Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011

Το Αστέρι και ο Τηλεαστέρας


Γράφει ο Νίκος Χριστοδουλόπουλος
Αντιστράτηγος ε.α.
 
Αυτή η αλλόκοτη συγκυβέρνηση, άμα τη αναλήψει των καθηκόντων της, προκάλεσε από μερικούς όψιμους κυβερνητικούς εκτός από έκπληξη και κάποια θυμηδία. Και από πού προήλθε αυτή; Από αυτούς τους προερχόμενους από το κόμμα της ΡΗΞΗΣ και ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ, που μέχρι χθες “όλα τα έσφαζαν και όλα τα μαχαίρωναν” και ήλθαν ως από μηχανής θεοί να μας σώσουν , συμπαρατασσόμενοι με το ΠΑΣΟΚ και κάτι στοιχεία της ΝΔ .
 
Έχουμε και λέμε λοιπόν :
Πρώτον το ΑΣΤΕΡΙ του ΛΑΟΣ κατά τον Πρόεδρο του, ο Αστέριος Ροντούλης, νυν υφυπουργός Γεωργίας στη Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ και ΝΔ, στα τέλη Σεπτεμβρίου 2011, σε δήλωση που έκανε από το βήμα της Βουλής, και αναφερόμενος προς τους βουλευτές και τους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ είπε: "Παλιότερα είχα πει ότι είστε ψεύτες, απατεώνες και παπατζήδες. Ανακαλώ. Είστε ψεύτες, απατεώνες και γομάρια", προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων από την ΠΑΣΟΚική και κυβερνητική πτέρυγα.
 
Και εγώ τώρα ως ένας απλά σκεπτόμενος Έλλην πολίτης διερωτώμαι:
 
Οι ψεύτες , οι απατεώνες και τα γομάρια, (σ αυτούς δηλαδή που αναφέρονταν ο νέος κ. υφυπουργός), εντός 40 ημερών έγιναν ειλικρινείς, έντιμοι και υπερήφανα άλογα ή και σεις κύριε εκ Λαρίσης βουλευτά προσχωρήσατε στους ως άνω χαρακτηρισμούς που σεις ο ίδιος αποδώσατε σε αυτούς με τους οποίους συγκυβερνάτε τώρα;
 
Εξάλλου ό έτερος υφυπουργός του ΛΑΟΣ, ο κύριος Άδωνις Γεωργιάδης κατά την τελετή παραλαβής του υφυπουργείου, ανταπαντώντας στη φιλοφρόνηση που του έκανε ο υπουργός του, κ. Μ. Χρυσοχοΐδης που δήλωσε ευτυχής (και γιατί να μην είναι άλλωστε)  για το γεγονός ότι προστέθηκε στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου ως νέο μέλος ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης, ο τελευταίος ανταπάντησε μεταξύ των άλλων ότι «…αισθάνομαι πολύ μεγάλο αίσθημα ασφάλειας κ. Υπουργέ, που είστε εσείς Προϊστάμενος σε αυτό το Υπουργείο».
 
Και πάλι ως σκεπτόμενος Έλλην πολίτης διερωτώμαι:
 
Τώρα που κατέλαβε υφυπουργική καρέκλα υπό τον κ. Χρυσοχοΐδη , ο κ. Άδωνις αισθάνεται ασφαλής, διότι προφανώς θα τον καθοδηγεί σε σωστές αποφάσεις και δεν αισθανότανκαμιά απολύτως ασφάλεια και του επιτίθετο διαρκώς από του βήματος της Βουλής ή τα τηλεπαράθυρα, όταν ο κ. Χρυσοχοΐδης ήταν υπουργός Δημόσιας Τάξης ή στη παρούσα θέση;
 
Κύριοι πολιτικοί, μήπως νομίζετε ότι με τη περικοπή των μισθών, συντάξεων κλπ, μπορείτε να μας περικόψετε και τη μνήμη;
 
Απατάσθε πλάνην οικτράν. Και αν το νομίζετε αυτό, να είστε σίγουροι ότι θα υπάρχουν κάποιοι που κάπου κάπου θα προσπαθούν να την επαναφέρουν, για να μην υποκύπτουν συνεχώς οι ψηφοφόροι σε μοιραία λάθη και παγιδεύονται στις παγίδες που τους στήνετε.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΑ


Στις 20 Νοεμβρίου, που είναι η "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ" διοργανώνεται αυτή η εκδήλωση στη μνήμη των δικών μας παιδιών με σκοπό:

Να γίνει ο άδικος χαμός των παιδιών μας αφορμή για λιγότερους θανάτους στους δρόμους.
Nα διατηρηθεί ζωντανή η μνήμη της μικρής ζωής τους στη περιοχή και ειδικά στη γενιά των φίλων τους.

Ένα βήμα μπρος και δύο πίσω


γράφει ο Λουκάς Αποστολίδης
τ.βουλευτής-υπουργός του ΠΑΣΟΚ
Ζούμε σαν σε καλή σκηνή θεάτρου την εξέλιξη του ελληνικού δράματος. Η χώρα βρίσκεται στην εντατική. Αναμένει ο λαός μας τη λύτρωση. Όλα κινούνται στην κόψη του ξυραφιού. Η εθνική συνεννόηση εκφράζεται ως «γάμος με το ζόρι». Η απογοήτευση είναι διάχυτη παντού. Μια κορυφαία πολιτική πράξη που υλοποιείται επειδή οι ευρωπαίοι εταίροι και δανειστές μας την επέβαλαν. Η κυβέρνηση «συνεργασίας», «εθνικής σωτηρίας» είναι πολύ φτωχή και χωρίς διαπραγματευτική δύναμη. Είναι ένα «μόρφωμα» πολιτικής συνεργασίας σε χαμηλές πτήσεις με έντονα φυγόκεντρες δυνάμεις. Το καζάνι βράζει στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Στην κοινωνία εξαντλούνται τα τελευταία αποθέματα αντοχής και ανοχής προς την πολιτική εξουσία. Ο απόηχος των τελευταίων εξελίξεων σκεπάζει σαν απειλητικό σύννεφο την κοινωνία μας.
Μετά την ψυχρολουσία στις Κάννες, η χώρα πέρασε στην κόκκινη ζώνη της ταπείνωσης και των εκβιαστικών διλλημάτων. Η αλληλεγγύη των εταίρων στην ευρωζώνη εκφράστηκε με αυστηρά τελεσίγραφα υποταγής ή αποβολής. Ο τοκετός της νέας κυβέρνησης ήταν δύσκολος και απογοητευτικός.
Οι πολιτικές ηγεσίες φαίνεται δεν έχουν συνειδητοποιήσει τις επιτακτικές ανάγκες της χώρας, ούτε αφουγκράζονται τις υπόγειες διεργασίες και τα κοινωνικά «ξεσπάσματα» οργής και θυμού του λαού μας.
Λογαριάζουν και σχεδιάζουν δυστυχώς χωρίς τον ξενοδόχο. Η κυβερνητική συνεργασία των χαμηλών πτήσεων και προσδοκιών είναι σίγουρο ότι δεν θα λύσει προβλήματα, απλά θα τα μεταθέσει χρονικά.
Από μόνη της η σύνθεση της νέας κυβέρνησης δεν εμπνέει εμπιστοσύνη για τους δύσκολους χειρισμούς που απαιτεί η συγκυρία.
Ο λαός μας είναι περήφανος και δύσκολος στην βίαια προσαρμογή στους κανόνες μιας αγοραίας αγοράς. Είναι βαθιά πολιτικοποιημένος και ανατρεπτικός. Τα κόμματα εξουσίας πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι:
Οι πολίτες βρίσκονται σε κατάσταση ρήξης με το πολιτικό προσωπικό.
·         Η αναξιοπιστία που χωρίζει τις κοινωνικές ομάδες και τις επαγγελματικές τάξεις με τους κεντρικούς θεσμούς της δημοκρατίας και τους λειτουργούς αποτελεί ένα βαθύ ρήγμα
·         Η αναξιοπιστία της χώρας στην ευρωπαϊκή και διεθνή κοινότητα «τσαλακώνει» την εικόνα της Ελλάδας και στην πράξη αποδυναμώνει τη διαπραγματευτική δύναμή της.
·         Ο λαός μας σχεδόν καθολικά χαράζει «κόκκινες γραμμές» για τους κυβερνώντες στη σχέση της χώρας με το ευρωπαϊκό οικοδόμημα:

o   Όχι στην έξοδο από την ευρωζώνη, αλλά και:
o   Όχι στην περαιτέρω ταπείνωση της χώρας και των πολιτών

Είναι ώρες ευθύνης για το πολιτικό προσωπικό και τους πολίτες.
Πρωταρχικός εθνικός στόχος η παραμονή της χώρας στην ευρωζώνη.
Πρωταρχικός εθνικός στόχος να γεφυρωθούν τα μεγάλα ρήγματα:
o   Αναξιοπιστίας κυβερνώντων και πολιτών
  • Αναξιοπιστίας της χώρας στον ευρωπαϊκό και διεθνή χώρο
  • Πρωταρχικός εθνικός στόχος να σταματήσουν οι πολιτικοί τους εκπρόσωποι να παριστάνουν τους «σωτήρες»

Αναγκαία προυπόθεση, αλλά όχι ικανή, είναι μια ελληνική κυβέρνηση υψηλών προδιαγραφών που να αναδεικνύει τις βαθιές αντιφάσεις και ανισότητες των χωρών του Νότου με τις χώρες του Βορρά.
Μια κυβέρνηση που θα προωθεί πραγματικές πολιτικές σύγκλισης και συνοχής των χωρών του Νότου με τις άλλες χώρες της ευρωζώνης.
Αυτή η κυβέρνηση που να μπορεί να γεφυρώσει τα μεγάλα ρήγματα αναξιοπιστίας της πολιτικής εξουσίας με την κοινωνία.
Δυστυχώς η μακρόσυρτη γέννα(μιας σχεδόν εβδομάδας)της νέας κυβέρνησης αποτελεί αντικειμενικά ένα βήμα μπροστά(εθνική συνεννόηση)και δυο βήματα πίσω. Νέα κυβέρνηση, αδύναμη, χωρίς ουσιαστική διαπραγματευτική δύναμη μοιάζει με εκτελεστικό όργανο της Ε.Ε. και του Δ.Ν.Τ. Όσο για την ανάκτηση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας αυτό το κυβερνητικό μόρφωμα δεν έχει καμιά τύχη έναντι της κοινωνίας. Αλλά «ουδέν κακόν αμιγές καλού». Ο λαός θα συνειδητοποιήσει ότι μπορεί να γυρίσει την πλάτη στα αρχηγικά και προσωποπαγή κόμματα.
Η δημοκρατία δεν αξιολογείται με τα λόγια αλλά με τις πράξεις. Ο Γ. Παπανδρέου μπορεί να γυρίσει σελίδα στο ΠΑΣΟΚ πριν στο κίνημα ανοίξει το κουτί της Πανδώρας. Το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στην εντατική.
Άμεσα πρέπει να συγκληθεί το Εθνικό Συμβούλιο να συζητήσει τις πολιτικές εξελίξεις και να αποφασίσει για τη Σύγκληση του Έκτακτου Συνεδρίου για να αποφασίσουμε που πάμε, με ποιους πάμε και ποιους αφήνουμε. Τα στελέχη και τα μέλη του ΠΑΣΟΚ οφείλουν να τοποθετηθούν
Η τύχη της δημοκρατικής παράταξης είναι ζήτημα που αφορά όχι μονάχα τα μέλη και τους φίλους του ΠΑΣΟΚ αλλά ολάκερη την κοινωνία και τη χώρα μας.
Η παράταξη μας έχει χρέος, οφείλει έναντι της ιστορίας της και των προκλήσεων που βιώνουμε, να επαναπροσδιορίσει της θέση της και το θεσμικό της ρόλο ως δύναμη αλλαγής και όχι προσαρμογής στους κανόνες της άγριας και ανεξέλεγκτης αγοράς.

ΣΤΗ ΣΤΑΝΗ ΜΕ ΤΑ...ΓΟΜΑΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ!

Αυτός ο ...θίασος μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις. Ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Ροντούλης, συν-αγελάζεται ...στενά με αυτούς που χαρακτήριζε "γομάρια"!
Τώρα το τι θα καταφέρει, είναι άλλο θέμα. Ή θα τούς...εξανθρωπίσει ή θα αφομοιωθεί από τα...γομάρια!
Πάντως ένα είναι βέβαιο: Μπήκε στη στάνη(παρδόν στα Υπουργεία) μαζί με ...τα γομάρια!
Δείτε το βίντεο το τι έλεγε πριν από λίγες ημέρες ο ίδιος από βήματος της Βουλής.
"Γαμώ τα υπουργεία σας" που λέει και το άσμα. Μας δουλεύετε κανονικά!

ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΙΣΩ... ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΦΑΪ!!!




Η τραγική εικόνα της Ελλάδος. Αυτή που άφησε πίσω του ο Παπανδρέου, ο αθλιέστερος των πολιτικών της χώρας, από συστάσεως του ελληνικού κράτους.
Μια νυχτερινή πεζοπορία στην οδό Πανόρμου αλλά και στο Μοναστηράκι (Μπαϊρακτάρη κ.λ.π.) εκεί δηλαδή όπου υπάρχουν συγκεντρωμένα τα φαγάδικα, πείθει και τον πιο δύσπιστο, για την ραγδαία οπισθοδρόμηση που έχει υποστεί η χώρα μας και ο λαός της.
Η Ελλάδα του 2011 όλο και μοιάζει με την Ελλάδα του 1941 ! Άνθρωποι που υποσιτίζονται, ανοίγουν τους κάδους να βρουν  αποφάγια μπας και ...κοροϊδέψουν έτσι την πείνα τους! Όπως πάει, σε λίγο χρόνο θα αντικρίσουμε -φευ- εικόνες με νεκρούς στους δρόμους, όπως στην κατεχόμενη από την ναζιστική μπότα, Ελλάδα του 1941-'44.
Έλληνες συμπολίτες μας οι οποίοι λύγισαν μπροστά στην φορολαίλαπα και την κρίση της αγοράς, άνεργοι, χωρίς τροφή, ψάχνουν μέσα στους κάδους  για να βρουν...αποφάγια!

 Οι πολιτικοί εγκληματίες. Αυτοί που επιμένουν να μας σώσουν! Σε λίχα χρόνια η Ελλάδα δεν θα υπάρχει ούτε ως κράτος! Ο Παπανδρέου έθεσε τις βάσεις για να μας γυρίσει 200 χρόνια πίσω, τότε που δεν υπήρχε καν ελληνικό κράτος!

ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ


ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ του Δικτύου Πολιτών Χολαργού-Παπάγου
Α. Γενική τοποθέτηση για τα επιχειρησιακά προγράμματα των Δήμων, στο πλαίσιο του «Καλλικράτη»

Το έτος 2006 με τα άρθρα 203-207 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (Ν. 3463/2006), θεσπίστηκε η υποχρέωση κατάρτισης Επιχειρησιακών Προγραμμάτων από τους πρωτοβάθμιους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) και με τον Ν. 3852/2010 («ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ») άρθρο 266 ορίζεται ότι για τον μεσοπρόθεσμο προγραμματισμό των δήμων εκπονείται το Πενταετές Τεχνικό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (Τ.Ε.Π.) το οποίο εξειδικεύεται κατ’ έτος σε Ετήσιο Πρόγραμμα Δράσης (Ε.Π.Δ.) και ετήσιο Προϋπολογισμό.
Κατά τον νομοθέτη η θεσμική υποχρέωση σύνταξης Επιχειρησιακών Προγραμμάτων αποσκοπεί στην εισαγωγή μόνιμων εσωτερικών διαδικασιών και συστημάτων προγραμματισμού στους ΟΤΑ, όπως επίσης αποσκοπεί στη βελτίωση της αποδοτικότητας των Δήμων και της τοπικής ανάπτυξης, στην  αξιοποίηση των πόρων τους, στη βελτίωση του τρόπου διοίκησης, στον καθορισμό προτεραιοτήτων ανάπτυξης, στον περιορισμό της αποσπασματικής αντιμετώπισης των προβλημάτων κ.λ.π.
Όμως η «ανάπτυξη» και η «αποδοτικότητα» αποτελούν  έννοιες, που το περιεχόμενό τους καθορίζεται εκ των προτέρων στα πλαίσια ενός επιθυμητού αναπτυξιακού μοντέλου.
Με την έννοια αυτή τα Επιχειρησιακά Προγράμματα, που εκπονούνται σήμερα στο πλαίσιο του «Καλλικράτη»,  αποτελούν στοιχείο των πολιτικών, που μέσω της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εξειδικεύονται και ενσωματώνονται στα κυβερνητικά προγράμματα.

Ο «Καλλικράτης» δεν ήρθε για να εφαρμόσει τη δημοκρατική αντίληψη της Αποκέντρωσης με Αυτοδιοίκηση και κυρίως με τη συμμετοχή των πολιτών στο σχεδιασμό, τη χάραξη και την υλοποίηση των πολιτικών. Αντίθετα, ήταν το πρώτο σκαλί για την υλοποίηση του Μνημονίου, ενταγμένος στη μνημονιακή πολιτική με στόχο τη μείωση πόρων, τη συρρίκνωση των όποιων συμμετοχικών θεσμών, την απομάκρυνση των πολιτών από τα δρώμενα, τον ευνουχισμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τη μετατροπή της σε μακρύ χέρι της κεντρικής εξουσίας.

Η χρηματοδότηση των φορέων της Αυτοδιοίκησης συνεχώς μειώνεται. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στον προϋπολογισμό του 2010 είχαν εγγραφεί 3 δις € για λειτουργικές δαπάνες και υλοποιήθηκε κατά τα 2/3. Στον προϋπολογισμό του 2011 έχουν εγγραφεί 5,5 δις € περίπου (εκ των οποίων 4,5 για τους δήμους και 1 για τις περιφέρειες). Από τα 4,5 δις για τους δήμους περίπου 1,5 είναι το κόστος των μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων και της μισθοδοσίας των υπαλλήλων που μετατάχθηκαν στους δήμους.
Περίπου το 60% των αρμοδιοτήτων από τις νομαρχίες περνάνε στους δήμους, το 40% στις περιφέρειες και κάποιες στην Κεντρική εξουσία.
Η μη ταυτόχρονη μεταφορά των αντίστοιχων πόρων και του ανάλογου προσωπικού, δημιουργούν τεράστια προβλήματα.
Στους Δήμους επικρατεί ο υπερσυγκεντρωτισμός του Δημάρχου. Οι θεσμοί όπως τα Συμβούλια Δημοτικών Κοινοτήτων, η Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης και ο Συνήγορος του δημότη και της επιχείρησης, είναι χωρίς ουσιαστικές αρμοδιότητες και πόρους, αλλά και ο τρόπος συγκρότησής τους, τους έχουν σχεδόν ακυρώσει.

Μέσα σ΄αυτά τα πλαίσια μια πιο προσεκτική μελέτη του νέου θεσμού οδηγεί στο συμπέρασμα ότι κύριος στόχος είναι η αναδιοργάνωση του διοικητικού μηχανισμού των Δήμων, ώστε αυτοί να βελτιώσουν τη διαχειριστική τους ικανότητα, γι’ αυτό και δανείζεται σχεδόν αποκλειστικά τους όρους του Marketing και της Διοίκησης Επιχειρήσεων όπως η «SWOT ANALYSIS» και το «BALANCE SCORECARD».

Ένας «οργανωμένος» Δήμος (κατά την άποψη της νεοφιλελεύθερης πολιτικής), απορροφά πιο αποτελεσματικά πολιτικές, ευθυγραμμίζεται γρήγορα και αναπαράγει το υπόδειγμα της οικονομίας της αγοράς.
Έτσι τελικά, το επιχειρησιακό πρόγραμμα μετατρέπεται σε «εσωτερική» διαδικασία των διοικητικών μηχανισμών, (βλέπε  «εφαρμογή συστημάτων αποδοτικότητας των υπαλλήλων», «καθιέρωση συστήματος διοίκησης με στόχους, μέτρηση της αποδοτικότητας και άλλες διατάξεις» κλπ.), που δεν αφορά τόσο στην τοπική κοινωνία και τους δημότες, παρά μόνον ως πελάτες, και ως «αντικείμενο» χειραγώγησης.
Τέλος αυτά που χαρακτηρίζονται σαν διεθνείς τάσεις στο χώρο της αυτοδιοίκησης (ΣΔΙΤ, συγχωνεύσεις κ.λ.π.), δεν πρόκειται για τάσεις αλλά για σχεδιασμούς συμφερόντων στο πλαίσιο του νεοφιλελεύθερου μοντέλου ανάπτυξης των οικονομιών.

Β. Το επιχειρησιακό σχέδιο του Δήμου Παπάγου – Χολαργού

  1. Βασική επισήμανση
Το επιχειρησιακό σχέδιο που παρουσίασε η δημοτική αρχή, έχει ελάχιστη σχέση με τις ανάγκες και τις προτεραιότητές των πολιτών. Και αυτό γιατί κανένα ερωτηματολόγιο δεν διανεμήθηκε και οι πολίτες δεν έχουν ερωτηθεί για οτιδήποτε. 
Στην πραγματικότητα αυτά τα προγράμματα δεν απευθύνονται καν στους πολίτες, αλλά στις ίδιες τις δομές διοίκησης.
Άλλωστε η Υπουργική Απόφαση 18183/2007 (ΦΕΚ Β’ 534/2007) και η Υ.Α. 5694/2011 καθορίζουν τη διαδικασία  που ακολουθείται για την εκπόνηση του επιχειρησιακού προγράμματος. Σύμφωνα με αυτές, κατά την εκπόνησή του, συμμετέχουν και συνεργάζονται όλες οι υπηρεσίες του Δήμου (και μόνον αυτές) σε όλες τις φάσεις του (στρατηγικό σχεδιασμό, επιχειρησιακό και οικονομικό προγραμματισμό). 
Απόδειξη γι’ αυτό είναι ότι δεν γίνεται να αξιολογείς αυθαίρετα υπηρεσίες, χρησιμοποιώντας απλώς την έκθεση των πεπραγμένων τους, χωρίς την άποψη των δημοτών, αυτών δηλαδή που κάνουν χρήση των υπηρεσιών!

  1. Αξιοπιστία της μελέτης
Το κείμενο που παρουσιάστηκε δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική και ούτε καν τον όρο «μελέτη».
Αναφέρουμε ενδεικτικά τα παρακάτω, που κατά την άποψή μας τεκμηριώνουν την αναξιοπιστία του:
  • Δεν μπορείς να εκπονείς σοβαρό επιχειρησιακό σχέδιο με στατιστικά στοιχεία της προηγούμενης δεκαετίας, χωρίς την αντίστοιχη προβολή τους στο μέλλον (σήμερα δηλαδή 10 χρόνια μετά την απογραφή  του 2001 !!!). Οι δημογραφικές, πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες έχουν αλλάξει τρομακτικά, με επιπτώσεις όχι μόνο στη χώρα γενικά,  αλλά και στο Δήμο μας.  Άρα, τα συμπεράσματα με βάση αυτά τα στατιστικά στοιχεία είναι τουλάχιστον ανεπίκαιρα.
  • Γίνεται απλή αναφορά (επιπέδου καταγραφέα) της κοινωνικής υποδομής,  π.χ. υπάρχουν πέντε σελίδες  με τα ονόματα των Συλλόγων (!!!), αθλητικών χώρων κ.λ.π., χωρίς να γίνεται ποσοτική αξιολόγηση (πόσοι κάτοικοι συμμετέχουν), αλλά και ποιοτική, δηλ. τι είδους έργο προσφέρουν.
  • Δεν χρησιμοποιεί το βασικό εργαλείο των επιχειρησιακών προγραμμάτων, τους δείκτες.
Οι δείκτες παρέχουν ποιοτικές και ποσοτικές πληροφορίες για συγκεκριμένα θέματα και προβλήματα και αποτελούν σημαντικό εργαλείο για : την ακριβή αποτίμηση της κατάστασης και την παρακολούθηση των εξελίξεων, την επιλογή συγκεκριμένων πολιτικών και δράσεων που να απαντούν στα προβλήματα και την ορθολογική κατανομή των διαθέσιμων πόρων, την συστηματική παρακολούθηση της πορείας εφαρμογής και της αποδοτικότητας των μέτρων πολιτικής και των συγκεκριμένων δράσεων που τα υλοποιούν, τη συστηματική ενημέρωση των πολιτών για την πορεία εφαρμογής και τις επιδόσεις των τοπικών προγραμμάτων.
Για να γίνουν κατανοητοί οι δείκτες ας πάρουμε για παράδειγμα την εκπαίδευση.
Στο κείμενο που παρουσιάστηκε αναγράφεται μόνο το  ποσοτικό στοιχείο των κτιρίων, πόσα είναι  τα νηπιαγωγεία, τα δημοτικά, τα γυμνάσια, τα λύκεια. Τι συμπέρασμα θα μπορούσαμε να βγάλουμε;; Φθάνουν οι αίθουσες;;, οι εκπαιδευτικοί;;
Ο δείκτης για την υποδομή της εκπαίδευσης, που  αναδεικνύει την υφιστάμενη κατάσταση και μας επιτρέπει να προγραμματίσουμε ανάλογα, είναι η συμπλήρωση του παρακάτω πίνακα:



Αίθουσες
Εκπαιδευτικοί
Μαθητές
ανά εκπαιδευτικό
Μαθητές
ανά αίθουσα
Νηπιαγωγείο (1ο, 2ο κλπ)




Δημοτικό
(1ο, 2ο κλπ)




Γυμνάσιο
(1ο, 2ο κλπ)




Λύκειο
(1ο, 2ο κλπ)





·   Αποφεύγει επιμελώς το στοιχείο της ανεργίας. Τα στοιχεία –προ δεκαετίας – για τη σχέση απασχολούμενων και ανέργων, δεν καλύπτει το σοβαρό αυτό ζήτημα.
·   Στην οικιστική ανάπτυξη, αναφέρει ξερά ότι υπάρχει Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, χωρίς να γίνεται καμία αναφορά των κατευθύνσεων του και της εφαρμογής του.
·   Στο φυσικό περιβάλλον και το πράσινο, καμία αναφορά για την έκτασή του, την αναλογία πράσινου / κάτοικο κ.λ.π.
·   Στο ευαίσθητο θέμα των ναρκωτικών, θεωρείται δείκτης βελτίωσης της αντιμετώπισης των ναρκωτικών ο αριθμός των ενημερωτικών εκδηλώσεων (!!!)
·   Μερικές άλλες επισημάνσεις στους «άξονες – μέτρα – επιχειρησιακοί   στόχοι»
- Ενισχύει τα ΣΔΙΤ (χώροι στάθμευσης, αθλητικές εγκαταστάσεις)
- Σαν άξονας γενικά προτείνεται  η «Βελτίωση» (διαχείρισης απορριμμάτων, κοινόχρηστων χώρων, κλπ) και όχι η αλλαγή (πάντα βέβαια θεωρητικά χωρίς μετρήσιμους δείκτες) Π.χ. για τους κοινόχρηστους χώρους δεν προβλέπεται απόκτηση νέων, αλλά βελτίωση των υπαρχόντων, για την κυκλοφορία δεν προβλέπονται πεζοδρομήσεις, ποδηλατόδρομοι, κ.α. αλλά βελτίωση  και έργα σαν αυτό της οδού Φανερωμένης, κ.λ.π, κ.λ.π., κ.λ.π.

Είναι φανερό ότι δεν χρειάζεται να επεκταθούμε άλλο στην αξιοπιστία της μελέτης, που είναι κατά τα άλλα μια αντιγραφή άλλων ιδίου επιπέδου Επιχειρησιακών σχεδίων, που δεν πληρούν ούτε τους προβλεπόμενους όρους που απορρέουν από τα ευρωπαϊκά και ελληνικά διατάγματα, αποφάσεις και κατευθύνσεις.
Φυσικά καταλαβαίνουμε ότι ισχύει αυτό που γράφεται στην 13η  διαφάνεια του κειμένου που παρουσιάστηκε, ότι δηλαδή « το Επιχειρησιακό αποτυπώνει τις δεσμεύσεις, που είχε διατυπώσει προς τους δημότες, η Δημοτική αρχή στο προεκλογικό της πρόγραμμα». 
Και μεις που νομίζαμε ότι διαβάσαμε στην απόφαση 18183 (ΦΕΚ Β’ 534/13.4.2007) ότι 
το Επιχειρησιακό αποτελεί  «προσδιορισμό των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων, σύμφωνα με τις οποίες θα διαρθρωθεί το επιχειρησιακό πρόγραμμα, λαμβάνοντας υπόψη τις εθνικές και περιφερειακές αναπτυξιακές προτεραιότητες» και όχι τη βούληση του Δημάρχου....


Γ. Η δική μας θέση για τα  Επιχειρησιακά Προγράμματα
 
Η αντιμετώπιση των διαχρονικών προβλημάτων της Αυτοδιοίκησης, (αδιαφανής διαχείριση, έλλειψη προγραμματισμού, υποχρηματοδότηση, πελατειακές σχέσεις κ.λ.π.), είναι το ζητούμενο. Εξάλλου, οι αιτίες που οδήγησαν στα σημερινά αδιέξοδα, παραμένουν παρούσες σε όλο το πλέγμα της εξουσίας.
Η πραγματική αντιμετώπιση των προβλημάτων δεν θα εξαρτηθεί από τη σύνταξη τέτοιων προγραμμάτων, αλλά από μια ανεξάρτητη, συμμετοχική και δημοκρατική αυτοδιοίκηση.
Για μας, προγράμματα όπως το  Επιχειρησιακό, αποτελούν μέσα ενεργοποίησης των πολιτών σε όλα τα επίπεδα σχεδιασμού και καταγράφουν τις πραγματικές ανάγκες και επιθυμίες των κατοίκων και δεν είναι καθ΄υπαγόρευση των στόχων των Δημάρχων.

Έχουμε ανάγκη από ένα διαφορετικό Δήμο, όχι από ένα επιχειρησιακό-επιχειρηματικό πρόγραμμα και ένα Δήμο Ανώνυμη Εταιρεία.
Το κύριο ζητούμενο μιας άλλης πολιτικής, δεν είναι τόσο οι «καλύτερες» προτάσεις, που και υπάρχουν ή και μπορούν ν' αναζητηθούν. Πιο σημαντική είναι η διαδικασία που θα τις φέρει στο προσκήνιο, δηλαδή, ο τρόπος που λειτουργεί η αυτοδιοίκηση.
Παλεύουμε για  έναν Δήμο που
  • θα θέσει σε κίνηση και  θα φέρει στο προσκήνιο τις δημιουργικές δυνάμεις της πόλης (κυρίως των νέων ανθρώπων), σε μια συλλογική προσπάθεια.
  • θα αντιτίθεται στην κυρίαρχη πολιτική και δεν θα την αναπαράγει,
  • θα αρνείται την εμπορευματοποίηση των πάντων και θα διασφαλίζει το φυσικό περιβάλλον,
  • θα δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες και τους φορείς τους να έχουν ουσιαστικό λόγο και έλεγχο στο σχεδιασμό, την εκτέλεση και τις δαπάνες των έργων.

Σ’ αυτήν την ανάγκη η σημερινή δημοτική αρχή, ούτε θέλει, ούτε και μπορεί να ανταποκριθεί.


Για το
Δίκτυο Πολιτών
Χολαργού-Παπάγου
 Περικλής Ζήκας
Μαρία Παντελιά

Παρασκευή, 11 Νοεμβρίου 2011

ΝΕΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΟΥΛΗ!

ΚΟΜΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ (Κ.Ε.Σ.Ω.)
Ιδρυτής του νέου κόμματος είναι είναι ο Σμήναρχος ε.α. Αναστάσιος Κότσιαλος (τηλ. 6983520489).
Όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου που μας έστειλε το Κ.Ε.Σ.Ω...

"Σκοπός ιδρύσεως του νέου -καθ'όλα Δημοκρατικού κόμματος, είναι:
α. Να απομακρύνει τα αποτυχημένα κόμματα εξουσίας που κυβέρνησαν τη χώρα από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα, με αποτέλεσμα να τη φέρουν στο σημερινό αδιέξοδο (Δ.Ν.Τ. , ανασφάλεια, ανεργία, φτώχεια, διαφθορά, εγκληματικότητα, μειωμένη εθνική κυριαρχία, μεταναστευτικό κ.λ.π.) και,
β. Να αναλάβει τη χρηστή και σωστή διακυβέρνηση της χώρας για τη σωτηρία της. Ζητάμε λοιπόν από εσάς να αναλογισθείτε τον κίνδυνο που διατρέχει η χώρα, και την ευθύνη που σας αναλογεί γι' αυτό, να προσχωρήσετε στο κόμμα, είτε ως στελέχη είτε ως μέλη για να επιτύχουμε το σκοπό μας.
Σας ενημερώνουμε ότι:
1. τα άτομα που πλαισιώνουν το κόμμα μέχρι σήμερα, προέρχονται σε μεγάλο ποσοστό από έμπειρους και ικανούς ανθρώπους όλων των επαγγελμάτων (Απόστρατοι Αξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, πανεπιστημιακοί, τεχνοκράτες, άνθρωποι του πνεύματος, Δημόσιοι και Δημοτικοί Υπάλληλοι, συνταξιούχοι, αγρότες, πολύτεκνοι και πάσης φύσεως αγανακτισμένοι πολίτες και επαγγελματοβιοτέχνες, άνεργοι κ.λ.π. πλην πολιτικών). Όλοι τους είναι ικανοί, διαπνέονται από δημοκρατικό πνεύμα και με την πείρα τους προσφέρουν πολλά στο κόμμα και,
2. το κόμμα δεν χρηματοδοτείται από κανένα χορηγό αλλά από τα μέλη του (όσα μπορούν και όσα θέλουν) για να μην έχει δεσμεύσεις. 
Καιρός λοιπόν να απομακρύνουμε τα αποτυχημένα κόμματα και να πάρουμε την τύχη του έθνους στα χέρια μας. 
Τολμήστε το και θα δικαιωθούμε.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Αναστάσιος Κότσιαλος
Πτυχιούχος πολιτκών επιστημών 
Επιχειρηματίας"

ΔΥΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΧΟΛΑΡΓΟ-ΠΑΠΑΓΟ!

 ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΤΟΥ Ο ΞΥΔΗΣ!
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού κ. Ξύδης κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου,  είπε ότι προτίθεται να κατασκευάσει κολυμβητήριο στου Παπάγου, στη θέση όπου σήμερα βρίσκεται ο μικρός στίβος δίπλα από το κλειστό γήπεδο μπάσκετ της πόλης, επί της οδού Νευροκοπίου.
Και ενώ σχεδιάζεται το κολυμβητήριο του Χολαργού στον λόφο Τσακού, δόθηκε καταφανής η εντύπωση ότι ο δήμος Παπάγου-Χολαργού θα έχει δύο κολυμβητήρια! Ένα για κάθε πόλη!
Το μεγάλο πρόβλημα θα είναι το κόστος κατασκευής και μετέπειτα συντήρησης των δύο κολυμβητηρίων.
Για να θέτει πάντως ο Β.Ξύδης  ζήτημα ύπαρξης δύο κολυμβητηρίων, για να μιλάει σήμερα για τόσο μεγαλόπνοα  σχέδια,  σίγουρα στοχεύει να ξανακατέβει για Δήμαρχος και στις επόμενες εκλογές. Όταν μάλιστα σχεδιάζει και τη δημιουργία υπόγειου γκαράζ στην πλατεία Δημοκρατίας (πρώην Μεταξά), τότε... όλο και δένει το παζλ!
Να δείτε που ο Ξύδης θα το βάλει πείσμα να ολοκληρώσει το έργο της υπογειοποίησης της πλατείας Δημοκρατίας, αφήνοντας στα...κρύα του λουτρού τον Νικολάου! 
Φαίνεται πως ο Ξύδης ...ασπάστηκε αμέσως την πρόταση Νικολάου ότι επειδή "Νέα Πορεία" και "Ενεργοί Δημότες", ουσιαστικά αποτελούν δυο παρατάξεις με την ίδια ιδεολογία, την επόμενη εκλογική αναμέτρηση να κατέβουν ως ένας συνδυασμός με έναν επικεφαλής!
Ε, ο Ξύδης, φροντίζει να δείχνει από τώρα ποιος θα είναι ο επικεφαλής της ενιαίας παράταξης. Ο άνθρωπος  ξέρει πολιτική μπάλα. Τού πετάνε το μπαλάκι και το επιστρέφει ως παίκτης του τένις (φωτό) με αστραπιαία ταχύτητα. Πετυχαίνει "άσσο" όπως λένε και στην ορολογία του τένις!

ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Ή ΕΛΠΙΖΑΤΕ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ; ΠΡΙΤΣ!


Περιμένατε ότι θα βλέπατε κάτι διαφορετικό από την σύνθεση της νέας Κυβέρνησης; Διαψευστήκατε!  Εμείς το γράφαμε και χθες στην εφημερίδα μας, ότι η Κυβέρνηση Παπαδήμου θα βαδίσει πάνω στο ίδιο μοτίβο πιστής εφαρμογής του Μνημονίου και  διάλυσης της μεσαίας κοινωνικής τάξης. Όταν μάλιστα παραμένουν στην θέση τους τα ίδια πρόσωπα που οδήγησαν τη χώρα στην καταστροφή, τουτέστιν οι Βενιζέλος, Παπουτσής, Λοβέρδος, Διαμαντοπούλου, Χρυσοχοϊδης, Κουτρουμάνης, Σαχινίδης, Ραγκούσης, Πάγκαλος,  αλλά και ο Παπακων/νου, ας μην τρέφει ο κόσμος αυταπάτες!   Μας κοροϊδεύουν ψιλό γαζί! Παρωδία!
Η νέα Κυβέρνηση και ειδικά η Κυβέρνηση Παπαδήμου, την οποία προώθησαν από το εξωτερικό οι Μέρκελ-Ομπάμα (και στο εσωτερικό ο ...Καρατζαφέρης), τοποθετήθηκε στην Ελλάδα προκειμένου να παίξει το πιο ...δύσκολο παιχνίδι: να... παραδόσει τη χώρα στους νέους κατακτητές της για τα επόμενα 15-20 χρόνια! Θα ψηφίσει το νέο Μνημόνιο υπότέλειας της Ελλάδος και του λαού της στους δανειστές και την καταβαράθρωση μισθών και συντάξεων! 
Ένας ακόμη λόγος που αντικαταστάθηκε η Κυβέρνηση Παπανδρέου από την Κυβέρνηση Παπαδήμου, είναι ώστε να καλμάρει η οργή του κόσμου και να δημιουργηθεί η ψευδαίσθηση της αλλαγής και ελπίδας! Συν τοις άλλοις, γίνονται συνένοχοι και τα κόμματα της Ν.Δ. και ΛΑ.Ο.Σ τα οποία συμμετέχουν στην νέα Κυβέρνηση της υποτέλειας.
Όλα δουλεύουν καλώς για όσους επινόησαν το σχέδιο υποδούλωσης των Ελλήνων και καταστροφής της χώρας! 

Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Πρόεδρος της Κυβέρνησης και Πρωθυπουργός: Λουκάς Παπαδήμος

Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης: Θεόδωρος Πάγκαλος
Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης: Ευάγγελος Βενιζέλος

Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Υπουργός: Δημήτρης Ρέππας
Υφυπουργός: Ντίνος Ρόβλιας
Υφυπουργός: Παντελής Τζωρτζάκης

Υπουργείο Εσωτερικών και Αποκέντρωσης
Υπουργός: Αναστάσιος Γιαννίτσης
Αναπληρωτής Υπουργός: Φώφη Γεννηματά
Υφυπουργός: Πάρις Κουκουλόπουλος

Υπουργείο Οικονομικών
Υπουργός: Ευάγγελος Βενιζέλος
Αναπληρωτής υπουργός: Φίλιππος Σαχινίδης
Αναπληρώτης υπουργός: Παντελής Οικονόμου
Υφυπουργός Οικονομίας: Γιάννης Μουρμούρας (ΝΔ)

Υπουργείο Εξωτερικών
Υπουργός: Σταύρος Δήμας (ΝΔ)
Αναπληρωτής υπουργός: Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου
Υφυπουργός: Δημήτρης Δόλλης

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
Υπουργός: Δημήτρης Αβραμόπουλος (ΝΔ)
Αναπληρωτής Υπουργός: Ιωάννης Ραγκούσης
Αναπλήρωτης υπουργός: Γεώργιος Γεωργίου (ΛΑΟΣ)
Υφυπουργός: Κώστας Σπηλιώπουλος

Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
Υπουργός: Μιχάλης Χρυσοχοϊδης
Αναπληρωτής υπουργός: Σωκράτης Ξυνίδης
Υφυπουργός: Θάνος Μωραϊτης
Υφυπουργός Ναυτιλίας: Άδωνις Γεωργιάδης (ΛΑΟΣ)

Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
Υπουργός: Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Αναπληρωτής υπουργός: Νίκος Σηφουνάκης
Υφυπουργός: Γιάννης Μανιάτης

Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Υπουργός: Άννα Διαμαντοπούλου
Αναπληρωτής υπουργός: Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος (ΝΔ)
Υφυπουργός: Εύη Χριστοφιλοπούλου

Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Υπουργός : Μάκης Βορίδης (ΛΑΟΣ)
Υφυπουργός: Γιάννης Μαγκριώτης

Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης
Υπουργός: Γιώργος Κουτρουμάνης
Υφυπουργός: Γιάννης Κουτσούκος

Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Υπουργός: Ανδρέας Λοβέρδος
Υφυπουργός: Δημήτρης Βαρτζόπουλος (ΝΔ)

Υφυπουργός: Μιχάλης Τιμοσίδης
Υφυπουργός: Μάρκος Μπόλαρης

Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Υπουργός: Κώστας Σκανδαλίδης
Υφυπουργός: Αστέριος Ροντούλης (ΛΑΟΣ)
Υφυπουργός: Γιάννης Δριβελέγκας


Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Υπουργός: Μιλτιάδης Παπαϊωάννου
Υφυπουργός: Γιώργος Πεταλωτής

Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη
Υπουργός: Χρήστος Παπουτσής
Υφυπουργός: Μανώλης Όθωνας


Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού
Υπουργός: Παύλος Γερουλάνος
Υφυπουργός: Πέτρος Αλεβιζάτος (ΝΔ)
Υφυπουργός: Γιώργος Νικητιάδης


Υπουργός Επικρατείας: Γιώργος Σταυρόπουλος

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΟΥΚΗ



Μια σημαντική πρωτοβουλία σε ιδιαίτερα δύσκολους καιρούς, ανέλαβε ο Δημοτικός Σύμβουλος και Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Νίκος Κουκής: Κατάφερε να εξασφαλίσει πολύτιμο τεχνολογικό εξοπλισμό για τα σχολεία του Δήμου. Συγκεκριμένα  8 σύγχρονους  ηλεκτρονικούς υπολογιστές για τη μηχανοργάνωση των Γυμνασίων-Λυκείων του Χολαργού και μια ολοκαίνουργια μικροφωνική-ηχητική εγκατάσταση για τα Γυμνάσια-Λύκεια του Παπάγου, προκειμένου  οι μαθητές να μπορούν να διοργανώνουν τις εκδηλώσεις τους στην αίθουσα τελετών και στον προαύλιο χώρο του σχολείου.
Ο παραπάνω εξοπλισμός συνολικής αξίας 8.000 ευρώ, δεν επιβάρυνε ούτε ένα ευρώ τα ταμεία  των Σχολείων και του Δήμου, αφού ο κ. Κουκής εξασφάλισε τη δωρεά του εξοπλισμού από μεγάλες  επιχειρήσεις .
Ο Νίκος Κουκής με την πρωτοβουλία του αυτή, απέδειξε ότι, ως καταξιωμένο στέλεχος στον χώρο των επιχειρήσεων, μπορεί να συνδυάσει άριστα την  επαγγελματική του δραστηριότητα με την προσφορά στα δημοτικά δρώμενα, αποφέροντας έτσι σημαντικά οφέλη στην τοπική κοινωνία. Τού αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.

ΞΥΔΗΣ: ΚΑΜΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ

ΤΟ  ΤΕΛΟΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΗΣ ΔΕΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, 
ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΔΑ

 
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού κ Ξύδης αντιλαμβανόμενος το μέγεθος της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τα ελληνικά νοικοκυριά, ανακοίνωσε στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο ότι δεν πρόκειται να επιβληθεί καμμία αύξηση στα δημοτικά τέλη.
Αναφορικά δε με το γεγονός ότι μερικοί Δήμοι της Αττικής έχουν αναπτύξει "κίνημα δεν πληρώνω" για το τέλος ακίνητης περιουσίας, υποστηρίζοντας  ότι θα συνδέουν το ρεύμα που θα κόβει η ΔΕΗ, ο Δήμαρχος τόνισε ότι  δεν μπορεί να λάβει τέτοια απόφαση για το δικό του Δήμο, διότι εάν τυχόν κάποιος εργαζόμενος του Δήμου πάθει κάποιο ατύχημα στην προσπάθειά του να συνδέσει κομμένο ρεύμα δημότη, τότε ο Δήμος και προσωπικά ο Δήμαρχος, θα βρεθούν αντιμέτωποι με τεράστια προβλήματα.
Όπως όμως διευκρίνησε ο κ. Ξύδης, το πρόβλημα με τα τέλη ακίνητης περιουσίας θα συζητηθεί στην επόμενη συνεδρίαση της ΠΕΔΑ όπου θα κληθούν όλοι οι Δήμοι να διαμορφώσουν μια κοινή στρατηγική επί του μεγάλου αυτού κοινωνικού προβλήματος.

ΣΤΑ ΑΚΡΑ Η ΚΟΝΤΡΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΙΓΚΑ-ΚΕΧΡΗ-ΑΥΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟ!


"ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ", ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΡΘΑ-ΚΟΦΤΑ ΟΙ..."ΑΝΤΑΡΤΕΣ"



Στα άκρα έφθασε η κόντρα ανάμεσα στον επικεφαλής των "Ενεργών Δημοτών" Δ. Νικολάου και στους δημοτικούς συμβούλους της παράταξης "Ενεργοί Δημότες", Κεχρή, Τίγκα, Αυγουρόπουλο, κατά το δημοτικό συμβούλιο της 10ης Νοεμβρίου.
Ο Δ. Νικολάου, δήλωσε στη συνεδρίαση του Δ.Σ. ότι "...στην Οικονομική Επιτροπή οι «Ενεργοί Δημότες» δεν έχουν εκπρόσωπο", για να πάρει το λόγο ο Πρόεδρος του Δ.Σ. και να απαντήσει: «Στην Οικονομική Επιτροπή εκλεγμένος εκπρόσωπος των ΄΄Ενεργών Δημοτών΄΄ είναι ο κ. Τίγκας».
Από αυτό το σημείο άρχισαν να εκτυλίσσονται σκηνές απείρου κάλλους: 
 
Νικολάου: «Ο κ. Τίγκας είναι ανεξάρτητος και δεν ανήκει στους «Ενεργούς Δημότες».
Τίγκας: «Τόσον εγώ, όσον και οι κ.κ. Κεχρής & Αυγουρόπουλος όπως έχουμε δηλώσει στις 6/10/2011 στο Δημοτικό Συμβούλιο δια του Προέδρου κ. Αποστολόπουλου, για συγκεκριμένους λόγους δεν μας εκφράζει ο κ. Νικολάου. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν ανεξαρτοποιήθηκαμε, αλλά παραμένουμε στη Δημοτική Παράταξη των ΄΄Ενεργών Δημοτών΄΄, ανεξάρτητα από τις ιδιαιτερότητες και τις πρακτικές δυσκολίες που παρουσιάζει η συγκεκριμένη απόφασή μας». 

Νικολάου:  Και οι τρείς είσθε μια μίζερη μειοψηφία και δεν εκπροσωπείτε τους 'Ενεργούς Δημότες'.
Αυγουρόπουλος: Όσο για αυτό που ελέχθη πως, ΄΄είμαστε μια μίζερη μειοψηφία και δε εκπροσωπούμε τους ΄΄Ενεργούς Δημότες΄΄ ξεκαθαρίζω πως, αναμφισβήτητα τη Δημοτική Παράταξη των «Ενεργών Δημοτών», αφού δεν υπάρχει, τουλάχιστον προς το παρόν, σχετική απόφαση διαγραφής, αναμφισβήτητα την εκφράζει και την εκπροσωπεί ο επικεφαλής που ήταν υποψήφιος Δήμαρχος κατά τις τελευταίες δημοτικές εκλογές, δηλαδή ο κ. Νικολάου, μολονότι από  6/10/2011 έχει χάσει τη δεδηλωμένη, αφού από τους πέντε Δημοτικούς Συμβούλους τον έχουν αποκηρύξει οι τρείς και του έχει μείνει μόνον μία δημοτική σύμβουλος.
Υπενθυμίζω πως, στο Δημοτικό Κώδικα (Ν.3463/2006) και συγκεκριμένα στην παρ. 5 του άρθρου 94 προβλέπεται: «Εάν η δημοτική παράταξη έχει τουλάχιστον τρία μέλη, με αιτιολογημένη απόφαση και με πλειοψηφία των δύο τρίτων (2/3) αυτών, είναι δυνατόν να διαγραφεί σύμβουλος που είναι μέλος της».


Αναμφισβήτητα όσοι γνωρίζουν απλά Ελληνικά καταλαβαίνουν πολύ καλά τι εννοεί ο Νομοθέτης.
Με άλλα λόγια, ο Νικολάου δεν μπορεί με τίποτε να διαγράψει ούτε τον Τίγκα, ούτε τον Κεχρή, ούτε τον Αυγουρόπουλο! Σύμφωνα μάλιστα με όσα λέει ο Δημοτικός Κώδικας,  περισσότερες πιθανότητες έχει να ...διαγραφεί ο Νικολάου από τους τρεις, παρά να διαγράψει ο ίδιος κάποιον από τους δικούς του συμβούλους!!!

Καληνύχτα Ελλάδα. Καληνύχτα Δημοκρατία.


Συνταγματική εκτροπή ο διορισμός 
Παπαδήμου ως Πρωθυπουργού

γράφει ο Στάθης Διομήδης
Η Προεδρία της Δημοκρατίας με μια λιτή ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα το μεσημέρι αναφέρει ότι «ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κατόπιν προτάσεως των πολιτικών αρχηγών που παρευρέθησαν στη σύσκεψη έδωσε εντολή σχηματισμού κυβέρνησης στον κ. Λουκά Παπαδήμο. Η ορκωμοσία της κυβέρνησης θα πραγματοποιηθεί αύριο, Παρασκευή και ώρα 14.00».

Τεράστια ερωτηματικά ανακύπτουν από αυτή την επιλογή καθώς φαίνεται ότι οι πολιτικοί αρχηγοί ( ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΆΟΣ) δε διστάζουν να προχωρήσουν σε θεσμικό ατόπημα.

Τα ερωτηματικά είναι τεράστια:

1ον. Πως δίνεται η εντολή σχηματισμού κυβέρνησης σε κάποιο πρόσωπο χωρίς να έχει παραιτηθεί η κυβέρνηση ή ο Πρωθυπουργός;

2ον. Πως δίνεται εντολή σχηματισμού κυβέρνησης σε κάποιον όταν η κοινοβουλευτική ομάδα του πλειουψηφούντος κόμματος δεν έχει προτείνει κανέναν όπως ρητά αναφέρει το άρθρο 38 του Συντάγματος παράγραφος 1;

3ον. Πως γίνεται να υπάρχει εν ενεργεία Πρωθυπουργός και ταυτόχρονα να υπάρχει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης σε άλλον;

4ον. Πως ορίζεται ημερομηνία και ώρα ορκωμοσίας της νέας κυβέρνησης χωρίς να έχει παραιτηθεί η προηγούμενη;

5ον. Πως δίνεται εντολή σχηματισμού κυβέρνησης από την Προεδρία της Δημοκρατίας όταν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν έχει επιστρέψει την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης;

Βάση ποιου Συντάγματος λαβαίνουν χώρα όλα αυτά τα θεσμικά ατοπήματα;

Ποιο κάτω παραθέτω τα άρθρα 37 και 38 του Συντάγματος που αφορούν στο Διορισμό Πρωθυπουργού και κυβέρνησης. Ακόμη παραθέτω την ακροτελεύτια διάταξη του Συντάγματος, άρθρο 120 που ορίζει ότι: «η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»


Αρθρο 37: (Διορισμός Πρωθυπουργού και Κυβέρνησης)
1. O Πρόεδρος της Δημοκρατίας διορίζει τον Πρωθυπουργό και, με πρότασή του, διορίζει και παύει τα λοιπά μέλη της Kυβέρνησης και τους Yφυπουργούς.
*2. Πρωθυπουργός διορίζεται ο αρχηγός του κόμματος το οποίο διαθέτει στη Bουλή την απόλυτη πλειοψηφία των εδρών. Aν κανένα κόμμα δεν διαθέτει την απόλυτη πλειοψηφία, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας παρέχει στον αρχηγό του κόμματος που διαθέτει τη σχετική πλειοψηφία διερευνητική εντολή για να διακριβωθεί η δυνατότητα σχηματισμού Kυβέρνησης που να απολαμβάνει την εμπιστοσύνη της Bουλής.
*3. Aν δεν διαπιστωθεί αυτή η δυνατότητα, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας παρέχει διερευνητική εντολή στον αρχηγό του δεύτερου σε κοινοβουλευτική δύναμη κόμματος και εάν δεν τελεσφορήσει και αυτή, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δίνει διερευνητική εντολή στον αρχηγό του τρίτου σε κοινοβουλευτική δύναμη κόμματος. Kάθε διερευνητική εντολή ισχύει για τρεις ημέρες. Aν οι διερευνητικές εντολές δεν τελεσφορήσουν, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας καλεί τους αρχηγούς των κομμάτων και, αν επιβεβαιωθεί η αδυναμία σχηματισμού Kυβέρνησης που να έχει την εμπιστοσύνη της Bουλής, επιδιώκει το σχηματισμό Kυβέρνησης από όλα τα κόμματα της Bουλής για τη διενέργεια εκλογών και σε περίπτωση αποτυχίας αναθέτει στον Πρόεδρο του Συμβουλίου της Eπικρατείας ή του Aρείου Πάγου ή του Eλεγκτικού Συνεδρίου το σχηματισμό Kυβέρνησης, όσο το δυνατόν ευρύτερης αποδοχής, για να διενεργήσει εκλογές, και διαλύει τη Bουλή.
*4. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ανατίθεται, σύμφωνα με τις προηγούμενες παραγράφους, εντολή σχηματισμού Kυβέρνησης ή διερευνητική εντολή σε αρχηγό κόμματος, αν το κόμμα δεν έχει αρχηγό ή εκπρόσωπο, ή αν ο αρχηγός ή ο εκπρόσωπός του δεν έχει εκλεγεί βουλευτής, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δίνει την εντολή σ’ αυτόν που προτείνει η κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος. H πρόταση για την ανάθεση εντολής γίνεται μέσα σε τρεις ημέρες από την ημέρα που ο Πρόεδρος της Bουλής ή ο αναπληρωτής του ανακοινώνει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας τη δύναμη των κομμάτων στη Bουλή  η ανακοίνωση αυτή γίνεται πριν από κάθε ανάθεση εντολής.

Αρθρο 38: (Κυβέρνηση, απαλλαγή καθηκόντων)
*1. O Πρόεδρος της Δημοκρατίας απαλλάσσει από τα καθήκοντά της την Kυβέρνηση, αν αυτή παραιτηθεί, καθώς και αν η Bουλή αποσύρει την εμπιστοσύνη της κατά το άρθρο 84. Στις περιπτώσεις αυτές εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις των παραγράφων 2, 3 και 4 του άρθρου 37.
Aν ο Πρωθυπουργός της παραιτούμενης Kυβέρνησης είναι αρχηγός ή εκπρόσωπος κόμματος που διαθέτει την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των βουλευτών, εφαρμόζεται αναλόγως η διάταξη του άρθρου 37 παράγραφος 3 εδάφιο γ΄.
***2. Αν ο Πρωθυπουργός παραιτηθεί, εκλείψει ή αδυνατεί για λόγους υγείας να ασκήσει τα καθήκοντά του, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας διορίζει Πρωθυπουργό αυτόν που προτείνει η κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος στο οποίο ανήκει ο απερχόμενος Πρωθυπουργός, εφόσον αυτό διαθέτει στη Βουλή την απόλυτη πλειοψηφία των εδρών. Η πρόταση γίνεται το αργότερο σε τρεις ημέρες από την παραίτηση ή την έκλειψη του Πρωθυπουργού ή από τη διαπίστωση της αδυναμίας του να ασκήσει τα καθήκοντά του. Αν κανένα κόμμα δεν διαθέτει στη Βουλή την απόλυτη πλειοψηφία των εδρών, εφαρμόζεται αναλογικά η παράγραφος 4 και στη συνέχεια το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2 και η παράγραφος 3 του προηγούμενου άρθρου.
Η αδυναμία του Πρωθυπουργού να ασκήσει τα καθήκοντά του για λόγους υγείας διαπιστώνεται από τη Βουλή με ειδική απόφασή της που λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, ύστερα από πρόταση της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος στο οποίο ανήκει ο Πρωθυπουργός, εφόσον αυτό διαθέτει στη Βουλή την απόλυτη πλειοψηφία των εδρών. Σε κάθε άλλη περίπτωση η πρόταση υποβάλλεται από τα δύο πέμπτα τουλάχιστον του όλου αριθμού των βουλευτών.
Εωσότου διοριστεί ο νέος Πρωθυπουργός τα καθήκοντα του Πρωθυπουργού ασκεί ο πρώτος κατά σειρά Αντιπρόεδρος και εφόσον δεν έχουν διοριστεί Αντιπρόεδροι ο πρώτος κατά σειρά Υπουργός.

Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)
1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων, υπογράφεται από τον Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Eφημερίδα της Kυβερνήσεως, με διάταγμα που προσυπογράφεται από το Yπουργικό Συμβούλιο και αρχίζει να ισχύει από τις ένδεκα Iουνίου 1975.
2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Eλλήνων.
3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.
4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Υ.Γ. Όταν πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα στην πρεμούρα τους να κλείσουν τη «δουλειά» καταπατούν το Σύνταγμα με τόσο κατάφωρο τρόπο τότε η μόνη λύση που απομένει είναι ο Λαός να προστατεύσει τη Δημοκρατία και το Σύνταγμα…