Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ Κ. ΤΙΓΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ

γράφει η Κυράνη Γεωργουδάκη
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με την
«ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΑΠΑΓΟΥ – ΧΟΛΑΡΓΟΥ»

Κύριε Τίγκα,
Θα αναφερθώ στο άρθρο σας σχετικά με τις προτάσεις σας για την ενοποίηση των δύο κοινοτήτων.
Οι ποσοστώσεις διαιωνίζουν μια τεχνική διαίρεσης  των δύο κοινοτήτων.  Η ουσιαστική ενοποίηση δεν περνά μέσα από ποσοστώσεις αλλά βασίζεται στη αρχή: «κάθε πρόβλημα του Δήμου αντιμετωπίζεται ανάλογα με την σοβαρότητά του και όχι ανάλογα με την γεωγραφία του».
Δεν νοείται κ. Τίγκα ενιαίος Δήμος με δύο Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια.  Πως μιλάτε για ενοποίηση, αφού δεν υιοθετήσατε ούτε στο Δημοτικό Συμβούλιο ούτε τώρα με αυτήν την ανακοίνωσή σας την πρόταση: «ένα ΓΠΣ για τον ενιαίο Δήμο». Από ότι γνωρίζω τόσο η κ. Πολυκαλά όσο και ο κ. Κεχρής, στο Δημοτικό Συμβούλιο υποστήριξαν την άποψη για ένα ΓΠΣ σε αντίθεση με εσάς  και την Διοίκηση που υποστηρίξατε την άποψη των δύο ΓΠΣ για τις δύο κοινότητες.
Παρατήρησα ακόμη ότι  εμπλουτίζετε το σχετικό άρθρο σας  στον «Παρατηρητή» με τέσσερις φωτογραφίες.  Συνήθως τα άρθρα σας δεν συνοδεύονται από φωτογραφίες. «Μια εικόνα χίλιες λέξεις» λοιπόν, γιατί προφανώς  με αυτές τις  φωτογραφίες επιθυμείτε να στείλετε το μήνυμα, για το πώς εννοείτε εσείς την ενοποίηση. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι κυρίαρχη, πρώτη στη σειρά, είναι αυτή του «Στρατάρχη Παπάγου» ενώ λείπει αυτή του «Περικλή».
Κ. Τίγκα είσαστε ένας από τους Δημοτικούς Συμβούλους που υπερψήφισαν την πρόταση του κ. Ξύδη για την αφαίρεση του «Περικλή» από το έμβλημα του Δήμου και τώρα στην πρότασή σας για την ενοποίηση, επιμένετε να αδιαφορείτε για το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του Χολαργού αλλά και του ενιαίου Δήμου μας , τον «Περικλή».
Κ. Τίγκα, ο Δήμος μας έχει δύο κύριες εισόδους, την Κύπρου που την κοσμεί ο ανδριάντας του «Στρ. Παπάγου» και την Περικλέους που την κοσμεί ο ανδριάντας του «Περικλή». Επιπλέον,  είναι σε όλους μας γνωστό ότι ο «Περικλής» ξεπερνά σε σημαντικότητα οποιοδήποτε προσωπικότητα της Νέας Ελληνικής Ιστορίας, αφού αποτελεί παγκόσμιο σύμβολο Δημοκρατίας.
Αναρωτιέμαι,πως αλήθεια εννοείτε την ενοποίηση, όταν ακόμα και στο μήνυμα που στέλνετε με το φωτογραφικό σας υλικό,  αγνοείτε παντελώς την ύπαρξή του “Περικλή”,  όπως ακριβώς  κάνατε με την ψήφο σας στο Δημοτικό Συμβούλιο.




2 σχόλια:

  1. Αξιολογότατες οι επισημάνσεις της κυρίας που δεν γνωρίζω.Οφείλω όμως ,ως γνώστης να επισημάνω ότι οι λεγόμενοι Παπαγιώτες είναι ένας αχταρμάς στρατιωτικών, που πασχίζουν ανοήτως να αποκτήσουν ταυτότητα γεωγραφική και γη! Τρίχες! Μέτοικοι είναι δια χάριτος της ελληνικής πολιτείας προς "δικούς μας" αξιωματικούς -κι όχι φαντάρους ...που έβγαλαν τα κάστανα από τη φωτιά... από τον Γράμμο και το Βίτσι!.. Με αποτέλεσμα να μας προκύψει αυτό το μόρφωμα που λέγεται ΠΑΠΑΓΟΣ!.. Λίαν καλώς από μια άποψη... Με λαμογιά δημιουργήθηκε ο ΠΑΠΑΓΟΣ... Πλήν όμως μετά το 1952... έως σήμερα συνεχίζουν οι μέτοικοι να συμπεριφέρονται σαν να ζούνε σε στρατόπεδο. Προσοχή, ημιανάπαυση... Δεν μετέχουν στην ζωή της πόλης ...γιατί πόλη δεν ΥΠΑΡΧΕΙ! Δεν έχουν κοινωνικότητα... και αποκλείουν κάθε κοινωνική περίπτυξη. ΣΚΕΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ... ούτε καν αγορά δεν διαθέτει η πολυτελής πολίχνη ! Συνεχίζουν αυτά τα φυτοειδή εκ στρατεύματος ... να ταλλανίζουν με τις μαλακίες τους τον Κοινόν Δήμο ΧΟΛΑΡΓΟΎ-ΠΑΠΑΓΟΥ... επιδιώκοντας να χάψουν τον Χολαργό, ποιός; Αυτή η φανταρία, η αναχρονιστική και η εν πολλοίς ...ενδόξως ΦΑΥΛΕΣΤΑΤΗ... Αλήθεια τι γίνεται με εκείνο το λαμόγικο καλαμπούρι ΟΟΑΑ, ή κάπως έτσι δεν θυμάμαι καλά... που αποβλέπει στην οικοδόμηση σύμπαντος του όρους Υμηττού; Καλά το ΣΔΟΕ... δεν έχει αντιληφθεί την κομπίνα που γίνεται στου Παπάγου... χρόνια και χρόνια τώρα;
    Για να καταλάβετε τις φαυλότητες που λειτουργούν στου Παπάγου , λέμε πώς ο σημερινός δήμαρχος του Καλλικράτειου Δήμου Χολαργού-Παπάγου ΞΥΔΗΣ ζει επί μισόν αιώνα εις υγείαν των λοιπών υμών... με σύνταξη που λαμβάνει από ηλικίας 38 ετών!..
    Η πλάκα είναι ότι ο τύπος αυτός, κοινός χωριάτης κι αμαθέστατος ..κατάφερε να εκλεγεί δήμαρχος του ευκλεέστατου Χολαργού... γενήτορος του μέγιστου Περικλέους... Και μάλιστα ο ναυαρχίδης ( ως πλωτάρχης αποστρατεύθηκε) αυτός εκ Παπαγου να καπελώνει σταθερά την πόλη του Χολαργού... Σημειώστε δε πώς όλη η περιοχή από Αμπελοκήπους έως Χαλάνδρι εκαλείτο αρχαιόθεν ΧΟΛΑΡΓΟΣ... Και ενέσκυψαν οι σημέρον φερόμενοι μέτοικοι Παπαγιώτες να θέλουν να αφανίσουν τον Χολαργό,αναδεικνύοντες τον οικισμό... στρατόπεδο ΠΑΠΑΓΟΥ!, ως πρώτο τη τάξει! Κυρίαρχο! Ε, άει σιχτιρ πια με τις σταθερές λαμογιές των καραβανάδων!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταφανέστατο λάθος η αλλαγή του εμβλήματος του Περικλή και η μη χρησιμοποίηση του.
      Δύο φορές λάθος έκαναν οι Χολαργιώτες Δημοτικοί Σύμβουλοι που υπερψήφισαν την πρόταση Ξύδη για μη χρησιμοποίηση του Περικλή.
      Προτείνω να ξεκινήσει μεγάλη εκστρατεία για άμεση επαναφορά του ονόματος.
      Πως είναι δυνατόν σαν Δήμος να πετάμε στα σκουπίδια ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια που είχαμε σαν Δήμος. Όσοι έχουν ασχοληθεί με το marketing γνωρίζουν ότι το όνομα και το brand name θέλουν πάρα πολλά χρήματα, χρόνο και εργασία για να φτιαχτούν. Εμείς το βρήκαμε έτοιμο οι προηγούμενες Διοικήσεις του Δήμου το διατήρησαν, η Διοίκηση Νικολάου το ανέδειξε και ήλθε μετά η Διοίκηση Ξύδη και το πέταξε???? Σαν να πετάει η Coca Cola, η Adidas, η Nike, η Toyota το όνομα της και να πει όχι εμείς θα βάλουμε ένα άλλο όνομα γιατί μας ξέρουν όλοι σε όλο τον κόσμο και μας κάνει κακό.
      Δυστυχώς εμείς στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού κάναμε αυτό το πράγμα. (Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι αυτό έγινε από μικρότητα).
      Όταν έχεις ένα κεφάλαιο όπως ένα παγκόσμιο Brand Name δεν το πετάς.
      Αν δεν θέλεις να το εκμεταλλευθείς πρέπει τουλάχιστον να το σεβαστείς.
      Γιατί όχι να μην το εκμεταλλευθείς κιόλας εφόσον το δικαιούσαι.
      Προτείνω λοιπόν την Δημιουργία Μουσείου στον Χολαργό με θέμα τον Περικλή.
      Το μουσείο αυτό μπορεί όχι μόνο να φιλοξενεί εκθέματα σχετικά με τον Περικλή και την αρχαία Αθήνα αλλά να φιλοξενεί συνέδρια, διαλέξεις ημερίδες και να καλεί καθηγητές και φοιτητές από όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου. Το μουσείο και οι επισκέπτες του μπορούν να αναδείξουν περαιτέρω την πόλη μας πνευματικά, πολιτιστικά και γιατί όχι οικονομικά.
      Το μουσείο αυτό μπορεί σε πρώτη φάση να γίνει σε χώρους του Δημαρχείου και σιγά σιγά μπορεί να αποκτήσει το δικό του κτήριο. Πιστεύετε εσείς ότι ένα τέτοιο μουσείο δεν θα έχει χορηγούς? Δεν θα έχει επισκέπτες? Τα μουσεία σήμερα είναι πλέον ζωντανοί κερδοφόροι οργανισμοί.

      Πετικίδης Παναγιώτης

      Διαγραφή