Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΑ ΘΑ ΝΤΥΘΕΙΤΕ; ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΦΟΡΑΩ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!!!

Το εκπληκτικό μήνυμα του διαδικτυακού μας φίλου AntChim Chim, ερχεται να προστεθεί με ακόμη καλύτερο τρόπο στο δικό μας μήνυμα το οποίο αναρτήσαμε στο f/book (το αναδημοσιεύουμε πιο κάτω), με αφορμή το μακελειό στο Παρίσι και την ομαδική μανία που έχει καταλάβει κάποιους στο διαδίκτυο να αλλάζουν το προφίλ τους ποστάροντας πάνω στη φάτσα τους τη γαλλική σημαία! 
Ιδού το εκπληκτικό μήνυμα του AntChim Chim:
"ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΤΙ ΣΗΜΑΙΑ ΘΑ ΝΤΥΘΕΙΤΕ ;
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΦΟΡΑΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ.
ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΚΟΥΣΙΑ Ή ΑΚΟΥΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ...


ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΦΟΡΕΣΩ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ, ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ Ή ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ".

ΕΤΣΙ, ΘΑ ΦΟΡΑΩ ΠΑΝΤΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ.

ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΚΛΑΙΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΝΗΜΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ, ΦΟΡΕΣΤΕ ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΕΤΕ. ΕΜΕΝΑ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ". 
Και το μήνυμα του Μάκη Βραχιολίδη ήταν αυτό:
"Αρνούμαι να ομαδοποιηθώ με τα σκαρφίσματα του internet. Συμπαραστέκομαι με όλη μου την ψυχή στον γαλλικό λαό, χωρίς να υιοθετώ τις διαδικτυακές χαζομάρες, με την αλλαγή χρώματος της φωτογραφίας του προφίλ μου! Ο λόγος μου είναι καλύτερος από τη φωτογραφία-καρμπόν που μας...σερβίρει το internet! Όταν πας στην εκκλησία για να παραβρεθείς σε Εξόδιο Ακολουθία, γράφεις στο βιβλίο ή την κάρτα συλλυπητηρίων αυτό που νιώθεις εσύ. Υπογράφεις με τον λόγο και τα συναισθήματά σου. Έτσι λοιπόν κι εγώ συμπάσχω με τον γαλλικό λαό και ιδίως με τις οικογένειες που έχασαν τόσο άδικα τους δικούς τους ανθρώπους. Ωστόσο, εκτός από τις τρομοκρατικές πράξεις των τζιχαντιστών σε βάρος αθώων ανθρώπων, τις οποίες καταδικάζω και εκφράζω τον αποτροπιασμό μου, δεν μπορώ να μην τονίσω ότι ηθικοί αυτουργοί του χθεσινού εγκλήματος είναι και οι πολιτικές ηγεσίες της Αμερικής, της Αγγλίας, της Γερμανίας και της Γαλλίας οι οποίες συμμετείχαν με ζέση σε πολέμους εναντίον λαών της Μέσης Ανατολής και Αφρικής, σκοτώνοντας αθώους ανθρώπους! Ποιος ξεχνά τους όρους "παράπλευρες απώλειες" για αθώους ανθρώπους που σκοτώνονταν στον βωμό των συμφερόντων (βλέπε πετρέλαια) των μεγάλων προαναφερθεισών χωρών; Αυτοί που έσπειραν ανέμους, σήμερα θερίζουν θύελλες"!

2 σχόλια:

  1. Όταν βλέπω την ελληνική σημαία με πωρώνει και ειδικά όταν βλέπω εδώ στον Παρατηρητή το πραγματικό εθνόσημο με την ελληνική σημαία πωρώνομαι πιο πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην επόμενη τρομοκρατική ενέργεια όλοι οι Έλληνες θα έχουμε μόνο Ελληνική Σημαία και φοράμε ελληνικές φανέλες μόνο την Ελληνική Σημαία.

    Δεν φοράμε νεοταξικές φανέλες και κάνουμε στην άκρη την ψευτοσημαία αλαζονείας της ΕΠΟ συν με τις παλαιότερες εκδόσεις της ψευτοσημαίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή