Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΠΑΡΑΛΙΚΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΟΣΑ ΕΚΦΩΝΗΣΕ ΣΤΟΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΟΝ ΧΟΛΑΡΓΟ!

Επανέρχεται ο υποστράτηγος ε.α. κ. Παραλίκας αναφορικά με όσα εκφώνησε στον πανηγυρικό της 28ης Οκτωβρίου στον Χολαργό. Δεν έχουμε καμία πρόθεση να απαντήσουμε εκ νέου και να δώσουμε νέες διαστάσεις σε ένα θέμα που θεωρούμε ότι έχει εξαντληθεί. 
Το μόνο που επισημαίνουμε σε σχέση με την απάντησή του είναι στο σημείο "Γ", όπου φαίνεται ότι ο σεβαστός στρατηγός δεν μας κατάλαβε. Εμείς είπαμε ότι Κακώς επιβράβευσε τη συνθηκολόγηση του Τσολάκογλου, ως σωτήρια για τον στρατό πράξη, διότι ο Τσολάκογλου έπρεπε να κριθεί εν συνόλω και όχι μεμονωμένα για μια πράξη η οποία είχε στοιχεία υστεροβουλίας, μια και μετά τη συνθηκολόγηση ανέλαβε καθήκοντα ως κατοχικός πρωθυπουργός! Υπηρέτησε δηλ. τους ναζιστές Γερμανούς! Και υπ'αυτή την έννοια η συνθηκολόγησή του ήταν ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ενέργεια. 
Η νέα απάντηση του υποστρατήγου ε.α. κ. Παραλίκα έχει ως εξής:

Α. Στην ομιλία μου κύριε Βραχιολίδη "δεν εκθείασα τον Τσολάκογλου", όπως γράφετε. Απλά είπα αυτά που και σεις στο πρώτο σχόλιό σας ...

αναφέρετε: "Ότι με την υπογραφή της Συνθηκολόγησης έσωσε την τιμή των όπλων και των παιδιών της Ελλάδας που τα δόξασαν, αφού έμειναν ελεύθερα και επέστρεψαν στα σπίτια τους".

Β. Σε ότι αφορά την καταχώρηση των κειμένων της "Εκδοτικής Αθηνών", τα καταχώρησα για να συνειδητοποιήσετε την τραγικότητα του στρατεύματος που κινδύνευε να καταστεί αιχμάλωτο των ηττημένων Ιταλών.

Γ. Την όποια άλλη πολιτική κίνηση του Τσολάκογλου (κατοχική Κυβέρνηση κ.λπ.), κακώς την επικαλείστε, γιατί στην ομιλία μου περιορίστηκα μόνο στη σωτηρία του στρατού και όχι "εν συνόλω στην περίπτωση του Τσολάκογλου", όπως ισχυρίζεστε. Ούτε αν ήταν ή όχι η Συνθηκολόγηση "υστερόβουλη πράξη", όπως πάλι γράφετε.

Δ. Αν υπάρχουν κάποιοι που διαφωνούν, θεωρώντας την ενέργεια του Τσολάκογλου ως λάθος, είναι δικαίωμά τους. Όπως είναι και δικό σας δικαίωμα. Για όσους και όσες όμως διατηρούν τέτοια άποψη, και είχαν γιο, σύζυγο, πατέρα ή αδελφό στα μέτωπα, θα τους προκαλούσα να σκεφτούν πως, αντί να υποδεχτούν το δικό τους άνθρωπο στο σπίτι τους, θα μάθαιναν ότι οδεύει αιχμάλωτος για τα εργοστάσια της Γερμανίας…

Ε. Εκπλήττομαι για τα αρνητικά σχόλια της ομιλίας μου που ισχυρίζεστε ότι ειπώθηκαν και δεν έφτασαν στ' αυτιά μου ή στ' αυτιά κάποιων άλλων, από του οποίους θα γινόμουν κι εγώ κοινωνός, απ' ευθείας ή μέσω του οικογενειακού και κοινωνικού μου περιβάλλοντος.

ΣΤ. Αντιθέτως, η συντριπτική πλειοψηφία του εκκλησιάσματος έσπευσε να με συγχαρεί. Και όσοι, προφανώς για δικούς τους λόγους ο καθένας, δεν μπόρεσαν να το κάνουν τότε, το έπραξαν, οι περισσότεροι με καθυστέρηση. Απόδειξη και τα πολλά τηλεφωνήματα που δέχτηκα τις επόμενες ημέρες.

Ζ. Το ίδιο και οι παρόντες Δημοτικοί Σύμβουλοι. Ήταν οι πρώτοι που έσφιξαν το χέρι μου και μάλιστα με εγκαρδιότητα!

Η. Το γέρος και μάλιστα το "υπέργηρος" ως έκφραση, μπορεί να αποτελεί τιμή. Όταν, όμως, αναφέρεται σε περίπτωση διαφωνίας ή αντιλογία, αποτελεί προσβλητική έκφραση. Μου το λένε και κάποιοι που το διάβασαν ή έτυχε να το πληροφορηθούν.

Θ. Το "όποιον να'ναι" ασφαλώς αναφέρεται στο πρόσωπό μου, αφού εγώ είμαι εκείνος που, κατά την άποψή σας, "έκαψα την πίττα". Αν, όμως, όπως ισχυρίζεστε, το κάψιμο της πίττας το διαπίστωσαν άλλοι, που σας το μετέφεραν, με ενδιαφέρει πολύ να τους μάθω. Μεγαλύτερο είναι το ενδιαφέρον μου αν πρόκειται και για Δημοτικούς Συμβούλους, όπως διατείνεστε.

Ι. Παραξενεύομαι και για το πρωτάκουστο. Εννοώ τη λογοκρισία του ομιλητή και μάλιστα σε εθνική εορτή που προτείνετε. Πρώτη φορά μου τυχαίνει σε καιρό Δημοκρατίας!

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Νικόλαος Απ. Παραλίκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου