Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ WIND! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!

Ταλαιπωρία, περιπέτεια ή και αφέλεια;…..
 …..να νομίζει κανείς ότι μπορεί να φύγει από τον ΟΤΕ αναίμακτα;

Διαβάστε παρακάτω μια αληθινή ιστορία που ζω αυτές τις ημέρες.

Προσπαθώντας να μειώσουμε τις δαπάνες μας και κατόπιν τηλεφωνικής προσφοράς από την WIND, αποδεχτήκαμε και προχωρήσαμε σε αίτηση αλλαγής παρόχου σταθερής τηλεφωνίας από τον ΟΤΕ στη WIND. Το...

κίνητρο ήταν η πολύ καλή οικονομική προσφορά της δεύτερης εταιρίας έναντι της πρώτης. Στις 16/3/2015 υπογράψαμε σύμβαση με τη WIND και λάβαμε ενημέρωση με μήνυμα στο κινητό ότι η μεταφορά θα γίνει στις 27/3/2015, ημέρα Παρασκευή.
Πράγματι, στις 27/3/2015 και ώρα μεταξύ 10:30 με 11:30 το πρωί διεκόπη η τηλεφωνική σύνδεση και το διαδίκτυο. Από εκεί ξεκινά η περιπέτειά μας. Μέχρι σήμερα, 16/4/2015, μας γνωστοποιούν μέσω πολλαπλών SMS ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και ότι θα αποκατασταθεί βλάβη εντός 3 εργασίμων ημερών. Η τελευταία ενημέρωση λέει ότι η οριστική επίλυση του προβλήματος θα δοθεί στις 20/4/2015.
Τώρα το ποιος είναι υπεύθυνος, ο ΟΤΕ, η WIND δεν γνωρίζουμε. Όφειλαν να μας ενημερώσουν η WIND αρχικά , αφού διαπίστωσε βλάβη, ακριβώς πόσο χρονικό διάστημα θα χρειαστεί για να την αποκαταστήσει οριστικά και όχι να μας πηγαίνει από 3ήμερο σε 3ήμερο. Αναρωτιόμαστε δε, τι είδους βλάβη είναι αυτή, η οποία εμφανίστηκε τώρα με την αίτηση αλλαγής παρόχου και όχι νωρίτερα, όσο ήμασταν στον ΟΤΕ. Γιατί η WIND δυσκολεύεται τόσο να δώσει λύση; Δεν έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό; Μήπως πρόκειται για πόλεμο μεταξύ εταιριών;
Οτιδήποτε και αν συμβαίνει δυστυχώς είμαστε στη μέση. Γιατί να ταλαιπωρούμαστε με αυτό τον τρόπο; Όλο αυτό το διάστημα επικοινωνούμε για τις υποχρεώσεις μας μέσω την κινητών, αυξάνοντας τελικά κατά πολύ την τηλεφωνική δαπάνη. Έπρεπε να έχει δοθεί λύση και να έχουμε σταθερό τηλέφωνο και διαδίκτυο. Είναι αδιανόητο στον 21ο αιώνα να βιώνουμε τέτοια τριτοκοσμική κατάσταση.


Μάριος Δαραβίγκας

4 σχόλια:

  1. Αχ φίλε μου δεν είσαι ο μόνος . Πέρυσι τέτοια εποχή τα ίδια πάθαμε και εμείς.Μέχρι να ξεμπλέξουμε πέρασε πάνω από μήνας.Μας δούλευαν κανονικά. Μας είχαν πάρει τη γραμμή και με δικαιολογίες δεν μας την έδιναν πάλι ,είμαστε χωρίς τηλέφωνο 15 ημέρες.Υπομονή.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Δαραβίγκα, στείλτε τώρα κιόλας μια επιστολή στον Πρόεδρο του ΟΤΕ και στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, με όλο το ιστορικό της υπόθεσής σας. Και να δείτε για πότε θα πάρουν μπρος...
    Σας μιλάω εκ πείρας.

    Μαρία Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Δαραβίγκα, στείλτε τώρα κιόλας μια επιστολή στον Πρόεδρο του ΟΤΕ και στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, με όλο το ιστορικό της υπόθεσής σας. Και να δείτε για πότε θα πάρουν μπρος...
    Σας μιλάω εκ πείρας.

    Μαρία Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το έχουν σύστημα!!! Αντιμετωπίσαμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα και το λύσαμε ,μέσω ενεργοποίησης της νομικής προστασίας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή