Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Ο ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΟ MAKELEIO ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ...

karatzaferisSpirosNN 600 375 933157721
Πριν απο λίγο το makeleio μίλησε με τον Σπύρο Καρατζαφέρη ο οποίος βρίσκόταν απο ότι μας είπε στα γραφεία της σήμανσης μετά απο ένα δύσκολο βράδυ στα κρατητήρια... Ο γνωστός δημοσιογράφος χαρακτήρισε πολιτική τη δίωξη του καθώς η κυβέρνηση ενοχλήθηκε απο το θέμα με τα ντοκουμέντα  που απέσπασαν οι  anonymous απο το υπουργείο οικονομικών και παρουσίασε στο "εκκεντρικό δελτίο"...
"Την ώρα που πήγαινα στο σπίτι μου μετά το δελτίο στο ύψος της Ισραηλινής πρεσβείας είδα ένα απίστευτο μπλόκο της Ελληνικής Αστυνομίας με περιπολικά, συμβατικά οχήματα και αστυνομικούς με φακούς στα χέρια και νόμιζα ότι ψάχνουν τον Παλαιοκώστα. Όμως ήταν για μένα και δεν μπορούσα αρχικά να πιστέψω ότι χρειάστηκε να κινητοποιηθεί τόσο μεγάλη δύναμη της ΕΛΑΣ για να συλληφθεί ο "εγκληματίας" δημοσιογράφος. Μου έκαναν σήμα να σταματήσω και μου ανέφεραν ότι υπήρχε μια παλιά καταδικαστική απόφαση εις βάρος μου και μου είπαν να τους ακολουθήσω στο τμήμα" μας είπε ο Σπύρος Καρατζαφέρης. " Αν θέλουν ας με στείλουν στον Κορυδαλλό, θα κάνω και ρεπορτάζ για τον Τσοχατζόπουλο, εγώ δεν φοβάμαι είμαι μαθημένος απο τέτοια" μας είπε... " Ήδη μου έχουν τηλεφωνήσει και έχω μιλήσει σε πολλα διεθνή ΜΜΕ αλλά αυτό που με στενοχωρεί είναι ότι με πήραν ακόμα και απο τους ανθέλληνες της BILD" κατέληξε ο γνωστός δημοσιογράφος.. Ο Σπύρος καρατζαφέρης δεν έχασε το χιούμορ του και παρά την ταλαιπωρία που υπέστη μας έλεγε ότι ακόμα και οι αστυνομικοί του έδιναν συγχαρητήρια για τη χθεσινή εκπομπή του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου