Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΙΓΚΑ



Παρεμβάσεις - Προτάσεις
του
Κώστα – Πολυχρόνη Τίγκα
Δημοτικού Συμβούλου Παπάγου - Χολαργού

         Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο, στις 13 Νοε. 2012,  έκανα προ Ημερησίας Διατάξεως, δύο Παρεμβάσεις – Προτάσεις, ανά μία για τον Παπάγο και τον Χολαργό.

΄Ομβρια ΄Υδατα Στο Υπόγειο Parking                                     Εθνικής Αμύνης και Νευροκοπίου στου Παπάγου


       Η οδός Εθνικής Αμύνης μετά από μία συνεχή  κατηφορική πορεία συναντά την οδό Νευροκοπίου. Στο τέλος της οδού Εθνικής Αμύνης, αρχίζει η είσοδος του μεγάλου υπόγειου Parking των 96 θέσεων των πολυκατοικιών του ΑΟΟΑ, με  μεγάλη κατωφέρεια από τη Νευροκοπίου προς το εσωτερικό του. 

       Το πρόβλημα που δημιουργείται όταν βρέχει είναι πολύ μεγάλο, γιατί τα όμβρια ύδατα αποκτώντας ορμητικότητα εισέρχονται με ταχύτητα στο υπόγειο Parking, με αποτέλεσμα να προκαλούνται σημαντικές φθορές στα σταθμευμένα αυτοκίνητα.

       Το ζήτημα είχε απασχολήσει και παλαιότερα την τότε Δημοτική Αρχή Παπάγου και είχε γίνει η τοποθέτηση φρεατίων για την προστασία του υπόγειου Parking, όμως το πρόβλημα δεν λύθηκε οριστικά.

       Η κατηφορική αυτή πορεία είναι κλίσης 8-10%, που θεωρείται αρκετά μεγάλη, για ένα μήκος 800μ. περίπου που είναι το μήκος της οδού Εθνικής Αμύνης από το ύψος της πλατείας Μεταξά μέχρι την οδό Νευροκοπίου.

       Τα υφιστάμενα φρεάτια επί της οδού Νευροκοπίου, μπροστά από την είσοδο του Parking, είναι συνολικού μήκους 16μ. και πλάτους 0,40μ. Το πρόβλημα όμως των ομβρίων υδάτων δεν επιλύεται λόγω:

        α. Της ορμητικότητας του νερού.
        β. Της στενής διατομής των φρεατίων.
        γ. Του γεγονότος ότι εύκολα τα φρεάτια γεμίζουν φύλλα και άλλα.

        Επί πλέον θα ήθελα να σας ενημερώσω, ότι στο τμήμα της Εθνικής Αμύνης από την πλατεία Μεταξά μέχρι την οδό Νευροκοπίου, υπάρχει σε ένα  μόνο σημείο της οδού εγκάρσιο φρεάτιο μήκους 4μ. και πλάτους 0,40μ. και ένα ακόμη ιδίου μεγέθους πλευρικό, για την απορροή των ορμητικά κατερχόμενων ομβρίων υδάτων. Όπως είναι προφανές η προσφορά τους είναι πολύ μικρή.

         Πέρυσι σε μια μεγάλη βροχόπτωση πλημύρισε στην κυριολεξία το Parking, με αποτέλεσμα το νερό να ανέλθει σε ύψος ενός μέτρου και να δημιουργήσει τεράστια προβλήματα τόσο στο κτίσμα όσο και σε αυτά καθαυτά τα αυτοκίνητα.

         Κατόπιν των προαναφερθέντων προτείνω όπως, αφού πρώτα μελετηθούν βεβαίως από την Τεχνική Υπηρεσία  :          

        α. Τη  διεύρυνση των υφισταμένων φρεατίων απορροής ομβρίων υδάτων στη οδό Νευροκοπίου.

        β. Την κατασκευή των αναγκαίων εγκάρσιων φρεατίων επί της οδού Εθνικής Αμύνης.

      Τελειώνοντας, έχω τη γνώμη ότι το πρόβλημα είναι σοβαρό, όμως νομίζω ότι μπορείτε να το αντιμετωπίσετε, ώστε να σταματήσει να πλημυρίζει  το υπόγειο Parking.


Ανάπλαση Οδού Δαρδανελλίων
στο Χολαργό

        Κινούμενος κάποιος στην οδό 17 Νοέμβρη από Μεσογείων και φθάνοντας λίγο πριν την οδό Σερίφου θα συναντήσει στα δεξιά του ένα πολύ μικρό δρόμο την οδό Δαρδανελίων, που αν την ακολουθήσουμε τελειώνει στην οδό Θεμιστοκλέους.

        Το συνολικό μήκος της οδού είναι 200μ. περίπου και το πλάτος κυμαίνεται από 1,8-3,0 μ. Δεν υφίσταται ασφαλτόστρωση ή καλλίτερα από ότι φαίνεται δεν έγινε ποτέ. Υπάρχει γκρο μπετόν σε πολύ κακή κατάσταση που κάνει ακόμη πιο δύσκολη την κυκλοφορία των πεζών. Μιλάμε για την προκλητικά υποβαθμισμένη οδό Δαρδανελίων.

        Τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι της  οδού Δαρδανελίων, είναι :
        α. Δεν υπάρχει ένα μικρό έστω πεζοδρόμιο με αποτέλεσμα  βγαίνοντας από τα σπίτια τους να βρίσκονται κατευθείαν εκτεθειμένοι στο δρόμο, όπου ο κίνδυνος προέρχεται κυρίως από τα διερχόμενα μηχανάκια.
         β. Οι πλημύρες είναι σοβαρότατο πρόβλημα που οφείλεται στα λίγα και μικρά φρεάτια που υπάρχουν και που συνήθως είναι φραγμένα από φύλλα και άλλα.
        γ. Ο υφιστάμενος φωτισμός είναι πολύ λίγος και σε συνδυασμό με την κακή κατάσταση της οδού, η κίνηση είναι δύσκολη έως επικίνδυνη.
       δ. Το οδόστρωμα είναι σε κακή κατάσταση και το υφιστάμενο γκρο μπετόν  κάνει ακόμη πιο δύσκολη την κυκλοφορία των πεζών.
       Κατόπιν των προαναφερθέντων προτείνονται:
       α. Η τοποθέτηση των απαραίτητων φρεατίων απορροής των ομβρίων υδάτων
       β. Η εκδήλωση των αναγκαίων ενεργειών για τη βελτίωση του ηλεκτροφωτισμού και
       γ. Η πλακόστρωση της οδού Δαρδανελίων.
       Θα ήθελα να σας επισημάνω ότι πρότυποι μικροί οδοί υπάρχουν στο Δήμο μας, όπως  Μαρίας Πολυδούρη και  Καλιρρόης Παρέν.

      Τελειώνοντας, έχω τη γνώμη ότι το πρόβλημα είναι σοβαρό, όμως νομίζω ότι μπορείτε να το αντιμετωπίσετε, ώστε η οδός Δαρδανελίων  να σταματήσει να παρουσιάζει τη σημερινή εικόνα και με αυτό τον τρόπο να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής των κατοίκων.



                                                          Κώστας-Πολυχρόνης Τίγκας
                                                Δημοτικός Σύμβουλος Παπάγου-Χολαργού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου