Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΑ JUMBO! ΕΞΙΣΩΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ! ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ!

ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!

Όπως φαίνεται και στα βίντεο που ακολουθούν, αυτή τη φορά, η εταιρία...

δεν κάλεσε κάποιον τραγουδιστή για να τραγουδήσει στο διαφημιστικό της, αλλά απλούς ανθρώπους που φαινομενικά κάνουν διαφορετικές ζωές και έχουν άλλες προτιμήσεις όπως γράφει το pentapostagma.gr που αναδεικνύει το θέμα.

Παραδείγματος χάριν, στο παρακάτω σποτάκι, το πρώτο νεαρό ζευγάρι είναι straight και το δεύτερο είναι ένα μεγαλύτερο ηλικίας gay ανδρών. Και οι δύο βρίσκονται στα Jumbo και μοιράζονται την κοινή τους προτίμηση στο κατάστημα.
Είναι εξαιρετικά προκλητικό να συμβαίνει αυτό, διότι στα συγκεκριμένα καταστήματα πηγαίνουν κυρίως μικρά παιδιά και νεαρής ηλικίας άτομα και η Jumbo προπαγανδίζει ως κάτι φυσιολογικό και αποδεκτό την ομοφυλοφιλία.

Διαβάστε τι αναφέρει η εταιρία:

«Τι έχει να μοιραστεί ένας έντεχνος μ’ έναν… λαϊκό; Ένας πλούσιος μ’ έναν φτωχό; Ένας Έλληνας μ’ έναν μετανάστη; Ένας straight μ’ έναν gay; Ένας τρίτεκνος μ’ έναν εργένη; Χιλιάδες προϊόντα και εκατομμύρια χαμόγελα! Αυτό θα πει Jumbo «Δημοκρατία της Χαράς»!

Η πρώτη corporate διαφημιστική καμπάνια «Κοινωνικής Παρέμβασης» είναι γεγονός και έτοιμη να σπάσει κάθε στερεότυπο (κοινωνικό ή ρατσιστικό)… με χιούμορ, τρυφερότητα και αναπάντεχες αλήθειες! Γιατί η έννοια της Δημοκρατίας στις μέρες μας, είναι πιο επίκαιρη και αναγκαία από κάθε άλλη φορά!»

Τα άλλα σποτ- στα οποία μεταξύ άλλων εμφανίζονται ένα κωφός μπαμπάς και ένας μετανάστης:

4 σχόλια:

  1. Οι λαοί δεν έχουν καταλάβει ακόμη τι οικτρό μέλλον τους ετοιμάζει η παγκοσμιοποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να επιβιώσεις σήμερα, πρέπει να ακολουθείς το πολιτικώς ορθόν. Και το πολιτικώς ορθόν σήμερα είναι ο αχταρμάς.
    Για να δω την JUMBO και την κάθε JUMBO να πάει στα Αραβικά Εμιράτα και να βάλει στην διαφήμισή της χριστιανούς και γυμνόστηθες!
    Εκεί σε θέλω να είσαι μάγκας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ και μια δεκαετία προωθούν όλες τις πουστάρες στα πάνελ και στα πρωινάδικα. Και ιδου το αποτέλεσμα. Να διαφημίζονται δυο κωλοαδερφάρες σαν κάτι το συνηθισμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή