Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Ο ΞΥΔΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΣΔΟΕ: "ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΦΟΒΗΘΩ ΤΙΠΟΤΕ"



Με αφορμή ότι το όνομα του Δημάρχου Παπάγου-Χολαργού  περιλαμβάνεται στις λίστες που ελέγχει ο ΣΔΟΕ, ο κ. Ξύδης, δήλωσε στην εφημερίδα μας: 
"Δεν έχω να φοβηθώ τίποτε. Ό,τι κάνω είναι με πλήρη διαφάνεια. Είμαι καθαρός και ας έρθουν να με ελέγξουν. Για το μόνο για το οποίο θλίβομαι είναι για τα εμπαθή σχόλια ορισμένων". Ο κ. Ξύδης αναφέρθηκε σε ορισμένα ονόματα και τα σχόλια που αναρτούν σε βάρος του στο διαδίκτυο (faxebook). 
Ρωτήσαμε επίσης τον Δήμαρχο εάν πιστεύει ότι η συγκεκριμένη λίστα που δόθηκε στην δημοσιότητα, είναι "πειραγμένη" ή "μαϊμού". 
"Δεν βλέπω πουθενά σφραγίδες επίσημες. Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι αυτή η λίστα, πάντως επαναλαμβάνω, εδώ είμαι και να με ελέγξουν. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτε" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου