Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Η ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΤΗΣ "ΛΑΜΨΗΣ" ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ!!!

Θέλει να εκλεγεί Δήμαρχος της πόλης της, η πανέμορφη, ταλαντούχα και γνωστή από τη συμμετοχή της στη «Λάμψη», του αείμνηστου Νίκου Φώσκολου, Αντωνία Γιαννούλη.

«Δεν θέλω να γίνω Δήμαρχος για να "σηκώσω" μόνη μου τα προβλήματα της πόλης μου, αλλά να βάλω στο "παιχνίδι" και τους συνδημότες μου» τονίζει η επίσημη υποψήφια Δήμαρχος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., για τον Δήμο της Τρίπολης.

«Θέλω μία Τ.Α. που θα αντιπαρέλθει τη λογική των πολιτών ότι, αναθέτουν διά της ψήφου τους σε άλλους να λύσουν τα προβλήματα και θα φέρει στο προσκήνιο την ενεργή συμμετοχή των πολιτών, να ενημερώνονται και να συναποφασίζουν για την αυτοδιοίκηση που θέλουν» τονίζει, συγκεκριμένα, μιλώντας, στο «Έθνος της Κυριακής» και συνεχίζει:

«Το ευχάριστο είναι ότι, και οι συμπατριώτες μου έχουν δεχτεί την υποψηφιότητά μου θετικά.

Στην προσέγγισή τους, μου μεταδίδουν αισιοδοξία και δίνουν κουράγιο και ελπίδα σε έναν καινούργιο σ' αυτόν τον χώρο άνθρωπο, που θέλει να προσφέρει στον Δήμο του».
epoli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου