Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Ο ΞΥΔΗΣ ΣΤΟ ΣΔΟΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ!



 "Το απόγευμα της Παρασκευής 5 Οκτωβρίου αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα “zougla.gr” έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αττικής του ΣΔΟΕ με το οποίο διαβιβάζετο στο Γραφείο του Ειδικού Γραμματέα ΣΔΟΕ ένας πίνακας με 45 ονόματα, στην πλειοψηφία τους εν ενεργεία ή πρώην πολιτικών, δημάρχων και ατόμων που ασχολούνται με την πολιτική και τα κοινά.
             Αυτός ο πίνακας με τα 45 ονόματα δεν αναφέρει το όνομα του συντάκτη του ούτε φέρει κάποιο διακριτικό εγκυρότητας. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του “zougla.gr”  πρόκειται περί ενός πίνακα με τα ονόματα αυτών που ελέγχονται από το ΣΔΟΕ Αττικής.
             Επειδή σ’ αυτόν τον πίνακα περιλαμβάνεται όλως αιφνιδιαστικά και το όνομα του Δημάρχου Παπάγου-Χολαργού κ. Βασιλείου Ξύδη, ο Δήμαρχος επισκέφθηκε σήμερα προσωπικά τον  Ειδικό Γραμματέα του ΣΔΟΕ κ. Στέλιο Στασινόπουλο για να ενημερωθεί αν η λίστα είναι υπαρκτή και σε τι αναφέρεται και για να του ζητήσει, αν πράγματι διενεργείται οποιοσδήποτε έλεγχος για το άτομο του, αυτός ο έλεγχος να διενεργηθεί άμεσα και να δημοσιοποιηθεί άμεσα το αποτέλεσμα του. Ο Δήμαρχος, κατά τη συνάντηση που είχε με τον κ. Στασινόπουλο του επέδωσε και την ακόλουθη επιστολή, η οποία πρωτοκολλήθηκε με αριθ. πρωτ. 978/8-10-2012:
Χολαργός, 7 Οκτωβρίου 2012
Προς
Τον Ειδικό Γραμματέα-Προϊστάμενο
Του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος
Κον Στέλιον Στασινόπουλον
        

            Αξιότιμε Κύριε Ειδικέ Γραμματέα,
                   Την 5ην τρέχοντος μηνός πληροφορήθηκα από την ιστοσελίδα “zougla.gr” την αναφορά του ονόματός μου και της ιδιότητάς μου ως Δημάρχου Παπάγου-Χολαργού σε “λίστα” 45 εν συνόλω προσώπων ως ελεγχομένων από το ΣΔΟΕ. Η λίστα αυτή, χωρίς όνομα εκδότη-υπογραφή-σφραγίδα, φέρεται ως συνημμένη στο υπ’ αριθ. πρωτ. 24823/30-8-2012 έγγραφο της Περιφερειακής  Διεύθυνσης Αττικής του ΣΔΟΕ, το οποίο έχει ως αποδέκτη το Γραφείο σας.


                        Η αναφορά του ονόματός μου σ’ αυτή τη “λίστα” μου προκάλεσε έκπληξη και αγανάκτηση, γιατί θεωρώ αδικαιολόγητο να γίνεται οποιοσδήποτε αυτεπάγγελτος έλεγχος για μένα από το ΣΔΟΕ ή από οποιαδήποτε άλλη ελεγκτική αρχή, με βάση τα περιουσιακά μου στοιχεία και τα εισοδήματά μου, τα οποία αναφέρω ανελλιπώς κάθε χρόνο (από το 1996 μέχρι σήμερα) και με κάθε λεπτομέρεια στις σχετικές δηλώσεις που υποβάλλω.

                      Όπως εύκολα μπορεί να διαπιστωθεί, τόσο η οικογενειακή ακίνητη περιουσία μου όσο και οι καταθέσεις μου (αποκλειστικά σε τράπεζες της ημεδαπής) είναι πολύ περιορισμένες, και οπωσδήποτε δεν είναι αναντίστοιχες με το ετήσιο εισόδημα μου.

                       Επιθυμώ να επισημάνω ότι η δημοσιοποίηση της λίστας και ιδιαίτερα του ονόματος μου, χωρίς να σημειώνεται το αποτέλεσμα του ελέγχου, συνιστά απαράδεκτη πράξη διαπόμπευσης των ατόμων που περιέρχονται σ’ αυτή αλλά και επικίνδυνη πράξη για την πολιτική ομαλότητα, αφού πρόκειται στην πλειοψηφία τους περί ατόμων που δραστηριοποιούνται στο χώρο της πολιτικής ή/και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

                       Κατ’ ακολουθία όλων αυτών, προκύπτει αβίαστα το έννομο συμφέρον μου για άμεσες και κατεπείγουσες ενέργειες προστασίας της τιμής και υπολήψεως μου ως Δημάρχου Παπάγου-Χολαργού, ως Ανωτάτου Αξιωματικού των Ενόπλων Δυνάμεων και ως οικογενειάρχου.

                       Προς τούτο, και πέρα από τις δικές σας ενέργειες ως Προϊστάμενος του ΣΔΟΕ, σας παρακαλώ να με ενημερώσετε εγγράφως αν η “λίστα” που δημοσιοποιήθηκε στην ιστοσελίδα “zougla.gr” είναι γνήσια και συμπεριλαμβάνει το όνομα μου. Σε καταφατική περίπτωση, παρακαλώ όπως:

α. μου χορηγήσετε επικυρωμένο αντίγραφό αυτής της λίστας,

β. μου γνωρίσετε από πότε και για ποιο σκοπό διενεργείται έλεγχος για το άτομο μου και, σε καταφατική απάντηση, τα αποτελέσματα του ελέγχου ή σε ποιο στάδιο βρίσκεται σήμερα ο έλεγχος,

γ. μου γνωρίσετε αν, από πότε και για ποια αιτία διενεργείται έλεγχος από το ΣΔΟΕ για το άτομο μου και, σε θετική περίπτωση, τα αποτελέσματα του ελέγχου ή σε ποιο στάδιο βρίσκεται σήμερα ο έλεγχος,

δ. με ενημερώσετε αν ο έλεγχος για το άτομο μου γίνεται αυτεπαγγέλτως ή μετά από κάποια καταγγελία και αν η καταγγελία είναι επώνυμη ή ανώνυμη.

   
                     Παρακαλώ για την άμεση απάντησή σας. Σε περίπτωση που πράγματι διενεργείται οποιοσδήποτε έλεγχος για το άτομο μου, παρακαλώ όπως αυτός διενεργηθεί άμεσα και δημοσιοποιηθεί άμεσα το αποτέλεσμα του. Προς τούτο, παρέχω προκαταβολικά στο ΣΔΟΕ και τις Υπηρεσίες του οποιοδήποτε πληρεξουσιότητα απαιτείται, για την πλήρη και ολοσχερή διερεύνηση της υπόθεσης.


Με τιμή
Βασίλειος Ξύδης
Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού
Υποναύαρχος Π.Ν. ε.α.

            Στη συνάντηση του Δημάρχου με τον Ειδικό Γραμματέα του ΣΔΟΕ παρίστατο κατά σύμπτωση και ο Δήμαρχος Σαλαμίνας κ. Ιω. Τσάβαρης ο οποίος είχε μεταβεί στο ΣΔΟΕ γιατί και το δικό του όνομα είναι στα 45 ονόματα της “λίστας”.
         Τέλος, ο Δήμαρχος δήλωσε για το θέμα αυτό τα εξής:
«Με εκπλήσσει η αναφορά του ονόματος μου σε μια “λίστα” 45 ατόμων τα οποία, σύμφωνα με δημοσίευμα μιας ιστοσελίδας, ελέγχονται από το ΣΔΟΕ. Δεν με βαραίνει το παραμικρό, ο κόσμος με γνωρίζει καλά και δεν έχω να κρύψω ο,τιδήποτε. Ερευνώ πώς προέκυψε το θέμα και γι αυτό σήμερα το πρωί προσωπικά επισκέφθηκα τον Ειδικό Γραμματέα του ΣΔΟΕ κ. Στέλιο Στασινόπουλο, από τον οποίο περιμένω να απάντηση στη επιστολή που του επέδωσα. Είμαι βέβαιος ότι κάποιος ανώνυμος έχει βάλει το χεράκι του κάνοντας στο ΣΔΟΕ κάποια ανυπόστατη καταγγελία και ότι πρόκειται περί σκευωρίας την οποία θα αντιμετωπίσω, ώστε να αποκαλυφθούν οι σκευωροί και να τιμωρηθούν όχι μόνο αυτοί αλλά και όσοι υιοθετούν αβασάνιστα τις σκευωρίες».

Ο Δήμαρχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου