Σάββατο 9 Μαΐου 2015

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΙΔΟΚΤΟΝΟ! ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ! ΕΙΧΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ!

Τα ναρκωτικά, η επιθετική συμπεριφορά και η πορνεία. Έτσι περιγράφει τη ζωή του 27χρονου Σάββα, το φερόμενου παιδοκτόνου της μικρής Άννυς...

Η εφημερίδα Αγορά φιλοξενεί συνέντευξη της Άσια, της τρανσέξουαλ που υποστηρίζει ότι συζούσε με τον 27χρονο πριν γίνει πατέρας. Σύμφωνα με την Άσια, υπήρχαν σημάδια για το φρικτό έγκλημα.
Ήταν μαζί επί 3 χρόνια. «Όταν με χτυπούσε,γελούσε μετά. Ποτέ δεν μου είχε ζητήσει συγνώμη. Με χτυπούσε και μετά μου έλεγε “δώσε μου 20 ευρώ να πάρω τσιγάρα”. Δεν γινόταν κάθε μέρα, βέβαια, γι' αυτό δεν έφευγα. Έλεγα μέσα μου,ότι όπως όλες οι οικογένειες έχουν τα προβλήματά τους, έτσι κι εμείς».
«Ο Σάββας δούλευε ως ζιγκολό»
Αποτροπιασμό προκαλεί και η περιγραφή της για συγκεκριμένο περιστατικό που δείχνει στοιχεία του χαρακτήρα του: «Έφυγα στη Βουλγαρία γιατί είχε πεθάνει η μάνα μου. Άφησα τον Σάββα στο σπίτι να προσέχει τα σκυλιά μου,την Μπέμπα, ένα μικρό μαλτεζάκι που είχε γεννήσει.Γύρισα και το βρήκα γεμάτο πληγές. “Το χτύπησε ένα ποδήλατο” μου λέει. Από τα νεογέννητα έλειπε ένα και μου είπε ότι το πλάκωσαν τα υπόλοιπα και έσκασε. Το μεγάλο σοκ το έπαθα όταν είδα φωτογραφίες με τα κουταβάκια τυλιγμένα με πλαστική μεμβράνη πάνω στο κρεβάτι. Τα είχε σαν σουβλάκια. Νομίζω ήταν έτοιμος να τα βάλει στο φούρνο. “Αγόρι μου, είσαι ψυχανώμαλος” του είπα, και γελούσε».
Οι δύο τους χώρισαν, όπως λέει, το 2010 στα γενέθλιά της σε ένα πάρτι που έκανε όπου της ανακοίνωσε ότι έχει σχέση με την Ντιμιτρίνα (την μητέρα της Άννυ), την οποία γνώρισε από την ίδια εκείνη. «Από μένα την γνώρισε. Ήταν καλή κοπέλα... Όταν γεννήθηκε το παιδί, το άφησαν στη γιαγιά και τον παππού και έφυγαν στη Γερμανία. Μέχρι πέντε μηνών έγκυος, η Ντιμιτρίνα δούλευε. Ο Σάββας δούλευε ως ζιγκολό. Ποτέ δεν έκανε άλλη δουλειά. Ζιγκολό σε σινεμά του κέντρου και σε σπίτια. . Για να καταλάβεις την τρέλα, έβγαινε και ως τραβεστί στη Συγγρού με ψηλή μπότα και φούστα. "Είναι απόκριες" μου έλεγε, "είμαι καρναβάλι" .Τον κοιτούσα στραβά. "Ναι καλά", λέω από μέσα μου, έτσι ξεκίνησαν όλοι. Κι εγώ καρναβάλι είμαι εδώ και 25 χρόνια».
Τους στήριζαν οικονομικά
Λέει επίσης: «Όταν έκαναν το παιδί, χάρηκα. Όλη η παρέα χάρηκε. Το γέννησε στη Βουλγαρία και μετά οι δύο τους έφυγαν στην Γερμανία. Εκεί ζει ένας άνθρωπος που είναι πολύ ερωτευμένος μαζί της. Αυτός και ένας παππούς, 70 ετών, τους στηρίζουν οικονομικά. Από την Γερμανία τους έστελνε κάθε πέντε ημέρες 400 ευρώ, ενώ ο παππούς, που ήταν πρώην πελάτης του Σάββα, έκανε και αυτός τις καταθέσεις του».
«Αν έχω το παιδί μέσα στο σπίτι θα ηρεμήσω από την πρέζα»
Το Φεβρουάριο, ένα βράδυ που βρέθηκαν στην ίδια παρέα, η Άσια άκουσε το ζευγάρι να λέει ότι θα φέρει το παιδί στην Ελλάδα. «Θέλω να το φέρω, γιατί αν έχω το παιδί μέσα στο σπίτι θα ηρεμήσω από την πρέζα. Με το παιδί θα συνέλθω. Θα ντρέπομαι να κάνω αυτό το πράγμα» της είχε πει...
Τελευταία φορά που τον είδε, όπως λέει η ίδια, ήταν μια ημέρα πριν από τις φρικιαστικές αποκαλύψεις, στο μαγαζί που δούλευε ως σερβιτόρα τις Κυριακές. «Είχε έρθει μαζί με την Ντιμιτρίνα. Πήγα και τους είπε “τι έγινε, ακούσαμε ότι χάθηκε το παιδί”. Θυμάμαι ότι εκείνη τον πίεζε με ερωτήσεις για να μάθει για την Άννυ. Ήταν χαλαρός και χαρούμενος. Την επόμενη μέρα ακούσαμε στις ειδήσεις τι έγινε. Το σοκ που έχουμε πάθει είναι αξεπέραστο. Του αξίζει να μείνει για πάντα στην φυλακή».
news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου