Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΣΑΛΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΤΑΦΕΣ ΣΤΟ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ!!! "ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ", ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΘΟΝΤΕΣ

Όπως φαίνεται δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό η περίπτωση της γυναίκας που επισκέφτηκε το μνήμα του συζύγου της και το είδε κατεστραμμένο, πιστεύοντας ότι το είχαν συλήσει. Η γυναίκα κάλεσε την αστυνομία, πήγε και κατέθεσε μήνυση, για να μάθει τελικά ότι, όπως της είπαν από τον δήμο, είχε ειδοποιηθεί τηλεφωνικά η κουνιάδα της!!!
Χωρίς κανένα επίσημο έγγραφο, χωρίς κανένα πιστοποιητικό, της είπαν, "σας πήραμε τηλέφωνο, βρείτε τα μεταξύ σας"! 
Και αν δεν έβρισκαν κανέναν, μπορεί να έλεγαν "σας πήραμε τηλέφωνο και δεν απαντούσατε άρα εσείς φταίτε". 
Δείτε τι γίνεται στο facebook από σχόλια που αφορούν σε ανάλογες περιπτώσεις δημοτών-κατοίκων που κατηγορούν τον δήμο για ελλιππή ή ανύπακρητ ενημέρψη:

Δεν μου κανει καμια εντυπωση αυτο καναν και στον ταφο της γιαγιας μου στο νεκροταφειο χολαργου χωρις να ενημερωσουν κανεναν.Οποιος ειναι υπευθυνος θελει μηνυση και αγωγη οσο για την δουλεια απολυση.

Κι εγω εχω πολλα παραπονα. Κατα την τοποθετηση των οστων της γιαγιας μου σε οστεοφυλακειο, προσκομισαν κουτι με λαθος οστα (υπηρχαν σαφεις ενδειξεις οτι δεν ανηκαν στη γιαγια μου)... τελευταια στιγμη μας εφεραν κπ αλλο κουτι...ελπιζω να ειναι αυτα τα σωστα οστα...να αναπαυθει ηρεμη...

οτι να ναι ειναι για τα πανηγυρια ! εμενα ουτε ειδοποιηση δεν μου ειχε ερθει για την εκταφη κι εγω ηθελα να παρω οστεοφυλακιο αλλα ουτε καν οποιος ειναι υπευθυνος ειναι μεγαλος ξεφτιλας.Εσυ τουλαχιστον πηρες και οστεοφυλακιο προλαβες

οσοι εμπλεκονται με το νεκροταφειο και τις εκταφες θελουν χοντρο ξυλο δεν ξερουν να κανουν την δουλεια τους και θελουν πολλες μηνυσεις !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου