Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΡΗ ΧΡΥΣΟ! ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΝ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΣ ΤΟΥ! ΒΙΝΤΕΟ!

Ο Τέρης Χρυσός καλεσμένος της εκπομπή «ΌΛΑ πρώτη φορά» το βράδυ...

της Δευτέρας αναφέρθηκε στα δημοσιεύματα που θέλουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη να είναι γιος του.

«Αυτό το θέμα έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Έχω βγει κατ' επανάληψη, έχω μιλήσει, έχω πει, έχω φωνάξει… πρωτοσέλιδα, τηλεοράσεις κλπ. Θα ήθελα να πω κάτι, όμως. Γιατί δεν ρωτάνε οι δημοσιογράφοι τον ίδιο τον Κυριάκο, μια φορά εκεί που του παίρνουν συνέντευξη; Εμένα με έχουν ρωτήσει… Θα απαντήσω και θα ξεδιαλύνω για πάντα αυτό το θέμα στις 8 Απριλίου, όπου θα κάνω μια συναυλία στο Vinyl Attack Party με τον Άγγελο Πυριόχο. Εκεί θα αποκαλύψω όλη την αλήθεια! 8 Απριλίου! Μέχρι εδώ. Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο. 8 Απριλίου, όποιος έχει περιέργεια να μάθει τι θα πω, θα τον παρακαλούσα να έρθει».

altsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου