στέφανο Χίο και τη διαδικτυακή εφημερίδα του makeleio.gr.
Ένα ανύποπτο όσο και φαινομενικά αστείο γεγονός, από το οποίο ωστόσο εξήχθησαν πολλά συμπεράσματα για το ποια ήταν τα θεμέλια στα οποία στηριζόταν αυτή η συνεργασία, κατέδειξε ότι το τέλος της ήρθε ως αναπόφευκτο γεγονός.
Μετά από 11 μήνες συνεχούς-καθημερινής δημοσιογραφικής μου παρουσίας στο makeleio.gr και εμφανίσεις μου στο τηλεοπτικό πάνελ όπου με φιλοξενούσε ο Σ. Χίος, θέλω να ευχαριστήσω τόσο τη διεύθυνση του ιστότοπου, όσο κυρίως, τους πολυπληθείς αναγνώστες και τηλεθεατές του.
Αυτό πάντως που θέλω να δηλώσω ανεπιφύλακτα είναι ότι όλο αυτό το διάστημα έδωσα πολύ περισσότερα απ’ όσα πήρα. Συνέβαλα με τον καλύτερο τρόπο στην άνοδο του makeleio.gr και με δημοσιογραφικές αποκαλύψεις-αποκλειστικότητες που λίγες ιστοσελίδες κάνουν, θεωρώ ότι προσέφερα ό,τι καλύτερο είχα από τον εαυτό μου.
Το ποιος τελικά θα χάσει ή όχι από αυτή την –επαναλαμβάνω οριστική- διακοπή συνεργασίας μου με τον Σ. Χίο και το makeleio.gr θα το δείξει η ιστορία. Εγώ πάντως, πέρα από την πρόσκαιρη απώλεια αναγνωστών που θα έχω,  διατηρώ την πεποίθηση ότι δεν θα είμαι αυτός που τελικά θα χάσει. 

Τελειώνοντας θέλω να τονίσω ότι ο αγώνας μου συνεχίζεται μέσα από τη δημοσιογραφική στέγη του indobserver.blogspot.gr και την έντυπη εφημερίδα «Ελεύθερη Ώρα».
Βεβαίως, θα αναζητήσω μεγαλύτερη διαδικτυακή πύλη που θα φιλοξενεί τα ρεπορτάζ μου.
Και πάλι ευχαριστώ όλους και όλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου