Κυριακή 21 Απριλίου 2013

ΣΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ ΤΟ'ΧΕΙ ΡΙΞΕΙ Η ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ


Ευγενία Μανωλίδου: Κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα για να πάρει τα χρήματά της από το Master Chef , δυόμιση χρόνια μετά!

Δυόμισι χρόνια μετά το τέλος του πρώτου κύκλου επεισοδίων του Master Chef από το οποίο είχε βγει νικητής ο Άκης Πετρετζίκης και ενώ δεν έχει εξοφληθεί ακόμα η Ευγενία Μανωλίδου αποφάσισε να κινηθεί νομικά -μετά τις αντίστοιχες κινήσεις των τριών σεφ Λουκάκου, Σκαρμούτσου και Λαζάρου αλλά και τις Μπεκατώρου και Συνατσάκη- διεκδικώντας με τη σειρά της και εκείνη το ποσό που της οφείλεται από το Στούντιο ΑΤΑ.
Η παρουσιάστρια σύμφωνα με τη real προχώρησε στην κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων κατά της εταιρείας παραγωγής του Master Chef, αλλά και κατά του Mega, με τα οποία ζητεί τη διασφάλιση και την καταβολή ποσού περίπου 40.000 ευρώ, όσο δηλαδή είναι το υπόλοιπο της αμοιβής της που εκκρεμεί. Η αίτηση συντηρητικής κατάσχεσης θα εκδικαστεί στις αρχές Ιουλίου, οπότε ορίστηκε δικάσιμος, καθώς η παρουσιάστρια -μη θέλοντας να ασκήσει υπερβολική πίεση λόγω των τεράστιων δυσκολιών που αντιμετωπίζει η τηλεοπτική αγορά- απέφυγε να ζητήσει την έκδοση προσωρινής διαταγής για τη διασφάλιση των 40.000 εύρω - κίνηση που θα επέσπευδε τη διαδικασία. Η ίδια περιορίστηκε στο να επιβεβαιώσει ότι δεν της έχει καταβληθεί μέρος των δεδουλευμένων της για το μαγειρικό ριάλιτι, ενώ αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο για την απόφασή της να κινηθεί νομικά.
gossip
Αγωγή κατά δημοσιογράφου Βαξεβάνη
Αγωγή κατά του Κώστα Βαξεβάνη υπέβαλε η Ευγενία Μανωλίδου. Στην προσωπική της σελίδα η γνωστή μαέστρος και τηλεοπτική περσόνα έγραψε τα εξής στο Twitter της...αναφερόμενη στα δημοσιεύματα που ενέπλεκαν το όνομά της στη λίστα Λαγκάρντ: "Αρκετή υπομονή έχω κάνει τελευταία και έχει αρχίσει να εξαντλείται, όποιος υπονοήσει ξανά ότι κλέβω το κράτος, θα υποστεί τις συνέπειες".
Στην αγωγή που υπέβαλε κατά του δημοσιογράφου και δημοσίευσε  η εκπομπή «Μίλα», αναφέρεται ότι η Ευγενία Μανωλίδου δεν έχει καμία σχέση με την λίστα, ενώ ξεκαθαρίζει πως ο πρώην σύζυγός της Θόδωρος Μανωλίδης απλά την είχε συμπεριλάβει ως αντιπρόσωπο σε μία από τις υποθέσεις του.
«Ο εναγόμενος λοιπόν στην προσπάθεια του να συγκρουστεί πολιτικά με το σύζυγό μου Άδωνι Γεωργιάδη επιλέγει λέγοντας ψέματα να με εμπλέξει ως μέλος της λίστας Λαγκάρντ», αναφέρει η Ευγενία στην αγωγή της.
Και συνεχίζει: «Η πραγματικότητα που γνωρίζει ο εναγόμενος είναι ότι πελάτης ήταν ο τότε σύζυγός μου ζωγράφος Μανωλίδης με τον οποίο εγώ βρισκόμουν σε διάσταση από το 2003 έχει εκδοθεί διαζύγιο από το έτος 2009, μετά από σφοδρή αντιδικία, η οποία μάλιστα είχε κορυφωθεί το 2005, γνωστή στα ΜΜΕ, άρα εν γνώσει του εναγομένου, που κάνει δημοσιογραφικό ρεπορτάζ και επομένως καλά γνώριζε ότι ουδεμία σχέση με το συγκεκριμένο λογαριασμό είχα ποτέ ή μπορούσα να έχω. Ο εναγόμενος γνωρίζει ότι ήδη έχω χωρίσει και έχω παντρευτεί εκ νέου με τον Άδωνι Γεωργιάδη και επιλέγει ως τίτλο του άρθρου “χρυσή πελάτης η οικογένεια Μανωλίδου” βάζοντας φωτογραφία εμένα με τον σύζυγό μου, Άδωνι, που καμία σχέση δεν έχουμε με τον συγκεκριμένο λογαριασμό, όπως καλώς γνωρίζει ο εναγόμενος».
Σε άλλο σημείο του εγγράφου τονίζει ότι: «Το συγκεκριμένο άρθρο με συκοφαντεί, καθώς αφενός στον τίτλο του με παρουσιάζει ως χρυσό πελάτη της λίστας Λαγκάρντ, ενώ γνωρίζει, έχοντας τις καρτέλες, ότι είμαι απλή αντιπρόσωπος του πελάτη, ενώ και στο κείμενο του άρθρου αναφέρει ότι πιθανόν εγώ ως αντιπρόσωπος επισκέφτηκα την τράπεζα στις 7 Ιουνίου 2005, ενώ ρητώς αναφέρει το ιστορικό της τράπεζας ότι η επίσκεψη έγινε από τον πελάτη και όχι τον αντιπρόσωπο. Ο εναγόμενος, λοιπόν, προσπαθεί να με εμπλέξει με το περιεχόμενο του συγκεκριμένου λογαριασμού, γνωρίζοντας με το έγγραφο που κατέχει, ότι ουδεμία σχέση έχω, δεν είμαι πελάτης, αλλά αντιπρόσωπος, χωρίς δυνατότητα παρέμβασης ή και απλής γνώσης του λογαριασμού. Η όποια “εμπλοκή” μου είναι ότι ο τότε σύζυγός μου με είχε δηλώσει ως αντιπρόσωπό του».
tsiliadoros

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου