γράφει ο ιατρός Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ο αλβανός ιλία καρέλι ήταν ένας έγκλειστος βαρυποινίτης φυλακών, ή σωφρονιστικού καταστήματος, καταδικασμένος για φόνο και άλλες κακουργηματικές πράξεις. Εντός της φυλακής, ή σωφρονιστικού καταστήματος, έσφαξε ένα φύλακα - σωφρονιστικό υπάλληλο - με λαμαρίνα. Την είχε κάνει μαχαίρι και του έκοψε το λαιμό. Αιτία ; Δεν τον άφησαν να πάει να δει την άρρωστη , και ετοιμοθάνατη, αλβανίδα μάνα του. Δεν είναι τολμηρό να υποθέσουμε, μετά από τόσους φόνους που είχε κάνει, ότι η ασθενής μάνα του ιλία καρέλι γλύτωσε. Δεν πήγε από το χέρι του γιού της, άλλος την πλήρωσε ( σημ. βλέπε την κινηματογραφική ταινία του γιλμάζ γκιουνέι "Το κοπάδι" ).
Μεταφέρθηκε σε άλλη φυλακή για σωφρονισμό, και εκεί τον βρήκε ο θάνατος. Ο ιατροδικαστής είπε ότι ο θάνατός του προκλήθηκε από κακώσεις συνεπεία βασανισμού, οι αρμόδιοι φορείς δήλωσαν ότι θα ρίξουν άπλετο φως στην υπόθεση, θα τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι, επειδή «πρόκειται για βάναυσες, απάνθρωπες και αποτρόπαιες πράξεις κρατικών υπαλλήλων που προσβάλλουν την έννοια του κράτους δικαίου και την οφειλόμενη προστασία της ανθρώπινης ζωής. Τέτοιες συμπεριφορές βγαλμένες από τα πιο σκοτεινά χρόνια της ιστορίας λαμβάνουν την απάντησή τους από την ελληνική Δικαιοσύνη και την Πολιτεία» (sic).
Ο έγκλειστος προς σωφρονισμό, καταδικασμένος για φόνο, ιλία καρέλι, κηδεύτηκε με τιμές ήρωα στην πατρίδα του. Στην Ελλάδα αρχίζει η έρευνα γι΄ αυτούς που ευθύνονται. Οφείλουμε να αποδείξουμε διεθνώς ότι σεβόμαστε τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις υπογραφές που έχουμε βάλει,«ο νόμος θα εφαρμοστεί υποδειγματικά και κατά παντός υπευθύνου» (sic).
Δεν ξέρω όμως κατά πόσον στους νόμους υπάρχει σχετική πρόβλεψη, όταν ένας εγκληματίας κρατούμενος προς επανένταξη και σωφρονισμό, καταδικασμένος για φόνο, ή φόνους, και άλλες κακουργηματικές πράξεις, παραδίδει μαθήματα σωφρονισμού δια φόνου. Διότι, φαίνεται, αυτό έμαθε ο φυλακισμένος του καταστήματος - οι φυλακές λέγονται πλέον καταστήματα - και έσφαξε τον υπάλληλο των φυλακών. Δεν γνωρίζω, επίσης, ποιες συμπεριφορές είναι «βγαλμένες από τα πιο σκοτεινά χρόνια της ιστορίας» (sic) ; Αυτή του φονιά ή αυτή των φυλάκων ; Και τέλος, δεν γνωρίζω τι προβλέπουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, άρα και οι δικοί μας που τα υπέγραψαν, όταν το δικαίωμα του "σωφρονίζειν δια φόνου" σε προστατεύει, αν είσαι κρατούμενος και φονιάς εντός φυλακής, αλλά σε καταδικάζει, όταν είσαι φύλακας και υπάλληλος ενός αδίστακτου εγκληματία.
Τι είδους Δίκαιο, και οι συναφείς Νόμοι, είναι αυτό που έχουμε και πώς πρακτικά εφαρμόζεται (δικαιοσύνη) χάριν της κοινωνικής επανένταξης στυγερών δολοφόνων ; Ποιο δικαίωμα παραδίδουν οι προς κοινωνική επανένταξη εγκληματίες, όταν σφάζουν τους φύλακες, και ποιο οι υπάλληλοι των σωφρονιστικών φυλακών, όταν μας απαλλάσσουν από δάσκαλους και μαθήματα όπως αυτό του ιλία καρέλι ; Τι είδους «υποδειγματικοί νόμοι» δικάζουν τους φονιάδες και θα καταδικάσουν - είναι βέβαιο - τους φύλακες ;
Ο αλβανός ιλία καρέλι ήταν ένας έγκλειστος βαρυποινίτης φυλακών, ή σωφρονιστικού καταστήματος, καταδικασμένος για φόνο και άλλες κακουργηματικές πράξεις. Εντός της φυλακής, ή σωφρονιστικού καταστήματος, έσφαξε ένα φύλακα - σωφρονιστικό υπάλληλο - με λαμαρίνα. Την είχε κάνει μαχαίρι και του έκοψε το λαιμό. Αιτία ; Δεν τον άφησαν να πάει να δει την άρρωστη , και ετοιμοθάνατη, αλβανίδα μάνα του. Δεν είναι τολμηρό να υποθέσουμε, μετά από τόσους φόνους που είχε κάνει, ότι η ασθενής μάνα του ιλία καρέλι γλύτωσε. Δεν πήγε από το χέρι του γιού της, άλλος την πλήρωσε ( σημ. βλέπε την κινηματογραφική ταινία του γιλμάζ γκιουνέι "Το κοπάδι" ).
Μεταφέρθηκε σε άλλη φυλακή για σωφρονισμό, και εκεί τον βρήκε ο θάνατος. Ο ιατροδικαστής είπε ότι ο θάνατός του προκλήθηκε από κακώσεις συνεπεία βασανισμού, οι αρμόδιοι φορείς δήλωσαν ότι θα ρίξουν άπλετο φως στην υπόθεση, θα τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι, επειδή «πρόκειται για βάναυσες, απάνθρωπες και αποτρόπαιες πράξεις κρατικών υπαλλήλων που προσβάλλουν την έννοια του κράτους δικαίου και την οφειλόμενη προστασία της ανθρώπινης ζωής. Τέτοιες συμπεριφορές βγαλμένες από τα πιο σκοτεινά χρόνια της ιστορίας λαμβάνουν την απάντησή τους από την ελληνική Δικαιοσύνη και την Πολιτεία» (sic).
Ο έγκλειστος προς σωφρονισμό, καταδικασμένος για φόνο, ιλία καρέλι, κηδεύτηκε με τιμές ήρωα στην πατρίδα του. Στην Ελλάδα αρχίζει η έρευνα γι΄ αυτούς που ευθύνονται. Οφείλουμε να αποδείξουμε διεθνώς ότι σεβόμαστε τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις υπογραφές που έχουμε βάλει,«ο νόμος θα εφαρμοστεί υποδειγματικά και κατά παντός υπευθύνου» (sic).
Δεν ξέρω όμως κατά πόσον στους νόμους υπάρχει σχετική πρόβλεψη, όταν ένας εγκληματίας κρατούμενος προς επανένταξη και σωφρονισμό, καταδικασμένος για φόνο, ή φόνους, και άλλες κακουργηματικές πράξεις, παραδίδει μαθήματα σωφρονισμού δια φόνου. Διότι, φαίνεται, αυτό έμαθε ο φυλακισμένος του καταστήματος - οι φυλακές λέγονται πλέον καταστήματα - και έσφαξε τον υπάλληλο των φυλακών. Δεν γνωρίζω, επίσης, ποιες συμπεριφορές είναι «βγαλμένες από τα πιο σκοτεινά χρόνια της ιστορίας» (sic) ; Αυτή του φονιά ή αυτή των φυλάκων ; Και τέλος, δεν γνωρίζω τι προβλέπουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, άρα και οι δικοί μας που τα υπέγραψαν, όταν το δικαίωμα του "σωφρονίζειν δια φόνου" σε προστατεύει, αν είσαι κρατούμενος και φονιάς εντός φυλακής, αλλά σε καταδικάζει, όταν είσαι φύλακας και υπάλληλος ενός αδίστακτου εγκληματία.
Τι είδους Δίκαιο, και οι συναφείς Νόμοι, είναι αυτό που έχουμε και πώς πρακτικά εφαρμόζεται (δικαιοσύνη) χάριν της κοινωνικής επανένταξης στυγερών δολοφόνων ; Ποιο δικαίωμα παραδίδουν οι προς κοινωνική επανένταξη εγκληματίες, όταν σφάζουν τους φύλακες, και ποιο οι υπάλληλοι των σωφρονιστικών φυλακών, όταν μας απαλλάσσουν από δάσκαλους και μαθήματα όπως αυτό του ιλία καρέλι ; Τι είδους «υποδειγματικοί νόμοι» δικάζουν τους φονιάδες και θα καταδικάσουν - είναι βέβαιο - τους φύλακες ;
Μέτρησα καμιά 50ριά ερωτηματικά και "δεν" στο παραπάνω σχόλιο - σκέψεις. Κάτι αποφατικό δεν είδα. Θα προσθέσω στις σκέψεις του οτι υπάρχουν και Ελληνες κρατούμενοι σε ξένες φυλακές. Περαιτέρω, στάσεις & εξεγέρσεις κρατουμένων με κατάληξη θανάτους φυλάκων και κρατουμένων συμβαίνουν κάθε μέρα ανά τον κόσμο. Οπως και στους πολέμους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια όσους "δεν", υπάρχουν και τα σχόλια στον παρακάτω δεσμό. Όσο για το "κάτι αποφατικό", το Δυτικό δίκαιο και οι νόμοι του, το εικάζουν, όπως εικάζεται ο θεός τους. Όχι όμως ο πάπας ( : το άγιον Πνεύμα δι΄ αυτού αποφαίνεται ) ή ο εκάστοτε εστεμμένος του βρετανικού θρόνου ( : είναι η ανώτατη αρχή της αγγλικανικής εκκλησίας, τώρα είναι γυναίκα, ήταν και άλλοτε ).
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://kyprianoscy.blogspot.gr/2014/04/blog-post.html