Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

ΑΣΤΡΑΨΕ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΞΕ Ο ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ ΚΑΤΑ ΣΑΜΑΡΑ- ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ!

αποκλειστικό
Φωτογραφία από την κοπή πίτας του Εξωραϊστικού Συλλόγου «Ο Υμηττός» όπου ο Βύρων Πολύδωρας κυριολεκτικά ξιφούλκησε κατά των Σαμαρά-Στουρνάρα
«ΑΚΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΑΣΤΕΓΟΣ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ, ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΣΑΣ;»
·       «Άκου αποστολή κυβερνήσεως: “Έχω ιερή αποστολή να μεταφέρω τους τόκους στους τοκογλύφους”! Το λέει αυτός που κάνει τον Υπουργό των Οικονομικών, ο εντολοδόχος, υπηρέτης. Και λέει: “Υπάρχουν Συντάγματα που αποκλείουν να χαριστεί το χρέος”!!! Και το Σύνταγμα το δικό μου λέει να πεθάνει ένας λαός για να πληρωθεί το χρέος;»
·       «Μου επιτέθηκαν από τα υπόγεια του Μαξίμου»
·       «Υπερήφανος, όρθιος και όχι γονατιστός. Αυτό το νόημα έχει η καινούργια μου πορεία. Μαζί σας και για σας»

Του Μάκη Βραχιολίδη
vrachiolidis@yahoo.gr
Λάβρος εναντίον του Σαμαρά, του Στουρνάρα και των κολεγιόπαιδων που υπέκυψαν στους τοκογλύφους, ήταν ο Βύρων Πολύδωρας με την ευκαιρία της κοπής της πίτας του Εξωραϊστικού Συλλόγου «Ο Υμηττός», του οποίου Πρόεδρος είναι ο μεγαλύτερος αδερφός του, Αντώνης. «Είμαι συνεπής με τη συνείδησή μου» υπογράμμισε ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής ο οποίος καταφέρθηκε με σφοδρότητα εναντίον των «κολεγιόπαιδων» (βλέπε Σαμαράς-Στουρνάρας) τους οποίους κατήγγειλε γιατί καταστρέφουν τον λαό μεταφέροντας τους τόκους στους τοκογλύφους. Αναφερόμενος μάλιστα ειρωνικά στις γνώσεις που έχουν λάβει τα κολεγιόπαιδα που κυβερνούν την χώρα, τόνισε: «Αυτοί ξέρουν τεχνογνωσία της κλοπής που δεν την ξέρεις. Ξέρουν τεχνογνωσία της προδοσίας, που δεν την ξέρεις».
Ο Βύρων Πολύδωρας έδωσε σφοδρή απάντηση και στο θέμα  του διορισμού της κόρης του ως μετακλητής υπαλλήλου στην Βουλή, κάνοντας για σε βάρος του επίθεση που εκπορεύτηκε από τα «υπόγεια του Μαξίμου».

Τα κυριότερα σημεία του πρώην Προέρου της Βουλής, είναι τα εξής:   
«Φέτος είμαι πιο ελεύθερος , πιο ανεξάρτητος, πιο συνεπής προς τη συνείδησή μου. Τι είναι η συνείδηση; Η συνείδηση δεν είναι εγωισμός, είναι η σφυρηλατημένη συλλογική θέση και άποψη. Η σφυρηλατημένη από κάποιο δρόμο, από κάποια πείρα, από κάποιο μαρτύριο. Άκουσα λοιπόν τη φωνή της συνειδήσεώς μου, τη συλλογική γνώμη, κατ’ ούσίαν άκουσα τη φωνή και τη γνώμη τη δική σας.
Ήρθαν τα πάνω-κάτω στην πολιτική με τους ορισμούς των κολεγιοπαίδων. Τα κολεγιόπαιδα έχουν άλλους ορισμούς.  Ξέρουν γράμματα που δεν τα ξέρεις. Ξέρουν τεχνογνωσία της κλοπής που δεν την ξέρεις. Ξέρουν τεχνογνωσία της προδοσίας που δεν την ξέρεις. Σ’ αυτά ήμουνα απέναντι.
Κάνω μια μικρή, καταχρηστική υπόμνηση, που δεν αφορά εμένα έστω κι αν εγώ είμαι το πειραματόζωο στο ιστόρημά μου: ένα παιδί μοίραζε πάγο στους χωματόδρομους του Χολαργού, είμαι τις δικτυακής οικονομίας εγώ... Ύστερα μεγάλωσαν οι δουλειές και ήμουνα με το ποδήλατο, ύστερα μεγάλωσαν ακόμα και ήμουνα με το τρίκυκλο μηχανάκι, με τη μοτοσυκλέτα. Μοίραζα ξύλα και κάρβουνα για τη σόμπα και το μαγκάλι. Τότε ήταν από ανάγκη όπως και σήμερα. Καθηλώθηκε η κοινωνία μας στη δεκαετία του ’60. Πισωγύρισε. Η άποψη των κολεγιοπαίδων λέει ότι αυτό το παιδί πρέπει να το πετάξουμε στον κάλαθο των αχρήστων διότι τόλμησε και προχώρησε. Κατάφερε το παιδί που ήταν πρώτο στο Γυμνάσιο Χολαργού και απεφοίτησε από αυτό, κατάφερε, λέει, να μπει στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.  Δεν «κατάφερε» αλλά εμπήκε με το τετράδιο στην κωλότσεπη, ως …αέρας. 14ος στους εξακόσιους, στα 1965-’66. Γύρισα τα Πανεπιστήμια του κόσμου με υποτροφία. Αυτός λοιπόν, επειδή δεν είναι στο κλαμπ των κολεγιόπαιδων πρέπει να μείνει έξω. Το κλαμπ είναι γνωστό, εγείρει θέμα ταξικό, δέκα φορές περισσότερο απ’ότι ο Μαρξ. Σας το λέω γιατί θα το βρουν τ’ αγγόνια σας μπροστά.  Εγώ το πάλεψα το κλαμπ. Ήμουνα «αιώνες» μέσα.
Δεν έκανα έκπτωση από τη σφυρηλατημένη συνείδηση. Σας κάνω αυτές τις αδρές επισημάνσεις που δεν αφορούν εμένα. Εγώ στο κάτω-κάτω της γραφής είμαι νικητής συνειδήσεως. Τους το απέδειξα. Συμπληρώνω όμως ότι: η λογική των γεγονότων λέει ότι θα πρέπει να κάνουμε μία αφαίμαξη όχι στην τσέπη αλλά στο νεύρο της ψυχής! Και η αφαίμαξη τι θα λέει; «Όχι στην ελληνική Ιστορία», θα λέει: «πετάξτε τα …περιττά και να δούμε πώς θα κονομήσουμε τους τόκους να τους πάμε στους τοκογλύφους για να σωθεί η χώρα»! Κι ο λαός; Άκου αποστολή κυβερνήσεως: «έχω ιερή αποστολή να μεταφέρω τους τόκους στους τοκογλύφους»! Και λέει αυτός που κάνει τον Υπουργό των Οικονομικών, ο εντολοδόχος υπηρέτης, λέει: «Υπάρχουν Συντάγματα που αποκλείουν να χαριστεί το χρέος»!!! Και το Σύνταγμα το δικό μου λέει να πεθάνει ένας λαός για να πληρωθεί το χρέος; Αυτή ήτανε η ένσταση συνειδήσεως την οποία ήγηρα για τον λαό και την Πατρίδα. Είμαι υπερήφανος για την ένστασή μου, η οποία δεν ήτανε μόνο για την ατομική ιδιοκτησία. Ήταν για ένα υπονοούμενο που κρύβεται πίσω και τους το’πα στην Βουλή. Ότι όσοι αποκτήσαμε ατομική ιδιοκτησία θεωρούμαστε κλέφτες και φοροφυγάδες! Και το λένε ευθέως. Κι εμείς παλέψαμε με τα νύχια, με τις σκαπάνες, ο καθένας με τη μικρή του ιστορία. Έτσι τη σέβομαι εγώ την ιδιοκτησία. Μπορώ να κάνω και ακτήμων και άστεγος αλλά ακτήμων και άστεγος δεν έκανα με τον Τούρκο, θα κάνω τώρα με σένα; 
Συμπέρασμα: ανήκω στο κόμμα του Εξωραϊστικού Συλλόγου Χολαργού με Πρόεδρο τον Αντώνη Πολύδωρα, μεγεθυνόμενο και που αποκτά υπόσταση και ιδεολογική. Αρνούμαι τις τεχνητές διαφορές και το ερωτηματικό πείσμα που λέει: «και τι θα κάνεις μετά; Θα καταστραφείς». Μα ήδη, αργός θάνατος είναι, καταστρέφονται. Δεν αναφέρομαι μόνο στ’ αποτελέσματα για τους ανέργους, τις αυτοκτονίες αλλά η συμφορά έχει ήδη επέλθει. Κι επειδή υπάρχουν εσωτερικές δυνάμεις στον άνθρωπο να φτιάχνει ψευδαισθήσεις, σάς καλώ να τις ελαχιστοποιήσουμε. Δεν θέλω ψευδαισθήσεις αλλά καθαρή ματιά για το πώς ένας Έλληνας το 2014 παραμένει ελεύθερος, υπερήφανος, όρθιος και όχι γονατιστός. Αυτό το νόημα έχει και η καινούργια μου πορεία. Μαζί σας και για σας.
Με συγχωρείτε που σας είπα μερικά λόγια που αφορούν εμένα, δεν ήταν όμως λόγια εγωισμού ήταν λόγια απολογισμού. Έθεσα τον απολογισμό μου στην  κρίση σας. Και να σταματήσουν οι κακεντρεχείς να λένε ότι «έβαλε τη θυγατέρα του στη Βουλή». Ντροπή σας, αίσχος! Τώρα, να βγάλουν όλο τους μετακλητούς από τις θέσεις τους και θα βγάλω κι εγώ την θυγατέρα μου. Αν την βγάλω μόνος μου εις ένδειξη υπερευαισθησίας σημαίνει ότι στα σκυλιά που γαυγίζουν εγώ φοβήθηκα. Ε, δεν τους φοβάμαι και δεν τους φοβάμαι  διότι έβαλα την Μαργαρίτα μου ως μετακλητή, όχι μόνιμη, την είχα και πριν. Είχα δικαίωμα για έξι και για να κάνω οικονομία στο κράτος και για να μην προκαλώ, πήρα τη θυγατέρα μου. «Και γιατί δεν έπαιρνες μία από το ΑΣΕΠ;», λένε, δεν έχουν το Θεό τους. Γιατί θέλω να έχω έναν άνθρωπο έμπιστο, να μου δώσει ένα φάρμακο, παραδείγματος χάρη για την πίεση. Και κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. Κι αυτά μου τα ’φτιαξαν από τα υπόγεια του Μαξίμου, πέρσι το 15Αύγουστο! Γιατί έβλεπαν ότι εγώ δεν αντέχω κι ότι θα τους τα ‘λεγα κι ήθελαν να φτιάξουν ένα προγεφύρωμα ότι «κοίτα ποιος μιλάει; Εκείνος που διόρισε τη θυγατέρα του»! Ας πουν όμως «κοίτα ποιος μιλάει, αυτός που έκλεψε ένα ευρώ;», ας πουν «αυτός που ηδήκισε κάποιον;»! Δεν μπορούν.
Σας τα είπα όλα αυτά γιατί αυτός είναι ο απολογισμός μου. Και θέλω να περπατάω όρθιος και στον Χολαργό-Παπάγου και σ’ όλη την Β’ Αθηνών και σ’ όλη την Ελλάδα. Και απ’ όλη την Ελλάδα έρχεται η βοή του δίκαιου, του καλού, της ενθάρρυνσης κι ευχαριστώ το Θεό γι’ αυτό.

Σας εύχομαι καλή χρονιά, ευτυχία στα σπίτια σας και όρθια συνείδηση». 
O Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού κ. Ξύδης για μια ακόμη φορά τόνισε ότι διανύει τους τελευαίους μήες της θητείας του στον δήμο. Εδώ, κόβει το παραδοσιακό κομμάτι της βασιλόπιτας
O Βυων Πολύδωρας και δίπλα του οι κυρία Μπουφούνου, ο κ. Δασκαλόπουλος, πίσω του ο κ. Σταθογιάννης, δίπλα του οι κ.κ. Σκούρτης, Ξύδης και Κουκής. Πιο πέρα οι κ. Ευαγγελοπούλου και στο βαθος ο Θανάσης Βαλυράκης
Ο πανοσιολογιότατος Κλήμεντας Ζώκαρης ενώ ευλογεί την βασιλόπιτα, έχοντας δίπλα του τον Πρόεδρο του Εξωραϊστικού Συλλόγου, Αντώνη Πολύδωρα

3 σχόλια:

  1. ο Πολυδωρας μια χαρα διορισε στην βουλη την κορη του και τα δυο 2 ανιψια του...τωρα καταγγελει την κυβερνηση που υπηρετουσε και τα μνημονια που ο ιδιος ψηφιζε. Υποκριτης ειναι ο πολυδωρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και φυσικά μην ξεχνάμε ότι το σημερινό χάλι του Χολαργού και η κατάληψή του από τους ακροδεξιούς Παπαγιώτες, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην οικογένεια Πολύδωρα, η οποία τάχθηκε αναφανδόν στο πλευρό του Ξύδη και των συν αυτώ στις εκλογές του 2010. Παρ' όλο που επί 8 συναπτά έτη, επί Νικολάου, η εν λόγω οικογένεια μόνο άσχημα δεν πέρασε. Έτσι δεν είναι, Αντώνη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξύδη ζεις, εσύ μας οδηγείς !!! :) :) :) :) :) :) :) :) :) αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα αχαχαχαχαχαχα. Πόσα λεφτά άραγε έχει εισπράξει από μισθούς τα 20 χρόνια που παριστάνει το Δήμαρχο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή