Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

"ΨΗΦΙΖΩ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΚΕΧΡΗ ΕΠΕΙΔΗ..."

Γράφει ο Λουκάς Μιχ. Στεφάνου, Δικηγόρος, Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Παπάγου – Χολαργού 


Ψηφίζω για Δήμαρχο Παπάγου – Χολαργού  Γιάννη Κεχρή γιατί:
  • Το πρόγραμμά του αποτυπώνει τη γνώση του και συνάμα εκφράζει την άποψή του για τα δημοτικά θέματα. Δεν είναι τετριμμένο. Διαβάστε το, θα το βρείτε στην ιστοσελίδα μας “ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΑΠΑΓΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ”.
  • Μπορεί και στηρίζεται στις δικές του δυνάμεις. Στην παιδεία του, στις ικανότητές του και στο μεράκι του για τα κοινά. Επομένως μπορεί να αντέξει στα δύσκολα.
  • Στο τοπίο που διαμορφώνεται, είναι πιστεύω ο καταλληλότερος για να γυρίσει αληθινά την παλιά σελίδα. Προσέξτε, το ατόφιο νέο δεν είναι το παλιό με γυαλιστερό περιτύλιγμα. Δεν πρέπει η παγίδα του κατακερματισμού να μας ρίξει ξανά στο παλιό. Ο δεύτερος γύρος θα γίνει μόνο μεταξύ δύο υποψηφίων Δημάρχων. Ας αλλάξουμε επιτέλους σελίδα.

Ψηφίζοντας όποιον εσείς εκτιμάτε στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού μας, ψηφίζετε

Γιάννη Κεχρή

Αν σκέφτεστε να με ψηφίσετε και δεν γνωριζόμαστε, επιτρέψτε μου να σας συστηθώ:

Κατοικώ στην περιοχή μας ανέκαθεν, από τότε που υπήρξε η Κοινότητα Παπάγου.

Είμαι παντρεμένος με την Μαρία Κουτσοπόδη, καθηγήτρια και έχουμε δύο παιδία τον Μιχάλη και την Ηρώ.

Μετά την αποφοίτησή μου από την Νομική Αθηνών, συνέχισα μεταπτυχιακά στις Βρυξέλλες.

Είμαι μάχιμος Δικηγόρος.

Έχω συμβάλει ως κάτοικος και Δικηγόρος στην διατήρηση του χαρακτήρα της κηπούπολης που ζούμε και των αθλοπαιδιών. Βλέπω με επιφύλαξη την αλλαγή των χρήσεων γης και έχω αντιταχθεί στην κατασκευή έργων υπερτοπικού  χαρακτήρα σε βάρος της ποιότητας της ζωής μας.

Με εκτίμηση,

Λουκάς Μιχ. Στεφάνου


2 σχόλια:

  1. Ψηφίζω για Δήμαρχο Παπάγου – Χολαργού Γιάννη Κεχρή γιατί:


    ΑΠΑΝΤΗΣΗ :

    ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ .

    ΣΧΟΛΙΟ :

    ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ :

    ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΩΝΕΨΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιος ειναι αυτος ο Κεχρης ρε παιδια ηξερα ενα Κεχρη τερματοφυλακα των Μεγαρων . Εχει καμμια σχεση ; Αληθεια λεω δεν κανω πλακα απλα δεν τον εχω ακουσει τον κυριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή