Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ: «ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ. ΕΙΜΑΙ ΑΘΩΟΣ»!!!

Ως ύστατη, απέλπιδα προσπάθεια να συγκινήσει τους αρμόδιους Εισαγγελείς για να τον αποφυλακίσουν με περιοριστικούς όρους, αλλά και με τη βεβαιότητα ότι θα δώσει τέλος στη ζωή του αν δεν αφεθεί ελεύθερος, ο προφυλακισμένος (για τις κατηγορίες της Χρυσής Αυγής περί εγκληματικής οργάνωσης) Νίκος Παπαβασιλείου, απευθύνει μέσω της εφημερίδας μας , επιστολή-κραυγή απελπισίας! 
Μοιάζει σαν το χρονικό ενός προαναγγελθέντος απονενοημένου διαβήματος!
Η επιστολή.

«Αν δεν με βγάλετε από την φυλακή θα αυτοκτονήσω!!!
Είμαι αθώος!!! βγάλτε με από την φυλακή!  
Όλα αυτά που μου προσάπτετε είναι ψέματα και δικές σας εικασίες!!! Θα δώσω ένα τέλος στην μαρτυρική ζωή που με αναγκάσατε να ζω!!! Από την ώρα που με κλείσατε άδικα εδώ μέσα, με τις σαθρές και ανυπόστατες κατηγορίες εναντίον μου, είμαι νεκρός ανάμεσα σε ζωντανούς!!! Έχω κουραστεί και ταυτόχρονα έχω αγανακτήσει, διότι όλες μου οι αποδείξεις τις οποίες και έχω καταθέσει πολλές φορές, έχουν πέσει στο κενό χωρίς καν να τις κοιτάξουν τα συμβούλια και οι εισαγγελείς, συνεχίζοντας έτσι το παράνομο έργο τους, εξευτελίζοντας και την αξιοπρέπειά μου και τη ζωή μου!!!
Είμαι άδικα έγκλειστος στην φυλακή!!! Αφήστε με ελεύθερο με περιοριστικούς όρους, ακόμα και με τον όρο του κατ’ οίκον περιορισμού!!! Διότι διαφορετικά, εσείς κύριοι του δικαστικού και σάπιου κυκλώματος θα είστε υπεύθυνοι για τη ζωή μου, την οποία και έχω σκοπό, αν δεν αποφυλακιστώ τώρα, να της δώσω τέλος!!!
Εσείς θα είστε οι υπεύθυνοι που θα στερήσετε τον πατέρα από δύο ανήλικα τέκνα τα οποία εδώ και 8 μήνες με στερούνται άδικα!!!  
Εσείς θα είστε υπεύθυνοι για ό,τι και να μου συμβεί!!!

Είμαι αθώος!!!".

3 σχόλια:

  1. EINAI ΑΘΩΟΣ! ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ!!!

    ΑΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΓΑΛΑΖΟΠΡΑΣΙΝΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΕΡΜΑΦΡΟΔΥΤΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΑΕ ΚΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΘΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στον καιρό της άθλιας Παγκοσμιοποίησης είναι λίαν επικαιρος
    τούτος ο λόγος:
    ''Δικαιοσύνην μάθετε οι ενοικουντες επί της γης''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτός ο Έλληνας πολίτης είναι αθώος πρέπει να βγει ελεύθερος χωρίς περιοριστικούς όρους.

    Αν δεν βγει ελεύθερος ο Έλληνας πολίτης που είναι αθώος ορκίζομαι:

    Στον Θεό, στην Παναγία και στον Χριστό να πάθουν καρκίνο-σηψαιμία-γάγγραινα και να πεθάνουν όλοι της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΑΕ και των γύρω τους που είναι εναντίον της Ελλάδος και του ελληνικού λαού! Ζητώ η επιθυμία μου να πραγματοποιηθεί εναντίον τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή