Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Ο ΚΕΧΡΗΣ ΑΝΤΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ: "ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ, ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ. ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ..."!

Ο Γιάννης Κεχρής μας έστειλε ανταπάντηση στη χθεσινή απάντηση του Κώστα Δεληγιάννη την οποία δημοσιεύσαμε εδώ. 
Διαβάστε τι αναφέρει...

Κύριε Δεληγιάννη, θα αποφύγω να απαντήσω στον χαρακτηρισμό «μπερδεμένος» που...

μου προσάπτετε στην απάντησή σας, όχι γιατί αδυνατώ να το πράξω, αλλά γιατί σέβομαι την μακροχρόνια και αμοιβαία αλληλοεκτίμηση που χαρακτηρίζει την φιλία και συνεργασία μας.
Αν και θεωρώ ότι το θέμα αυτό είναι άνευ ουσίας και απασχολεί στο ελάχιστο τους συνδημότες μας, με όλα τα προβλήματα που βιώνουμε όλοι καθημερινά, θα επανέλθω για τελευταία φορά, μπαίνοντας κατευθείαν στην ουσία.
Καταρχάς, σε καμία περίπτωση πρόθεσή μου δεν είναι να σας «υποδείξω» πώς θα πρέπει  να υποβάλετε τις ερωτήσεις σας, ούτε και να τις «λογοκρίνω», όπως αναφέρατε στην απάντησή σας στον «Ανεξάρτητο Διπλωματικό Παρατηρητή». Ούτε επίσης θεωρώ ότι είχατε σκοπό να με «αδειάσετε» όπως αναφέρει ο τίτλος της ανάρτησης. Εξάλλου, αυτό δεν ταιριάζει ούτε με το ήθος, ούτε με τον χαρακτήρα σας. Απλά, απάντησα στη ερώτησή σας: «Αλήθεια, πού έχει χαθεί ο Κεχρής;…»
Όπως πολύ σωστά αναφέρετε, ήταν δική μου επιλογή να μην ανταποκριθώ στις επίμονες προσκλήσεις σας για συνέντευξη. Επιπροσθέτως, ουδέποτε εξέφρασα παράπονο για μεροληπτική στάση σας απέναντί μου. Από πού συνεπώς προκύπτει η οποιαδήποτε δυσαρέσκειά μου για τις συνεντεύξεις σας; Αντιθέτως, θα ήθελα να εκφράσω δημοσίως την ευαρέσκειά μου για όλες τις συνεντεύξεις που έχετε πραγματοποιήσει στο παρελθόν.
Στο σημείο αυτό, θέλω να  επισημάνω, ότι η άρνησή μου μετεκλογικά να «εκτεθώ» με την καλή έννοια του όρου, στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, σε καμία περίπτωση δεν υποβαθμίζει τον ρόλο του τοπικού τύπου και ειδικά της δικής σας έγκριτης εφημερίδας. Εκτιμώ την προσπάθειά σας και κατανοώ την επιθυμία σας για αντικειμενική ενημέρωση των αναγνωστών σας. Επιτρέψετέ μου όμως να διατηρήσω το δικαίωμά μου να επιλέξω εγώ τον κατάλληλο χρόνο που θα επικοινωνήσω δια του τύπου με τους συνδημότες μας και θα δημοσιοποιήσω τις προθέσεις μου για το μέλλον.
Κλείνοντας, θεωρώ ότι η σημαντικότερη υποχρέωση μου ως εκλεγμένου Δημοτικού Συμβούλου και Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης, παραμένει η ουσιαστική μου συμμετοχή στο Δημοτικό Συμβούλιο. Όπως έχω ήδη επισημάνει, ανταποκρίνομαι σε αυτήν την θεσμική μου υποχρέωση, παρά τον αυξημένο φόρτο εργασίας μου, με αναρίθμητες παρεμβάσεις, εισηγήσεις και ερωτήματα στις περισσότερες συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.

Με εκτίμηση

Γιάννης Κεχρής

3 σχόλια:

  1. Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ ΚΑΙ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ. Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΒΛΕΠΕ ΤΟΥΤΟΥΖΑΣ. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥΓΚΑ ΤΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΕ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΚΕΧΡΗ , ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ ΜΕ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ . ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ...ΠΙΟ ΓΕΛΟΙΟΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ...ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΕΙ ΤΑΒΑΝΙ... Ο ΛΙΑΚΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΩΣ ΝΕΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ...ΝΑ ΞΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή