Σάββατο 31 Μαΐου 2014

ΛΟΥΚΕΤΟ ΤΟ CAFE' ΜΥΘΟΣ ΣΤΟΝ ΧΟΛΑΡΓΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 14 ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ!

Μετά από 14 χρόνια το cafe'-κοσμικό κέντρο ΜΥΘΟΣ έβαλε λουκέτο. Θύμα της οικονομικής κρίσης και του έντονου ανταγωνισμού που προέκυψε με το άνοιγμα συναφών καταστημάτων επί της Λ. Μεσογείων, η επιχείρηση δεν άντεξε το βάρος της κρίσης και πριν από 2 εβδομάδες έβαλε λουκέτο. Ο "Μύθος", που στεγάζεται στη συμβολή των οδών Φανερωμένης και Αγαμέμνονος, αρχικά ονομαζόταν Info cafe' , ενώ αργότερα μετωνομάστηκε "ΜΥΘΟΣ". Ιδιοκτήτης της επιχείρησης ήταν ο Νίκος Πολίτης. Η επιχείρηση είχε γίνει στέκι για πολλούς Χολαργιώτες. 
Θυμίζουμε ότι παλαιότερα στο ίδιο σημείο στεγαζόταν το εστιατόριο-pizza "Συντριβάνι" ιδιοκτησίας Χρα ο οποίος είναι και ο κατασκευαστής της πολυκατοικίας. 

2 σχόλια:

  1. ΑΧ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΑΤΕ......
    ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΗΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΦΕ ΝΟΣΤΙΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.
    ΕΚΕΙ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1990 . ΤΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΧΩΡΙΣΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΔΕΣΜΟ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΥΟ (ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ Ο ΤΡΙΤΟΣ) ! !
    ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ,ΞΑΝΘΙΑ ΚΑΙ ΧΑΖΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΕΦΟΣΟΝ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟΣ ΕΝΩ ΕΚΕΙΝΗ ΒΛΑΜΜΕΝΗ.
    ΕΙΧΕ ΤΟ ΝΟΥ ΤΗΣ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΒΟΛΤΕΣ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ SEX ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΠΑΝΤΑ ΕΓΩ.
    ΜΕΤΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟΝ ΗΜΙΟΡΟΦΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ INTERNET ΚΑΦΕ ,ΜΗ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ .
    ΕΙΧΕ 2 COMPUTERS ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ,ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΑ .
    ΕΠΙΝΑ ΚΑΙ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ CHATTING ΜΕ ΓΚΟΜΕΝΙΤΣΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΛΛΑ ΚΟΥΖΟΥΛΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ !
    ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΜΕΤΑ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΠΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΗΜΟΣΥΝΟ.
    ΠΡΙΝ ΛΕΓΟΝΤΑΝ ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΦΑΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΞΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ 2-3 ΚΟΠΕΛΙΤΣΕΣ .
    ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΔΥΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ !
    ΣΑΝ "ΜΥΘΟ" ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΩ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΑ ,ΚΟΥΤΟΥΚΙΑ,ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΚΛΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΟΤΙ ΤΑ COMPUTERS ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΟΤΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΣΑΝ INFO CAFE , ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΗΜΙΟΡΟΦΟ ,ΑΝΕΒΑΙΝΕΣ ΜΙΑ ΣΤΕΝΗ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΣΚΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΕΦΤΑΝΕΣ ΣΤΟΝ ΗΜΙΟΡΟΦΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ "ΠΑΤΑΡΙ" ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ , ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ,ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΩ ΜΟΝΟ ΟΣΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή