Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: ΑΦΟΥ ΕΔΡΑΣΕ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ"


Ντόρα Μπακογιάννη: Η πρώην Δήμαρχος Αθηναίων η οποία ευνούχισε τον πολιτισμό μας, εξαφανίζοντας σημαντικές προτομές αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων από το κέντρο της Αθήνας. 
Ο άνθρωπος που είπε ΝΑΙ στο σχέδιο Αννάν, ασκώντας όση επιρροή μπορούσε στον Κυπριακό λαό ώστε ο τελευταίος να ψηφίσει υπέρ του δόλιου σχεδίου διχότόμησης της Κύπρου, στο τότε δημοψήφισμα. Η πρώην Υπουργός Εξωτερικών η οποία καταδίκασε την Ρωσία όταν η τελευταία δέχθηκε επίθεση από την Γεωργία, τον Αύγουστο του 2008. Με την ίδια ιδιότητα της Υπουργού Εξωτερικών, η κ. Μπακογιάννη επέπληξε Ρώσο αξιωματούχο ... επειδή η Ρωσία αντέδρασε στην αντιπυραυλική ομπρέλλα που ήθελε να δημιουργήσει η Αμερική στην καρδιά της Ευρώπης (Τσεχία-Πολωνία), δίπλα στα σύνορα με την Ρωσία.
Ντόρα Μπακογιάννη. Η πολιτικός που τάχθηκε ανερυθρίαστα υπέρ της ανεξαρτητοποίησης του Κοσσόβου, αδιαφορώντας για  το ντόμινο  ανεξαρτητοποιήσεων που θα δημιουργηθεί σε διάφορα σημεία της Ευρώπης, όπως στην Ρωσία,  στην Κύπρο, αλλά και στην χώρα μας (βλέπε Θράκη)! 
Ντόρα Μπακογιάννη. Η πολιτικός που σε κάθε περίπτωση τορπιλίζει τις σχέσεις της χώρας μας με την παραδοσιακά φίλη και ομόθρησκη  Ρωσία, ο άνθρωπος που έθεσε τις βάσεις να αδρανοποιηθεί η συνεργασία  μας μαζί της με τους  πετρελαιαγωγούς Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης, αλλά και του αγωγού φυσικού αερίου Southstream.  Η πολιτικός που ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό στην στροφή που έκανε πρόσφατα η Ρωσία, η οποία τελικά επέλεξε να συνεργαστεί στο ενεργειακό με την Τουρκία!
Ντόρα Μπακογιάννη: Η πολιτικός που είπε ΝΑΙ στο Μνημόνιο το οποίο ήδη τσακίζει κάθε ελληνική οικογένεια, σήμερα εμφανίζεται ως εθνοσωτήρας με το κίνημα "Δημοκρατική Συμμαχία". 

Ιδού όμως το πολιτιστικό έγκλημα που  αποκαλύπταμε το 2006 από την press-bank.gr το οποίο συνεχίστηκε και με τον Νικήτα Κακλαμάνη και κορυφώνεται τις τελευταίες ημέρες με τις αποφάσεις της ίδιας της Πολιτείας!!! 
Όταν η  Ελλάδα με τους πολιτικούς της αδιαφορεί για την πολιτιστική της κληρονομιά, την ιστορία και τις παραδόσεις της, πώς να μην υπάρχουν χώρες σαν τα Σκόπια, να μην κλέβουν την ιστορία μας;

20/04/2006  

αποκλειστικό- μια ακόμη επιτυχία μας-από τον Μάκη Βραχιολίδη

TΟ “ΕΓΚΛΗΜΑ” ΤΗΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ!

ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙ...ΠΙΑ! ΚΑΙ ...ΜΗ ΧΑΣΚΟΓΕΛΑΕΙ ΜΟΝΙΜΑ!

 ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΟΜΕΣ 6 ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, ΟΧΙ  ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΧΩΝΙΑΣΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΟΜΕΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ! 
 Ο καθηγητής του Πολυτεχνείου, σπουδαίος γλύπτης κ. Γιώργος Καλακαλλάς (φωτό), στις 6 Αυγούστου του 2002, συνήψε ιδιωτικό συμφωνητικό με τον Δήμο Αθηναίων, επί Δημαρχίας του κ. Αβραμόπουλου, με σκοπό την κατασκευή 6 προτομών αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων. Οι προτομές αυτές τοποθετήθηκαν στην πλατεία Κοτζιά, απέναντι από το Δημοτικό Μέγαρο του Δήμου Αθηναίων. Η κυρία Μπακογιάννη, ως νέα Δήμαρχος, με το πρόσχημα των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, ξήλωσε τις προτομές, προκειμένου να τοποθετήσει στην θέση τους διάφορα κιόσκια, περίπτερα, που ...χρησίμευαν στην διεξαγωγή των Ολυμπιακών αγώνων.
Με το πέρας όμως των αγώνων έπρεπε-όπως είχε υποσχεθεί- να επαναφέρει τις προτομές στην θέση τους. Όχι μόνον κάτι τέτοιο δεν έπραξε η κ. Μπακογιάννη, αλλά αδιαφόρησε προς όλες τις αιτήσεις και παραστάσεις του ίδιου του γλύπτη, ο οποίος ζητούσε την επαναφορά των γλυπτών στην προτέρα θέση τους. Η κ. Μπακογιάννη δεν τον δέχθηκε ποτέ, ενώ και από το γραφείο της ποτέ κανείς δεν καταδέχθηκε ν’απαντήσει σε καμία αίτηση ή διαμαρτυρία. Τότε, τον Οκτώβριο του 2004 αρκετές εφημερίδες είχαν θίξει το θέμα, ενώ και η Αρχιτεκτονική σχολή στην οποία διδάσκει επί δεκαετίες ο κ. Καλακαλλάς, επέδωσε διαμαρτυρία-καταγγελία προς την κ. Μπακογιάννη. Η Δήμαρχος Αθηναίων τα έγραψε όλα στα παλαιότερα των υποδημάτων της!

ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ

Ο καθηγητής Πολυτεχνείου κ. Γιώργος Καλακαλλάς, έχει φιλοτεχνήσει πάρα πολλά αγάλματα, αρκετά από τα οποία κοσμούν διάφορα σημεία της χώρας μας. Όπως το εικονιζόμενο άγαλμα του Ιπποκράτη, διαστάσεων 4,20 μέτρων, το οποίο βρίσκεται στην Λάριζα και συγκεκριμένα έξω από το Αλκαζάρ. Ήδη, μόλις πριν από λίγες ημέρες ολοκλήρωσε το επτά μέτρων γλυπτό του, που φέρει τον τίτλο “Παγκόσμιο Φιλί”. Το άγαλμα αυτό θα το εγκαινιάσει ο ίδιος ο Πρόεδρος Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας στο Δίστομο.
Όλοι θυμόμαστε ότι κι εδώ στον Χολαργό ο πρώην Πρόεδρος Δημοκρατίας κ.  Κωστής Στεφανόπουλος, εγκαινίασε τον ανδριάντα του μέγιστου Περικλή. Ο Γεώργιος Καλακαλλάς αποτελεί έναν γλύπτη κύρους, ο οποίος μας χαρίζει αριστουργήματα πολιτισμού και Ελληνικής ιστορίας.

Το έγκλημα της κ. Μπακογιάννη, η οποία θα βρίσκεται και σε υπουργικό θώκο προκειμένου να υπερασπίζει(;) τα συμφέροντα της χώρας μας στο διεθνές προσκήνιο, δεν έχει προηγούμενο! Αποτελεί μέγιστη προσβολή κι ασέβεια προς τον πολιτισμό μας. Άλλοι κλέβουν τα δικά μας αγάλματα, όπως ο Έλγιν που τα πήγε στην Βρετανία, αγάλματα τα οποία εκθέτουν στα μουσεία τους οι Άγγλοι, κι εμείς παρακαλάμε να  επιστραφούν στην κοιτίδα τους. Άλλοι πάλι ζητούν να τους φτιάξουμε αντίγραφα των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων, όπως η Κίνα, κι εμείς εδώ διά της κυρίας Μπακογιάννη, ενώ έχουμε τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους να κοσμούν την πλατεία Κοτζιά, τους εξαφανίζουμε.
Με ποια μούτρα η κ. Μπακογιάννη θα ζητήσει από τους Βρετανούς την επιστροφή των “Ελγινείων”, όταν η ίδια καταχωνιάζει την πολιτιστική μας κληρονομιά;  
ΚΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕ ΣΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΛΥΠΤΗ!
Μεγάλες είναι και οι ευθύνες του ίδιου του Πρωθυπουργού και τ. Υπουργού Πολιτισμού κ. Κων/νου Καραμανλή. Ο δημιουργός των προτομών των 6 αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων, απέστειλε επιστολή διαμαρτυρίας  και προς τον ίδιο τον τότε αρμόδιο Υπουργό Πολιτισμού κ. Καραμανλή (πάνω φωτό), διερωτώμενος για ποιο λόγο καταχωνιάσθηκαν οι προτομές, αλλά και ζητώντας να επιστραφούν στην θέση τους.
Ποτέ ο κ. Καλακαλλάς δεν έλαβε απάντηση από τον κ. Καραμανλή. Συνεπώς οι ευθύνες του Πρωθυπουργού παραμένουν εξίσου σημαντικές. Είναι δυνατόν να αναλαμβάνει ο ίδιος ο Πρόεδρος της Κυβερνήσεως το Υπουργείο Πολιτισμού, προκειμένου να διαχειρισθεί τα πολιτιστικά θέματα καλύτερα από κάθε άλλον και να υποπίπτει σε τέτοια ολισθήματα;
 ΕΝΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ - ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ  ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ!
Ποια είναι η κ. Μπακογιάννη η οποία μπορεί και περιφρονεί τον μέγιστο καθηγητή Γιώργο Καλακαλλά, τα δημιουργήματα του οποίου κοσμούν πολλά σημεία της Ελλάδος, αλλά και του εξωτερικού; Αποτελεί θεία τύχη για την χώρα μας που διαθέτει έναν γλύπτη του εύρους και της ποιότητας του Γιώργου  Καλακαλλά. Ο καθηγητής έχει την ικανότητα να αποτυπώνει με απίστευτη ομοιότητα τις μορφές μεγάλων προσωπικοτήτων από το πάνθεον της Ελληνικής ιστορίας, αρχαίας και νεώτερης.
Αρκεί κανείς να επισκεφθεί το εργαστήρι του και θα καταλάβει. Εμείς μείναμε με το στόμα ανοιχτό. Η φωτογραφία αποτελεί ένα μικρό δείγμα από ό,τι συναντήσαμε στο στούντιο του κ. Καλακαλλά.  Και η κ. Μπακογιάννη έχει το θράσσος να απαξιώνει να δεχθεί τον Γιώργο Καλακαλλά, αλλά και να απαντήσει στο ερώτημα “πού καταχώνιασε τις προτομές των 6 αρχαίων ελλήνων φιλοσόφων” . Στο κάτω κάτω δεν είναι δικές της, ούτε περιουσία της είναι. Οφείλει να τις επιστρέψει στον  δημιουργό τους. Γι αυτό ο κ. Καλακαλλάς, ανέθεσε στον δικηγόρο του να υποβάλει αγωγή κατά του Δήμου Αθηναίων!

ΕΞΕΛΕΓΗ και ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ 2005!

Πρόσφατα η κ. Μπακογιάννη ανακηρύχθηκε και Παγκόσμια Δήμαρχος; ανάμεσα σε 550 άλλους υποψήφιους ανά τω κόσμω δημάρχους. Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 85.000 άνθρωποι παγκοσμίως και ως στοιχεία για την  ανακήρυξή της σε “Παγκόσμια Δήμαρχο”  ελήφθησαν η συνεισφορά της στην ευημερία της πόλης, την αποτελεσματική ανταπόκρισή της στις ανάγκες των πολιτών και την εν γένει αφοσίωση κι αποτελεσματικότητά της!!!
Άραγε όσοι ψήφισαν γνώριζαν το ανοσιούργημα της κ. Μπακογιάννη προς τους μέγιστους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους; Πόσο αποτελεσματική ήταν στις ανάγκες των πολιτών και ποια η αφοσίωσή της στην πολιτιστική παράδοση του τόπου; Πληροφορίες μας λένε ότι δεν είναι το μοναδικό συμβάν αυτό με την αποξήλωση των  6 φιλοσόφων. Ανάλογη αποκαθήλωση έγινε και με τις προτομές 2 αξιωματικών ηρώων, στο Κολωνάκι, υπό το πρόσχημα της ανάπλασης πλατείας. Οι προτομές εξηφανίσθησαν!  

ΕΣΙΩΠΗΣΕ ΚΙ Ο ΤΥΠΟΣ!
Ο ημερήσιος Τύπος, τον Οκτώβριο του 2004 είχε ασχοληθεί με το θέμα της εξαφάνισης των προτομών. Ήταν το διάστημα που η είδηση ήταν “ζεστή”,  ακριβώς μετά το τέλος των Ολυμπιακών και παραΟλυμπιακών αγώνων, οπότε και η κ. Μπακογιάννη όφειλε -ως είχε υποσχεθεί- να επανατοποθετήσει τις προτομές στην προτέρα θέση τους.  Η “Ελευθεροτυπία”, το “Βήμα” και “ΤΑ ΝΕΑ” ήταν οι εφημερίδες που παρουσίασαν διεξοδικότερα την είδηση. Όμως έκτοτε η είδηση πέρασε στο...χρονοντούλαπο της λήθης! Ο “Ανεξάρτητος Παρατηρητής” θεωρώντας ότι τώρα το γεγονός έχει μεγαλύτερη αξία και δυναμική το επαναφέρει στην δημοσιότητα με όλες τις επιπλέον παραμέτρους.

Σήμερα πολλές εφημερίδες, αν κει είχαν πάρει την είδηση από τον “Α.Π.” την “έθαψαν”. Η κ.Μπακογιάννη μετά από ενάμισι χρόνο έχει εξαφανίσει τις προτομές, αν και τώρα μας δήλωσαν από το γραφείο Τύπου ότι κάποια στιγμή θα επανέλθουν! Πότε όμως; Και γιατί η κ. Μπακογιάννη αφήρεσε τις προτομές επί Ολυμπιακών αγώνων για να βάλει κιόσκια; Η Ελλάς αντί να διαφημίζει την ιστορία και τον πολιτισμό της τον θάβει; Κι αντί να επαναφέρει άμεσα τις προτομές το...κλωθογυρίζει επί ενάμισι χρόνο; Και ως Υπουργός Εξωτερικών θα υπερασπίζει τα εθνικά μας δίκαια; Μα εδώ πολεμά τον πολιτισμό μας!!

Η ΑΠΟΨΙΛΩΣΗ ΤΩΝ 6 ΠΡΟΤΟΜΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, ΑΛΛΑ...
ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΤΟΜΕΣ!
ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΟΥΤΕ ΔΥΟ, 14 ΓΛΥΠΤΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΑΝ ΕΠΙ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ!  

Επιδημία ή περονόσπορος έπεσε επί Δημαρχίας Μπακογιάννη, στα αγάλματα και τα γλυπτά; Πώς είναι δυνατόν να εξηγήσει κανείς το γεγονός της αφαίρεσης ή μη τοποθέτησης γλυπτών στα διάφορα σημεία της Αθήνας; Διότι εκτός από τις προτομές των 6 αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων, του Πλούταρχου, του Αριστοτέλη, του Σωκράτη, του Πλάτωνα, του Πίνδαρου και του Θουκυδίδη, υπάρχουν κι άλλα γλυπτά τα οποία είτε έχουν αποκαθηλωθεί, είτε δεν έχουν τοποθετηθεί για διάφορους λόγους!!! Οι προτομές δύο Ελλήνων αξιωματικών του ‘40 που υπήρχαν στην πλατεία του Κολωνακίου, απομακρύθηκαν με την αιτιολογία της ανάπλασης, αλλά ενώ η ανάπλαση ολοκληρώθηκε, οι προτομές...προφανώς κρύφτηκαν στα μπαούλα!
Η προτομή του ήρωος της Επαναστάσεως Παπαφλέσσα η οποία βρισκόταν  στα Πατήσια παραλίγο να ξηλωθεί από το σημείο στο οποίο είχε τοποθετηθεί, αλλά με συντονισμένες αντιδράσεις των κατοίκων, απεφεύχθη την τελευταία στιγμή η απομάκρυνσή της. Τρεις προτομές ηρώων της Φιλικής εταιρείας, επίσης δεν έχουν τοποθετηθεί. Το ίδιο ισχύει για το γλυπτό του Θησέα, όπως επίσης και για τον ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου!!! Είναι τραγικό, στην Αθήνα όπου γεννήθηκε ο πολιτισμός που έχει διαδοθεί στα πέρατα της γης, να μην βρίσκεται τρόπος για να φιλοξενηθούν προτομές κι ανδριάντες επιφανών Ελλήνων!

Όπως θα δείτε παραπλεύρως οι αιτιάσεις που εκφράζονται εσχάτως από τις υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων, είναι ότι, την μία φορά απορρίφθηκαν τα γλυπτά από την Επιτροπή Κρίσης Καλλιτεχνικών Αρτιοτήτων,  την  άλλη από την Εφορία Αρχαιοτήτων και πάει λέγοντας. Αποτελεί ντροπή για την χώρα μας αυτή η κατάσταση. Ενώ μπορεί να στήνει άγαλμα του Τρούμαν, δεν βρίσκει κατάλληλο χώρο για να τοποθετήσει γλυπτό αρχαίου Έλληνα!!!

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝ Ε.Ν.  ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ 
 Σπουδαστές από το Κέντρο Επιμόρφωσης Στελεχών Εμπορικού Ναυτικού (ΚΕΣΕΝ), οι οποίοι είναι Πλοίαρχοι και Μηχανικοί, μόλις πληροφορήθηκαν την δημοσίευση του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ, σχετικά με την εξαφάνιση των προτομών των 6 αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων, ήρθαν στα γραφεία μας, όπου ζήτησαν και πήραν αρκετές εφημερίδες. Στην σχολή τους, με πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Αλεξόπουλο (φωτό), συζήτησαν το θέμα όπου και σύστησαν άμεσα επιτροπή από 35-40 άτομα, τα οποία και κατευθύνθηκαν  στο Δημοτικό μέγαρο Αθηναίων, με σκοπό να διαμαρτυρηθούν για το ανοσιούργημα της εξαφάνισης των 6 προτομών των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων από την πλατεία Κοτζιά.

Δυστυχώς η παρουσία τους συνέπεσε με την ορκομωσία του νέου Δημάρχου Αθηναίου κ. Μπεχράκη, με αποτέλεσμα να μην γίνουν δεκτοί παρά μόνον από την κ. Λουλέ, υπεύθυνη επί των Πολιτιστικών θεμάτων του Δήμου, με την οποία αντηλλάγησαν όχι και τόσο φιλοφορνικές εκφράσεις.  “Ποια είσθε εσείς που μπορείτε να διαχειρίζεστε κατ’ αυτό τον τρόπο  τα θέματα Πολιτισμού μας; Ντροπή σας”, της είπαν Πλοίαρχοι και Μηχανικοί, αγανακτισμένοι για την στάση του Δήμου Αθηναίων να μην επαναφέρει τις προτομές στην πλατεία Κοτζιά. Η πρωτοβουλία των σπουδατών του ΚΕΣΕΝ είναι πραγματικά αποτέλσμμ φιλοπατρίας , η οποία αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο το υψηλό εθνικό φρόνημα των ανθρώπων που διαχειρίζονται τις τύχες των Ελληνικών πλοίων τα οποία και διατρέχουν τις θάλασσες όλου του κόσμου. Να αναφέρουμε επίσης ότι πριν από τρία χρόνια, ομάδα 70 σπουδαστών της ίδιας σχολής, είχε κάνει παράσταση διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Πολιτισμού, απαιτώντας να πληροφορηθεί για την εξαφάνιση των 48 οστών των Σαλαμινομάχων, των νεκρών του Δημοσίου Σήματος Αθηνών, όπως έχουν γίνει γνωστοί. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα οστά αυτά παρεδώθησαν σε Αμερικανούς Εβραϊκής καταγωγής, για έρευνες του γεννετικού υλικού τους κι έκτοτε εξαφανίσθηκαν! ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ:


 “Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΡΤΙΟΤΗΤΩΝ ΕΜΠΟΔΙΣΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΟΜΩΝ ΚΑΛΑΚΑΛΛΑ”
Η κ. Ελένη Χρονοπούλου, αρμόδια υπάλληλος του Δήμου Αθηναίων σε πολιτιστικά θέματα, μιλώντας στην εφημερίδα μας για την σωρεία καταγγελιών σχετικά με τα γλυπτά, υπήρξε  ευγενής και διαφωτιστική: “Η προηγούμενη Δημοτική Αρχή δεν τήρησε τις νόμιμες διαδικασίες για την τοποθέτηση των 6 προτομών των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων. Η διαδικασία που ακολουθείται είναι οι εξής: Πρώτα η Επιτροπή γλυπτών και μετά η Επιτροπή αξιολόγησης αφού εγκρίνουν τα έργα, απευθύνονται στην Επιτροπή κρίσης καλλιτεχνικών αρτιοτήτων και τέλος στην Διεύθυνση Κοινοχρήστων Χώρων. Μετά, κι  εφόσον όλες αυτές οι διαδικασίες πάρουν θετική έγκριση, έρχεται το Δημοτικό Συμβούλιο να υπογράψει την σχετική απόφαση τοποθέτησης ενός γλυπτού. Στην περίπτωση των 6 γλυπτών του κ. Καλακαλλά, η Επιτροπή κρίσης καλλιτεχνικών αρτιοτήτων αποφάνθηκε ότι αυτά δεν ταιριάζουν στο λιτό ύφος των δομικών υλικών της πλατείας. Η απόφαση αυτή λοιπόν, σύμφωνα με Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών είναι δεσμευτική για τον Δήμο μας, με συνέπεια αυτή την στιγμή να αναζητούμε χώρο κατάλληλο προκειμένου να τοποθετηθούν οι 6 προτομές”. Σε ερώτησή μας αν ισχύει το ίδιο με το γλυπτό του Θησέα και με τον ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, η κ. Χρονοπούλου απάντησε: “Σε ότι αφορά το γλυπτό του Θησέα δυστυχώς επενέβη η Εφορία Αρχαιοτήτων. Αλλά και για τον ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, είναι θέμα της οικογενείας του μακαρίτη γλύπτη Γιάννη Παππά, η οποία δεν συμφώνησε να τοποθετηθεί ο ανδριάντας στην πλατεία Δικαστηρίων (Πανεπιστημίου), επειδή όπως λένε στο ίδιο σημείο υπάρχει γλυπτό του Καμπαδάκη. Ο μακαρίτης γλύπτης λίγο πριν πεθάνει είχε συναινέσει να τοποθετηθεί ο ανδριάντας στην πλατεία, αλλά ο γυιος του εκ των υστέρων αρνήθηκε”.

Ο κ. Καλακαλλάς πληροφορηθείς από εμάς τις επίσημες δηλώσεις του Δήμου Αθηναίων, σχετικά με την τύχη των γλυπτών του, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: “Αυτά που ισχυρίζονται σήμερα είναι προφάσεις. Είμαι δοκιμασμένος γλύπτης για 40 χρόνια κι έχω δικαίωμα να στήσω προτομές οπουδήποτε επιθυμώ. Δεν μπορεί εγώ για μία προτομή να πάρω μέρος σε διαγωνισμό. Ποια Επιτροπή είναι αυτή που μπορεί να αποφανθεί πού θα τοποθετηθούν; Το έργο μου έχει εμφανισθεί παντού, σε όλο τον κόσμο. Κι αυτή η Επιτροπή που μου ενεπιστεύθη  τα έργα, τι είναι; Έτσι τα πήρα εγώ αυτά, στον αέρα; Αφού έχω το συμβόλαιο στα χέρια μου, με πέντε υπογραφές. Τι μας λένε τώρα ότι η Επιτροπή Αρτιοτήτων αποφάνθηκε πως το ύφος της πλατείας είναι λιτό; Το ίδιο το κτίριο του Δημαρχείου δεν είναι νεοκλασσικό; Νεοκλασσικό δεν είναι κι απέναντι το κτίριο της Εθνικής Τράπεζας; Μας κοροϊδεύουν;”

δημοσιογραφία  του γλειψίματος:

“ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ
ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ”

Να γιατί λέμε ότι στον τοπικό Τύπο επιτελείται ουσιαστικό δημοσιογραφικό έργο. Διότι στα μεγάλα έντυπα κυριαρχούν ιδιώνυμα συμφέροντα, λειτουργούν οι κλίκες, οι δημόσιες σχέσεις ή η δημοσιογραφία του λαδώματος και του γλειψίματος, όπως ονομάζουμε εμείς αυτού του είδους την δημοσιογραφία.
Ο “Ανεξάρτητος Παρατηρητής” από την πρώτη στιγμή που αποκάλυψε το γεγονός του ξηλώματος των 6 γλυπτών του καθηγητού κ. Καλακαλλά από την κ. Μπακογιάννη, και της μη επιστροφής τους στην πλατεία Κοτζιά, έδωσε την είδηση σε πολλές εφημερίδες και τηλεοπτικούς σταθμούς.

Ένας πολύ καλός δημοσιογράφος που εργάζεται σε ημερήσια εφημερίδα,  επικοινώνησε με τον “Ανεξάρτητο Παρατηρητή”, πήρε το αναγκαίο υλικό που του δώσαμε, καλλιέργησε κι ο ίδιος δημοσιογραφικά το θέμα, με δηλώσεις που αλίευσε από τον κ. Καλακαλλά και αρμόδιους του Δήμου Αθηναίων, δίνοντας την είδηση στην διεύθυνση της εφημερίδας στην οποία εργάζεται. Όμως παρενέβη προσωπικά ο ίδιος ο Διευθυντής της εφημερίδας του, ο οποίος “έθαψε” την είδηση! Παρά το ότι το γεγονός ήταν δημοσιογραφική “μπόμπα” ο διευθυντής αυτός, ο  οποίος εμφανίζεται συχνά σε κανάλια κι ως μαχητικός δημοσιογράφος που κάνει αποκαλύψεις, ξέρετε τι απάντησε στον υφιστάμενό του, ως δικαιολογία για το “θάψιμο” της είδησης;
“Είναι φίλη μου η Μπακογιάννη και θέλω να έχω πάντα καλές σχέσεις μαζί της”!! Αυτός προτιμά να έχει καλές σχέσεις με την κ. Μπακογιάννη κι ας πάει στο διάολο ο πολιτισμός κι η ιστορία μας. Και θέλει να λέει ότι κάνει δημοσιογραφία


όπως πάντα...ΕΞΑΙΡΕΣΗ Η ΚΑΝΕΛΛΗ

Ως συνήθως η Λιάνα Κανέλλη αποτελεί την φωτεινή εξαίρεση στα δημοσιογραφικά κυκλώματα του συνφέροντος και των ...δημοσίων σχέσεων. Δημοσίευσε την είδηση με το καταχώνιασμα των προτομών των έξι αρχαίων Ελλήνωνφιλοσόφων, στις αποθήκες του Δήμου Αθηναίων, δίνοντας έμφαση στην αγωγή που υπέβαλε ο δημιουργός του γλύπτης κ. Καλακαλλάς.

 Ο Νίκος Τσέφλιος που έκανε το ρεπορτάζ, παίρνοντας αφορμή από το αντίχτοιχο ντοκουμέντο του “Ανεξάρτητου Παρατηρητή”, αναφέρει μεταξύ άλλων τις δηλώσεις του κ. Καλακαλλά: “Κοντεύουν δύο χρόνια και τα γλυπτά δεν έχουν επιστρέψει στην πλατεία.Έκανα αγωγή στον Δήμο. Δεν ζητώ αποζημίωση, αλλά την επανατοποθέτησή τους”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου