Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Η ΑΠΟΨΗ ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΓΙΑ ΤΑ "ΓΙΟΥΧΑ" ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, ΒΟΥΛΤΕΨΗ, ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΡΩΤΟΠΠΑΠΑ!

Η γνωστή δημοσιογράφος Δήμτρα Γκουντούνα, εκφράζει την άποψή της (με ανάρτηση στο facebook) για τις αποδοκιμάσίες σε βάρος των Μπακογιάννη, Βούλτεψη, Ρουσόπουλου και Πρωτόπαππα κατά την παρουσία της στο κτήριο της ΕΣΗΕΑ, με αφορμή τα 100 χρόνια της Ένωσης Συντακτών. 
Δήμητρα Γκουντούνα: "Δεν θα μπορούσα ποτέ να σκεφτώ, τον Νίκο Καραντινό,τον Μπάμπη Κλάρα, τον Λευτέρη Δέπο και τόσους άλλους που δυστυχώς έχουν φύγει από τη ζωή να βωμολοχούν έξω από το κτίριο της Ένωσης. Όταν βρίζεις, δεν έχεις...


 επιχειρήματα, για αυτό και μου προκάλεσε λύπη όλη αυτή η βωμολοχία κάποιων έξω από την Ένωση Συντακτών προς τους πολιτικούς. Και εγώ δεν συμφωνούσα με την είσοδο τους στο ''σπίτι΄΄ μας, για αυτό και δεν πέρασα το κατώφλι. Ναι δεν μπορούσα να δω τον ''συνάδελφο'' που συμμετείχε στον εξαναγκασμό μου για να φύγω από τη δουλειά μου, αλλά η ευθύνη δεν είναι δική τους που ήρθαν αλλά εκείνων που τους κάλεσαν. Και πεποίθηση μου είναι να μάχεσαι και όχι να εκτονώνεσαι βρίζοντας..."

1 σχόλιο: