Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

"ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΒΓΑΖΩ ΤΟΝ ΠΙΟ ΣΕΞΙ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ" ΜΟΙΑΖΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ; ΜΠΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ!

































 

Η Nicole Neal, το μοντέλο από τη Βρετανία φωτογραφήθηκε για το περιοδικό «Front» και μίλησε για τη ζωή της και τα όνειρά της.  «Απολαμβάνω όλες τις φωτογραφήσεις γιατί βγάζω τον πιο σέξι μου εαυτό. Στην καθημερινότητά μου είμαι πολύ απλή σαν να λέμε το κορίτσι της διπλανής πόρτας».
Η όμορφη Nicole πόζαρε στο φακό με ή χωρίς εσώρουχα και έδειξε κάθε σημείο του καλλίγραμμου κορμιού της: «Από μικρή έκανα μπαλέτο. Αυτό με έκανε ιδιαίτερα ευλύγιστη, με έμαθε να γυμνάζομαι σχεδόν καθημερινά και με έμαθε επίσης να είμαι πειθαρχημένη».

πηγή:thessbomb.gr



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου