Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΡΝΗ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ 12 ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑ! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΩΡΙΜΑΣΕ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΣΟΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΣΕΙΡΗΝΑΚΗ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΑΔΑΜΗ: "ΤΟ ΠΟΡΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΧΝΗ" ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ Η ΚΥΡΙΑ!!! ΒΙΝΤΕΟ.

Είναι η Αφροδίτη Αδάμη η οποία από την Ιατρική από την οποία αποφοίτησε μετα-πηδάει στις ταινίες πορνό του Σειρηνάκη! Μιλάμε για...ωριμότητα ....

μεγάλη! Και μάλιστα από τα 12 της χρόνια! Το δηλώνει η ίδια στο ΟΛΑ του Αναστασιάδη:
"Στα δώδεκα μου είδα πρώτη φορά ερωτική ταινία και κάτι μου έκανε. Πρώτη φορά έκανα έρωτα στα 19 μου. Με το αγόρι μου είχαμε γράψει σε κάμερα sex tape και αποφασίσαμε να το στείλουμε στο Σειρηνάκη, ο οποίος ξετρελάθηκε με το ταλέντο μου. Το πορνό είναι για μένα τέχνη. Δεν το έκανα για τα λεφτά. Εξάλλου τα λεφτά είναι λίγα. Το έκανα γιατί μου άρεσε", δηλώνει.
Πόσο άβολα νιώθει η 24χρονη γιατρός την ώρα που κάνει σεξ μπροστά σε ένα τηλεοπτικό συνεργείο;  «Πρέπει να έχεις ταλέντο για να κάνεις τέτοιες ταινίες. Από την ιατρική έχω μάθει να είμαι εξοικειωμένη με το ανθρώπινο σώμα. Είναι λίγο άβολο να σε βλέπουν αλλά δεν έχω ιδιαίτερο θέμα. Δουλειά είναι» απάντησε και κατέληξε: «Θέλω να πω σε όλους ότι το σεξ δεν είναι κακό πράγμα».
Το σεξ δεν είναι κακό πράγμα, αλλά ο άνθρωπος υποτίθεται ότι διαφέρει από τα ζώα. Οι σκύλες για παράδειγμα μπορεί να πάνε με 5 σκύλους σε μισή ώρα! Το ίδιο ζώον είναι και η γυναίκα; 

1 σχόλιο:

  1. Σιγά μην έχει αυτό το που....κι πτυχίο ιατρού. Αδύνατον, σε καμμιά περίπτωση, για να φθάσεις να πάρεις πτυχίο ιατρικής, αλλά και οποιοδήποτε πανεπιστημιακό πτυχίο, πρέπει να υπάρχει υπόβαθρο, βλέπει κάποιος, αυτό το κορίτσι να διαθέτει τέτοιο "πράγμα";
    Αμφιβάλω και αν γνωρίζει τι σημαίνει η λέξη ``υπόβαθρο΄΄!
    Τσουλάκια σε ρόλο ...εκμαυλιστή, αφού πρώτα εκμαυλίστηκαν τα ίδια, από άλλους διεφθαρμένους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή