Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΚΟΛΑΦΟΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ!


Ο Γιώργος Μπαλονίδης, απόστρατος αξιωματικός, υπηρετήσας 35 χρόνια στον ελληνικό στρατό, σήμερα οδηγείται βιαίως και με το έτσι θέλω, στην εξαθλίωση και τον εξευτελισμό. 
Με επιστολή του προς τον ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ, καταγγέλλει την ληστεία που υφίστανται από τους πολιτικούς-λαμόγια, όσοι υπηρέτησαν με αυταπάρνηση την Πατρίδα. Η επιστολή του-γροθιά έχει ως εξής: (Σιγά όμως μην ιδρώσουν οι αναίσθητοι βολευτές)


"Γιατί μού στερούν τη σύνταξή μου για τήν οποίαν εκοπίασα 35 χρόνια στόν ΣΤΡΑΤΟ μέ όλες τίς δυσκολίες καί κακουχίες πού πέρασα; Αυτοί τί προσέφεραν; Δυστυχώς ΤΙΠΟΤΕ, παρά μόνον απάτες! Όχι, προσέφεραν: Στον εαυτόν τους καλοπέραση, με έναν μεγάλο μισθό τών 6000 € καί άνω και μέ τήν άνεση νά παίρνουν σύνταξη στά 4 χρόνια θητείας τους. ΒΟΛΕΥΤΕΣ!
Εκτός από τίς κλοπές πού διαπράτουν είς βάρος μου, εκτός του ότι σήμερα μού κλέψανε δώρα και
επιδόματα, κοντεύουνε νά μού πάρουν καί την μισή σύνταξη, διότι λένε, είμαστε χρεωμένοι από δικές τους απάτες!!! Επειδή είμαι στήν λίστα τών συνταξιούχων, μού τά παίρνουν δίχως να     ρωτήσουν πώς θα μπορέσω να ζήσω τό υπόλοιπο τής ζωής μου και πώς να φέρω εις πέρας τις υπόλοιπες υποχρεώσεις μου.
Νά τα πληρώσουν όπως τα κλεψανε, οι Βολευτές καί από 300 ΒΟΛΕΥΤΑΙ νά γίνουν 100 ώστε νά μειωθούν τα έξοδα τού κράτους καί να πληρωθούν τά χρέη, αλλοιώς... έξω από τήν πόρτα!
Την δε ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ πού έχω, όποιον ΒΟΛΕΥΤΗ συναντήσω θα ξεσπάσω επάνω του μέ όλη τήν μανία πού εχω εναντίον τούς.
Σας στέλνω την επιστολή αυτή να την διαβάσουν όσοι περισσότεροι μπορούν, ακόμη και ο Πρόεδρος τής ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.........εάν ΥΠΑΡΧΕΙ, μπας και καταλάβουν στο ελάχιστο το κακό που έχουν κάνει στην χώρα και σε όσους υπηρέτησαν και υπηρετούν στον Ελληνικό Στρατό.
                                                                               Ευχαριστώ             
Γιώργος Μπαλονίδης"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου