Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

ΙΔΟΥ ΠΩΣ ΣΒΗΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Την ίδια ώρα που στην γειτονική Τουρκία υπάρχει έκρηξη...

υπερπληθυσμού, την ίδια ώρα που και στην γειτονική Αλβανία το ποσοστό γεννήσεων είναι από τα πιο υψηλά στην Ευρώπη, εμείς εδώ στην μνημονιακή Ελλάδα καμαρώνουμε τα… «αγαθά» του δυτικού πολιτισμού.
Τα αγαθά αυτά είναι αύξηση διαζυγίων, προώθηση με κάθε μέσο της ομοφυλοφιλίας και από τα υψηλοτέρα ποσοστά εκτρώσεων στην Ευρώπη.
Κάθε χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά σκοτώνονται και μετά την νομιμοποίηση των εκτρώσεων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και πριν δεν γίνονταν το ίδιο.
Πέραν τούτου, σήμερα οι Έλληνες δεν έχουν καμία διάθεση να κάνουν οικογένεια και πολύ περισσότερο να γίνουν γονείς, γιατί η θηλιά της οικονομικής κρίσης στραγγαλίζει κάθε τέτοια επιθυμία. Από την άλλη έχουμε και την προκύψασα «εκσυχρονιστική» εισβολή χιλιάδων επυλίδων μουσουλμάνων, που ονομαστήκαν από το κατεστημένο μετανάστες.
Φωνη βοώντος εν τη ερήμω… αλλά θα σύντομα είναι πολύ αργά.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

1 σχόλιο:

  1. Διαλογος με αλληλεγγυο
    ΕΓΩ
    Μπορουμε να εχουμε μια εικονα ποσοι τελικα ειναι οι προσφυγες και
    ποσοι οι μεταναστες απο κρατη μη-εμπολεμα που εκαναν αιτησεις για
    επιδοματα, ασυλο, κλπ...?Επειδη οι πληροφοριες μου απο Σχιστο μερια
    δεν αναφερουν μονο προσφυγες, αλλα και "αλλους" δηθεν προσφυγες.
    Επισης τα προσφυγικα ρευματα του 1922,ηταν κυριως Ελληνες και Αρμενιοι
    πολιτες και δεν ειχαν καμια σχεση με τα αραβικα κυριως ρευματα προσφυγων
    και μεταναστων, που σιγουρα εμπεριεχουν και θυλακες τζιχαντιστων αναμεσα τους.
    Ευχαριστω
    Γ. Νεστορας.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    αλληλεγγυος
    11:45 π.μ. (Πριν από 8 λεπτά)
    προς Εμένα
    Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες, ούτε μου αρέσει ο όρος "δήθεν". Αυτός που ξεκινά από την άλλη άκρη του κόσμου να φτάσει εδώ σκυλοπνιγμένος δεν είναι "δήθεν". Τώρα υπάρχουν υπηρεσίες που διερευνούν κατά περίπτωση και αποφασίζουν σύμφωνα με τα ευρωπαικώς συμφωνηθέντα.
    Οι πληροφορίες που έχω είναι ότι το κράτος μας τους εκπαιδεύει λάθος και τους δίνει λάθος μηνύματα. Δεν επιρρίπτω ΚΑΜΙΑ ευθύνη σε πρόσφυγες. Ελπίζω να είμαι σαφής με τις λιγοστές πληροφορίες που έχω.
    ΕΓΩ
    11:52 π.μ. (Πριν από 1 λεπτό)
    επειδη βλεπω συμμαθητες μου αστεγους να κοιμουνται σε παγκακια,
    προτεραιοτητα πιστευω ειναι αυτοι, αν θελουμε να ειμαστε ευρωπαικο
    κρατος...τωρα αν θεωρειται καποιος ΣΚΥΛΟΠΝΙΓΜΕΝΟΣ για μερικα μιλια απο
    Αλικαρνασσο προς Κω, τοτε μαλλον ζουμε σε αλλο κρατος.
    Διαχωρισμο μεταξυ προσφυγων και μεταναστων εισβολεων που ανακατευονται σκοπιμα
    με προσφυγες δεν ειδα.
    Οπως και θυλακες τζιχαντιστων(πρωην FSA, ISIS κλπ) αναμεσα σε προσφυγες.
    τα συμπερασματα ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή