από ανάρτηση του δημοσιογράφου Κωνσταντίνου Ζούλα στο f/book:
Πέραν των τρελών φημολογιών για την υπόθεση της Αίγινας, υπάρχουν νομίζω δύο καίρια ερωτήματα που παραδόξως ούτε τίθενται από μας τους...
δημοσιογράφους, ούτε -επίσης παραδόξως- έχουν απαντηθεί από τις αρμόδιες αρχές.
Πρώτον, ποιοι ήταν οι συνεπιβάτες του κ. Λυκουρέζου και γιατί δεν έχουν γίνει γνωστά τα ονόματά τους;
Και δεύτερον και κυριότερον: Καθώς το ταχύπλοο φαίνεται να μην έχει υποστεί κάποια σοβαρή ζημιά, γιατί ο οδηγός του δεν παρέμεινε στο ναυάγιο που προκάλεσε για να βοηθήσει τους ανθρώπους που έπεσαν στη θάλασσα και πώς ξαφνικά βρέθηκε αργότερα σε ένα συγγενικό του σπίτι όπου συνελήφθη;
Η μη απάντηση των δύο αυτών ερωτημάτων κάνει πολλούς να σκέφτονται ότι συνδέονται, καθώς υποθέτουν ότι όσοι επέβαιναν στο σκάφος δεν ήθελαν να γίνουν γνωστά τα ονόματά τους. Παρεμπιπτόντως σημειώνεται ότι ο Ποινικός Κώδικας έχει ιδιαίτερο άρθρο (307) για τη λεγόμενη "παράλειψη από λύτρωση". Δηλαδή την νομική υποχρέωση του δράστη ενός ατυχήματος να βοηθήσει πάραυτα τα θύματά του, εφόσον δεν κινδυνεύει η δική του ζωή ή υγεία.
Πέραν των τρελών φημολογιών για την υπόθεση της Αίγινας, υπάρχουν νομίζω δύο καίρια ερωτήματα που παραδόξως ούτε τίθενται από μας τους...
δημοσιογράφους, ούτε -επίσης παραδόξως- έχουν απαντηθεί από τις αρμόδιες αρχές.
Πρώτον, ποιοι ήταν οι συνεπιβάτες του κ. Λυκουρέζου και γιατί δεν έχουν γίνει γνωστά τα ονόματά τους;
Και δεύτερον και κυριότερον: Καθώς το ταχύπλοο φαίνεται να μην έχει υποστεί κάποια σοβαρή ζημιά, γιατί ο οδηγός του δεν παρέμεινε στο ναυάγιο που προκάλεσε για να βοηθήσει τους ανθρώπους που έπεσαν στη θάλασσα και πώς ξαφνικά βρέθηκε αργότερα σε ένα συγγενικό του σπίτι όπου συνελήφθη;
Η μη απάντηση των δύο αυτών ερωτημάτων κάνει πολλούς να σκέφτονται ότι συνδέονται, καθώς υποθέτουν ότι όσοι επέβαιναν στο σκάφος δεν ήθελαν να γίνουν γνωστά τα ονόματά τους. Παρεμπιπτόντως σημειώνεται ότι ο Ποινικός Κώδικας έχει ιδιαίτερο άρθρο (307) για τη λεγόμενη "παράλειψη από λύτρωση". Δηλαδή την νομική υποχρέωση του δράστη ενός ατυχήματος να βοηθήσει πάραυτα τα θύματά του, εφόσον δεν κινδυνεύει η δική του ζωή ή υγεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου