Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΕΝΑΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΧΟΛΑΡΓΙΩΤΗΣ! ΑΝΤΙΟ ΝΙΚΟ ΓΑΝΩΣΗ!

Ο εκλιπών στη φωτό δεξιά. 
Η εφημερίδα μας εκφράζει τα βαθιά της συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του εκλιπόντος.

Η παρακάτω ανάρτησε έγινε πριν από λίγο από τον φίλο του Κώστα Δεληγιάννη. 
Ο εκλιπών. Αιωνία του η μνήμη
"Εφυγε" πριν λιγο ενας υπεροχος ανθρωπος, ενας εκλεκτος οικογενειαρχης, ενας ανθρωπος νοικοκυρης,με χιουμορ, σεμνος, ταπεινος και προπαντων ειλικρινης φιλος. Η απώλεια...

του αποτελει βαρυ πληγμα στην οικογενεια του, στην συζυγο του Αντιγονη,στα παιδια του και τα εγγονια του. Πάλεψε παλικαρίσια με την επαρατη νοσο. Ηταν αισιοδοξος μεχρι το τελος, πίστευε οτι θα νικησει. Έδινε κουραγιο στον εαυτο του και σε οσους γνωριζαν την σοβαροτητα της καταστασης του. Η τελευται φορα που συναντηθηκαμε ολοι μαζι,ηταν περιπου πριν απο τρεις μηνες. Ηταν μια παρεα που την αποτελουσαν, ο φιλος του, ο συμμαθητης του απο τα παιδικα τους χρονια μεχρι και το πανεπιστημιο και στη συνεχεια στον επαγγελματικο του στιβο, ο "αδελφος" του οπως τον αποκαλουσε,Κυριακος Λινακης. Ηταν ακομα ο πρωην δημαρχος Δημητρης Νικολαου, ο επισης αγαπημενος του φιλος Θανασης Αυγουροπουλος και εγω. Εκείνη η βραδιά εμοιαζε σαν βραδιά αποχαιρετισμου. Όλοι ξεραμε οτι μάλλον δεν θα τον ξαναβλεπαμε, και ενω προσπαθουσαμε να του δωσουμε κουραγιο και ας κλαιγαμε εσωτερικα,παιρναμε απο εκεινον, οταν μας διαβεβαιωνε οτι η θεραπεια παει πολυ καλα.Καποια στιγμη,ο "μυστικος δειπνος",τελειωσε.Χαιρετηθηκαμε,του ευχηθηκαμε συντομα να.γινει καλα και ανανεωσαμε το ραντεβου συντομα στο σπιτι του.Δυστυχως δεν προλαβαμε.Τον προλαβε ο θανατος.Θα ηθελα σαν.μια αποκαλυψη μετα τον θανατο του να προσθεσω μια προσωπικη συνομιλια που ειχα μαζι του.Καποτε τον ρωτησα "βρε Νικο περασαν απο τα χερια σου δισεκατομμυρια ευρω (ήταν αναπληρωρωτης γενικος διευθυντης εξοπλισμων ενοπλων δυναμεων) προσπαθησαν ποτε να σε πλησιασουν για να σε δωροδοκησουν; Μου απαντησε χωρις περιστροφες "Ναι εγιναν.Με πλαγιους τροπους προσπαθησαν να μου στειλουν μηνυματα. Εγω ομως οταν τους δεχομουνα στο γραφειο μου, φροντιζα να εχω καμμια δεκαρια υπηρεσιακους παραγοντες, οποτε το εδαφος γι' αυτους δεν ηταν προσφορο. "Αυτος ηταν Ο Νικος Γανωσης ενας ανθρωπος τιμιος,ασυμβιβαστος,με αρχες ηθος και αξιες που σπανια συναντας σε ανθρωπο.Αντιο φιλε θα.σε θυμομαστε παντα,κριμα που εφυγες τοσο νωρις.

2 σχόλια:

  1. Καλό ταξείδι Νικόλα μου....
    Κυριάκο μας λείπει!!! Εγώ τον είδα μετά από εσάς... στις αρχές Μαίου και ξαναπήγα να τον δω μερικές ημέρες πριν,, αλλά δεν επικοινωνούσε.. και έτσι σε συνεννόηση με την Αντιγόνη, γυρίσαμε πίσω άπραγοι..!!!
    Θα τον θυμόμαστε, όπως ήταν πάντα .. με το αστείο και το χαμογελο.. γεμάτος καλοσύνη και τιμιότητα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι ναι ο πιος ψοφυσει και παει στα ναθεμα και πιο τζιι θα το θυμομαστε λετε την αλλη μερα των εχετε γραμενο στα αρχιδια σας φυσικα εμενα δεν με ενδιαφερει το λουκκο του να γεμισει ουτε τον ξερω ουτε με ηξερε χεστικα για αυτον μπακιρα δεν δινω εεε τιποτε φυλος μου η αρφος μου ατε καλα εφαε ιπιε αντε και τωρα στο χωμα θα γινου κολιτακια με το χωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή