Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΑΔΩΝΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΣΤΟΝ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ!!!

Συνέβη και αυτό! Διαβάστε τι ακριβώς λέει ο Κωστής Αϊβαλιώτης...



"A-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο : Πήραν πριν λίγο το γραφειο μου απο το γραφειο του Γεωργιαδη και ζήτησαν να μιλήσουν με τον... πατέρα μου για να τον ψηφισει !! Αφήνω στην μπάντα το κωμικό γεγονός ότι το γραφειο ενός βουλευτή της ΝΔ παιρνει το γραφειο του... Εκπροσώπου του ΛΑΟΣ για να ψαρεψει ψηφους, ενώ είναι γνωστες σε όλους οι απόψεις μου σχετικά με τους αποστάτες, τους προδότες κλπ . Εντωμεταξύ εννοείται ότι ο πατερας μου ηταν ΛΑΟΣ , είχε αποχωρήσει απο τη ΝΔ πριν καμια 15αριά χρόνια , ενώ τους διεφυγε και αλλη μια μικρή "λεπτομέρεια" : Ο πατερας μου έχει πεθανει εδώ και 6,5 χρονια ! Δεν τον βλεπω καλα τον Γεωργιαδη στις εσωκομματικές εκλογές...".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου