Τρίτη 12 Αυγούστου 2014

ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΜΕ ΝΕΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ!!! "ΕΦΥΓΕ" ΑΠΟ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ ΣΤΑ 34 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ Η ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΛΟΚΟΥΡΗ!

Φρίκη. Τις ίδιες ώρες που έχανε τη ζωή της από καρκίνο η δημοσιοσιογράφος Μαρία Καραθανάση, έφευγε από τη ζωή σε ηλικία 34 ετών και η τραγουδίστρια Μαρία Κολοκούρη των «Astarte»!!! Μετά από πολύμηνη μάχη με τη λευχαιμία, η τραγουδίστρια του γυναικείου ελληνικού metal συγκροτήματος, Μαρία Κολοκούρη, άφησε την τελευταία της πνοή, σκορπώντας θλίψη στον καλλιτεχνικό χώρο και όχι μόνο.
Τα συγκινητικά λόγια του συζύγου της, Νίκου Μαίη, έχουν ως εξής:
«Η Mαρία μας έφυγε από αυτόν τον κόσμο, αφήνεις πολλά πίσω και πονάει όλη μου η ψυχή, είσαι το πιο ξεχωριστό πλάσμα, είσαι η Γυναίκα μου, θα σε λατρεύω εγώ, ο γιος μας και όλοι όσοι σε αγαπούν. Θα σε τιμώ πάντα και δεν θα ξεχαστείς πότε.
Mέχρι να ξανά ανταμώσουμε αγάπη μου σε φιλώ μέσα από την ψυχή μου,
Ο Νίκος σου και ο γιος σου Αντώνιος.
Η κηδεία της έγινε χθες Δευτέρα, στις 16:30, στο κοιμητήριο της Δάφνης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου