Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Ο ΒΥΡΩΝ ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ: "ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΩΝ"!


Συνομιλία με έναν «ισοβίτη» δεξιό. Θαύμασα την ορθή σκέψη του. Τη σοφία του. Την μεταφέρω σήμερα στους αναγνώστες μου. Χωρίς καμμιά στρέβλωση ή αλλοίωση του νοήματος των λόγων του σεβαστού συνομιλητή μου. Ανοίγω εισαγωγικά: «Ήμουν μια ζωή δεξιός. Από το 1950, όταν πρωτοψήφισα, μέχρι το 2012. Τώρα με κάνουν, ο Σαμαράς και η παρέα του, να αλλαξοπιστήσω. Είμαι δεξιός γιατί πίστευα πως είναι ο χώρος του πατριωτισμού, της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της...

ιδιωτικής πρωτοβουλίας, της αξιοκρατίας, της Δύσης και της Ευρώπης. Τώρα μου φορούν κάποια “σιδερένια παπούτσια” και μου ζητούν να πιστέψω όχι σε εκείνα που πίστευα, αλλά στους καινούργιους ορισμούς. Να πάψω να είμαι ελεύθερος, αλλά να γίνω υπόδουλος στους Ευρωπαίους εταίρους και πιστωτές μας. Γιατί αλλιώτικα, θα με λιώσουν. Θα μου πάρουν τις καταθέσεις (που δεν μου άφησαν), θα μου δημεύσουν την περιουσία μου, σπίτια, χωράφια (που μου τα πήραν ήδη). Θα μου κόψουν τις εισροές πόρων και δανείων και θα με αφήσουν χωρίς τρόφιμα, χωρίς φάρμακα, χωρίς πετρέλαιο, επειδή δεν αφήνω τον βουλευτή μου να βγάλει πρόεδρο και γιατί έτσι κινδυνεύει ο Σαμαράς να χάσει τη θέση του πρωθυπουργού και του αρχηγού και η χώρα να πτωχεύσει και να γίνει στάχτη. Δεν μου είπαν ακόμη αν θα φέρουν κανονιοφόρους να ναυλοχήσουν στον Πειραιά (όπως έγινε το 1854 με τους Αγγλο-Γάλλους στον Κριμαϊκό πόλεμο) ή αν θα εισβάλουν με τα τανκς όπως έγινε το 1940-41! Φόβος και τρόμος. Αλλά όχι για μένα. Δούλος δεν γίνομαι σε κανέναν ξένο ή ντόπιο αφέντη. Αν χρειασθεί γίνομαι και “μάρτυρας” θυσίας. Πήρα είδηση του πόσο χυδαία με εκμεταλλεύονται αιώνες τώρα οι κοτζαμπάσηδες, από την “κάσσα” και “κάστα” τους ορμώμενοι. Προσποιούμενοι ότι είναι δικοί μου αντιπρόσωποι, ότι υπηρετούν τις ίδιες ιδέες με μένα, ενώ το μόνο που τους νοιάζει είναι τα λεφτά τους στις τράπεζες του εξωτερικού και στις offshores, οι καριέρες τους, τα τζάκια τους, οι διεθνείς διασυνδέσεις τους, οι εταιρείες και οι όμιλοί τους, οι “στοές” τους και οι “λέσχες” τους. “Τιποτιστές” κατά τ’ άλλα είναι. Και απάτριδες και αρνησίθρησκοι και αρνησίδοξοι. Βάζουν και τους ξένους αφεντάδες τους να τρομοκρατήσουν τους Έλληνες πατριώτες ή και να τους σκοτώσουν αφού τους δείξουν με το δάχτυλο οι σύγχρονοι κουκουλοφόροι. Τώρα βγήκαν στις “ρούγες” και οι Γερμανοί του Βερολίνου ή του Λουξεμβούργου (οινόφλυγες και μπυροπότες, όπως ένας υπότροπος υπόδικος για διαφθορά που θέλει “οικείους του” να κυβερνούν την Ελλάδα). Να δώσουν σήμα στους “συνεργάτες” τους στην Ελλάδα να πράξουν αναλόγως εναντίον των απείθαρχων και των υπονομευτών της πολιτικής σταθερότητας και της τοκογλυφικής ευημερίας τους. Ναι, ήμουν μια ζωή δεξιός και προδομένος. Τώρα ζω το τέλος των ψευδαισθήσεών μου». Κλείνω τα εισαγωγικά. Έτσι μου μίλησε. Είμαι μαζί σου, του είπα. Μέχρι θανάτου. Και στην άλλη ζωή ακόμα!
                Β.Γ.Π.

             15.ΧΙΙ.14   
από τη Φωνή του Βιγλάτορα (KontraNews) 

4 σχόλια:

  1. Καλά, ειδικά εσύ, ούτε την ψήφο σου δεν θα βρεις στις επόμενες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΙ ΚΡΙΜΑ!!!!!!!!!!!!!! ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ .!!!!!!!!!......ΚΡΙΜΑ ΒΥΡΩΝΑ......ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΗ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣΑ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλα, κατσε να φτασουμε στο 179 και θα σου πω τι θα θυμασαι απο αυτα που γραφεις...
    οσο για σενα παθιασμενη νεοδημοκρατισα, ευχομαι να εχεις παντα παθος..
    τι να πω...μακαριοι οι πτωχοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή