Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Ο ΗΛΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΧΑΡΗ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΟΠΟΥΛΟ!


Απάντηση στον Χάρη Κουγιουμτζόπουλο

Κύριε Κουγιουμτζόπουλε, η σχέση μου με τη Χρυσή Αυγή είναι ανύπαρκτη.
Όπως δυστυχώς ανύπαρκτη αποδεικνύεται και η δική σας σχέση με τη δεοντολογία και τη σοβαρότητα.
Εάν δεν σέβεστε εμένα, θα έπρεπε να σεβαστείτε τους δεκάδες συμπολίτες από όλους τους πολιτικούς χώρους – και από τον δικό σας... – που βρίσκονται στον συνδυασμό μου.
Λυπάμαι που μετέρχεστε τέτοιες πρακτικές προεκλογικά. Δεν θα σας βοηθήσουν. Ο πανικός είναι κακός σύμβουλος.

Ηλίας Αποστολόπουλος

Υποψήφιος Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού

4 σχόλια:

  1. Bad answer !

    see the following video and relax

    http://www.youtube.com/watch?v=FpiPVdYxNvw

    Και γι αυτό, δεν θα σε ψηφίσω Ηλία .

    Ο Χάρης δεν σέβεται εμένα , εσύ δεν σέβεσαι εμένα ,ο Χάρης δεν σέβεται εσένα και εσύ δεν σέβεσαι τον Χάρη !

    Γενικώς μπερδεύτηκε η φοράδα και πήγε με καμηλοπάρδαλη !!!!!!

    αχχαχααχχααχαχαχαχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΞΕΧΑΣΑ ........

    ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ, (ΠΟΛΙΤΙΚΑ) ΠΑΝΤΑ.

    ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ,ΑΝΤΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ .......

    ΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ ρε Ηλια επεσες στην παγιδα του γατου. Ειναι παλια καραβανα ο Χαρης για αυτο επιβιωσε η φυλαδα του . Αν ελεγες οτι εισαι χρυσαυγιτης θα εβγαινες απο την πρωτη Κυριακη. Αυτο διεβλεψε ο Χαρουλης και στην εκανε και συ τσιμπησες σαν φλωρουμπα που εισαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΕ ΠΕΣ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ !
      ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΑ ΛΕΩ ΧΟΝΤΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ ,ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ.

      Διαγραφή