Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Η ΔΑΣΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ (ΔΑΠΑΧΟ) ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ ΔΗΜΟΤΗ!

Κύριε Διευθυντά, παρά την πάγια θέση της ΔΑΠΑΧΟ περί μη σχολιασμού ανωνύμων δημοσιευμάτων, μετά την επισήμανσή σας πως τα στοιχεία του συντάκτη βρίσκονται στην διάθεσή σας, ευχαρίστως ανταποκρινόμαστε στην παράκλησή σας να απαντήσουμε στους ισχυρισμούς του ανώνυμου επιστολογράφου σας όπως αυτοί δημοσιεύτηκαν στις 16:00 μμ της Δευτέρας 18/8/2014 υπό τον τίτλο "Ο ΥΜΗΤΤΟΣ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ"(εδώ).

              Α. Ο ανώνυμος επιστολογράφος σας ξεκινά το νέο πόνημά του, με τον ψευδή ισχυρισμό ότι την Κυριακή 17/8/2014 σύμφωνα με το δελτίο επικινδυνότητας της ΓΓΠΠ υπήρχε στάδιο επικινδυνότητας 4 και ο Υμηττός ήταν αφύλακτος από εθελοντές και αστυνομία πλην της Τροχαίας Καισαριανής που προς τιμήν της είχε κλείσει την πρόσβαση στο βουνό από εκεί (!!!!). Για την αποκατάσταση της αλήθειας η ΔΑΠΑΧΟ σας ενημερώνει ότι: Ο ημερήσιος δείκτης επικινδυνότητας που εκδίδεται από την ΓΓΠΠ με βάση τις μετεωρολογικές συνθήκες (π.χ υγρασία,ταχύτητα ανέμου,κ.λ.π) που αναμένεται να επικρατούν την επόμενη ημέρα,αναρτάται από το μεσημέρι της προηγουμένης στην ιστοσελίδα της ΓΓΠΠ σε ελληνικό χάρτη,με αντίστοιχα χρωματισμένες τις περιοχές της χώρας. Σύμφωνα με την σχετική ανάρτηση της ΓΓΠΠ για την Κυριακή 17/8/2014 που σας επισυνάπτουμε,ίσχυε στάδιο (4) στον δυτικό τομέα της Αττικής και σε περιοχές περί τον Πειραιά. Όλη η υπόλοιπη Αττική(και ο Υμηττός)ήταν χρωματισμένη κίτρινη στον χάρτη ( Στάδιο3).Εδώ πρέπει να επισημάνουμε ότι για να αποφεύγεται λάθος ερμηνεία του χάρτη, ΟΛΕΣ οι εθελοντικές ομάδες δέχοναι sms από το γραφείο πολιτκής προστασίας της περιφέρειας Αττικής όταν στην περιοχή τους ισχύει Στάδιο 4. Κατά συνέπεια η ΔΑΠΑΧΟ είχε ορθά ενημερώσει και με το γράφημα και με την πινακίδα της ότι το στάδιο της ημέρας ήταν 3 και βέβαια ΟΡΘΟΤΑΤΑ δεν απέκλεισε την πρόσβαση στο βουνό εκείνη την ημέρα.

            Β. Προχωρώντας στην ανάγνωση και ανάλυση της επιστολής του ανωνύμου(ης), αξίζει να επισημανθούν και να σχολιαστούν μερικά πράγματα προκειμένου να βοηθηθούν οι ανυποψίαστοι αναγνώστες και να κατανοήσουν προς τι η βιομηχανία διασποράς φημών , ανωνύμων καταγγελιών και λάσπης για την ΔΑΠΑΧΟ από το 2013 και εντεύθεν, που ουσιαστικά επιχειρεί να αμαυρώσει τις προσπάθειες των εθελοντών του Δήμου μας και να κάμψει το ηθικό τους.
Σχολιάζουμε ως ακολούθως:
-Γράφει ο ανώνυμος: -"Στις 13:15 απόντες εθελοντές και δημοτικοί άρχοντες και ανοιχτοί δρόμοι σε Παπάγο-Χολαργό και σε Αγ. Παρασκευή-Γλυκά Νερά(για ξεκάρφωμα)".
Για τους δρόμους όπως εξηγήσαμε έπρεπε να είναι ανοιχτοί και ορθώς ήτανε. Για την απουσία εθελοντών πυροφυλάκων στον Δήμο μας εκείνη την ημέρα με στάδιο 3 σωστά δεν υπήρχαν εθελοντές παρατηρητές αφού κατά τον Ιούλιο-Αύγουστο οι ανάγκες της επιτήρησης από τις 10:00 έως τις 16:30 καλύπτονται καθ' εκάστην από 2 συμβασιούχους διμηνίτες του δήμου μας. Μόνον σε στάδιο 4 και εφόσον υπάρχει ανάγκη, εθελοντές πυροφύλακες ανεβαίνουν εκείνες τις ώρες στο βουνό. Επίσης, όπως πρόσφατα επισημάναμε, αυτές τις ώρες σε στάδιο 1,2 και 3, το πυροφυλάκιο λειτουργεί με χειριστή Τ/Κ Κέντρου και ένα όχημα της ομάδας βρίσκεται επανδρωμένο σε ετοιμότητα και περιπολίες ενώ το δεύτερο πυροσβεστικό βρίσκεται σε 10λεπτη επιφυλακή.

-Γράφει ο ανώνυμος ότι : -"To Πυροφυλάκιο της Αγ. Παρασκευής κενό και χωρίς Πυροφύλακα κι ο Αγ. Ιωάννης ο Κυνηγός χωρίς φύλαξη. Απούσα η Πυροσβεστική".
Για να δούμε λοιπόν τι συμβαίνει: Τo πυροφυλάκιο της Αγ. Παρασκευής επανδρώνεται από υπαλλήλους του Δήμου της Αγ. Παρασκευής μόνο όταν υπάρχει Στάδιο 4 από το πρωί μέχρι και τις 21:30 και αυτό άρχισε να γίνεται μετά από σχετικές καταγγελίες της ΔΑΠΑΧΟ στον εκεί τοπικό τύπο. Όλες τις υπόλοιπες περιόδους μένει ακάλυπτο εκτός από ημέρες που φυσάει βόρειος άνεμος οπότε οι εθελοντές της ΔΑΠΑΧΟ το καλύπτουν προκειμένου να καταφέρουν να εντοπίσουν και να αντιμετωπίσουν αμέσως πυρκαγιά με καιρικές συνθήκες που μπορεί να απειλήσουν τον τομέα μας. Η πυροσβεστική και τα εθελοντικά οχήματα του τομέα μας ορθά δεν κυκλοφορούν κατά τις επικίνδυνες ώρες της μέρας στον άξονα Κυνηγός-Παπάγος/Χολαργός επειδή κινδυνεύουν να παγιδευτούν χωρίς δυνατότητα διαφυγής με αναστροφή (πολύ στενός ο μοναδικός δρόμος) αν υπάρξει μεγάλο συμβάν εκεί. Πολύ σωστά, σταθμεύουν χαμηλότερα ώστε να είναι σε θέση να επιχειρήσουν ασφαλώς από χαμηλά προσβάλλοντας την πυρκαγιά από Βορρά ή Νότο ανάλογα με την διεύθυνση των ανέμων. Ο επιστολογράφος σας γνωρίζει καλά ότι και τα 2 περιπολικά της ΠΥ στο Βουνό (4-30,12-30) καθώς και τα δικά μας οχήματα παραμένουν χαμηλά για λόγους ασφάλειας προσωπικού και μέσων. Η περί απουσίας πυροσβεστικών οχημάτων πομφόλυξ του, είναι ένδειξη ότι επηρεάζεται ή προέρχεται από κύκλο ανθρώπων που στο παρελθόν ανέχονταν ή και επιδίωκαν για τους δικούς τους λόγους την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων του Δήμου μας στο βουνό αδιαφορώντας αν έτσι διακινδύνευαν με εγκληματικό τρόπο προσωπικό και μέσα.

-Γράφει ο ανώνυμος, πως είδε μόνον ένα πυροφύλακα δημοτικό υπάλληλο στο βουνό. Με δεδομένο ότι φαίνεται γνώστης πραγμάτων, είναι "περίεργο" να αποκρύπτει πως ο έμμισθος πυροφύλακας στον οποίο αναφέρεται, υποστηρίζεται από το εν λειτουργία πυροφυλάκιο της ΔΑΠΑΧΟ, παίρνει ασύρματο από εκεί και επικοινωνεί διαρκώς με τον εθελοντή της βάρδιας του Τ/Κ Κέντρου της ομάδας ώστε σε περίπτωση συμβάντος το ευρισκόμενο σε ετοιμότητα όχημά μας να επέμβει άμεσα πληροφορημένο  από αυτόν.
Καταλήγοντας τέλος ο "ανώνυμος" συγχαίρει τους Δήμους που διαθέτουν κάποιο προσωπικό για να φυλάξουν τον Υμηττό "που είναι στο έλεος του Θεού, ο οποίος τον φυλάει" καθιστώντας φανερό ότι προέρχεται ή επηρεάζεται από κύκλους που στο παρελθόν είχαν συμφέρον να παρουσιάζουν τους έμμισθους σαν εθελοντές και τούμπαλιν (καθώς φαίνεται πως εν προκειμένω κάποιοι τροποποιούσαν το αρχαίο ρητό σε “την δόξα πολλοί εμίσησαν, το χρήμα ουδείς’’) επηρεάζοντας έτσι αρνητικά τόσο τα οικονομικά του Δήμου όσο και το ευάριθμο και αξιόμαχο των εθελοντικών ομάδων της περιοχής μας.
 Κλείνοντας το σημείωμά της η ΔΑΠΑΧΟ, επισημαίνει, πως από το 2013 και εντεύθεν, αποτελείται αποκλειστικά από εθελοντές και δεν είναι ούτε ΜΚΟ ούτε νομικό πρόσωπο όπως αντίστοιχα σχήματα που άνθισαν κατά το παρελθόν στην περιοχή μας οδηγώντας σε ολιγάριθμες και επιχειρησιακά αμελητέες ομάδες, οι οποίες είτε έχουν εκλείψει είτε φυτοζωούν με μηδενική δραστηριότητα στα όρια της ανυπαρξίας. Η ΔΑΠΑΧΟ λειτουργεί υπό καθεστώς δημοτικής επιτροπής στα πλαίσια του ΔΟΠΑΠ σύμφωνα με το νόμο επί τη βάση εσωτερικού κανονισμού και δεν έχει ούτε θέλει να έχει οποιαδήποτε σχέση με διαχείριση χρημάτων ή θέσεων απασχόλησης συμβασιούχων. Η μόνη επιβάρυνση που επιφέρει στα οικονομικά του Δήμου, είναι οι δαπάνες για καύσιμα, και συντήρηση των οχημάτων της ενώ ακόμα και τα νερά που παίρνουν μαζί τους στην βάρδια οι εθελοντές, προέρχονται από χορηγίες σε είδος ευαισθητοποιημένων εταιριών.
Ο εξοπλισμός της Ομάδας προέρχεται καθ' ολοκληρίαν από τον ΣΠΑΥ, την ΓΓΠΠ, και υπό τρόπον χορηγίες σε είδος προς τον ΔΟΠΑΠ (για χρήση της ομάδας).Τα τελευταία 2 χρόνια η ομάδα τείνει να καταστεί μια από τις πολυανθρωπότερες ομάδες δασοπροστασίας, ενώ η επίδοσή της στο αντικείμενό της (Δασοπροστασία-επικούρηση της ΠΥ) κρινόμενη εκ του αποτελέσματος (καθώς ούτε ένα από τα 13 συμβάντα που από το 2013 έως σήμερα εκδηλώθηκαν στην περιοχή μας, λόγω της δράσης της ομάδας δεν εξελίχθηκε σε σοβαρό περιστατικό) αποδεικνύει την επιτυχία του ακολουθούμενου από το Δήμο μας μοντέλου καθιστώντας κάθε σύγκριση με το πρόσφατο και απώτερο εθελοντικό παρελθόν στον Δήμο συντριπτική.
Σας ευχαριστούμε για την κατάχρηση του χώρου σας, θεωρώντας ότι βοηθήσαμε να φωτιστούν τα πιθανά κίνητρα των ανωνύμων (πάντοτε) επικριτών μας. Παράλληλα σας ενημερώνουμε ότι και αυτός ο γύρος δημόσιων τοποθετήσεων για την ΔΑΠΑΧΟ όπως και όλοι οι προηγούμενοι της τελευταίας διετίας βρίσκεται ήδη στην διάθεση των αρμόδιων αρχών για την -θέλουμε να πιστεύουμε- απίθανη περίπτωση να προκύψουν στο μέλλον ερωτήματα χρίζοντα συγκεκριμένων απαντήσεων.

Για την ΔΑΠΑΧΟ

14 σχόλια:

  1. Μιας και ανεβαίνω πολλά χρόνια τώρα στον Υμηττό για βολτα, έχω ιδίαν αντίληψη για την κατάσταση που επικρατούσε παλιότερα και για την τωρινή. Δεν είχα σκοπό να παρέμβω στην δημόσια αντιπαράθεση για την φύλαξη του Υμηττού αλλά αυτά που διαβάζω εσχάτως είναι τόσο εξωφρενικά που αναγκάζομαι να το κάνω για μία τελευταία φορά. Όσο κι αν ωρύεται ο εκπρόσωπος της ΔΑΠΑΧΟ η σύγκριση μεταξύ παρελθόντος και παρόντος είναι πράγματι συντριπτική. Ας κάνουμε μερικές επισημάνσεις:
    1ον. Έως και μέχρι πριν δύο χρόνια η παρουσία των εθελοντών κυρίως του Χολαργού αλλά και του Παπάγου στο βουνό ήταν εμφανέστατη. Είτε με οχήματα είτε πεζοί, είτε στα παρατηρητήρια, ήταν παρόντες. Έδιναν την αίσθηση της ασφάλειας στους πολίτες, συζητούσαν μαζί τους, τους ενημέρωναν, και η παρουσία τους, εκτός από ουσιαστική έπαιζε σαφή αποτρεπτικό ρόλο σε σχέση με οποιεσδήποτε κακόβουλες επιδιώξεις. Η παρουσία αυτή τα τελευταία χρόνια μετετράπη σε εκκωφαντική απουσία. Οι ισχυρισμοί περί λόγων ασφαλείας κλπ μόνον αστείοι είναι και δεν είμαστε ηλίθιοι.
    2ον. Η αλήθεια, όπως τουλαχιστον διαπιστώνω προσωπικά, είναι άλλη. Η ομάδα της ΔΑΠΑΧΟ, αντίθετα με τα λεγόμενα των εκπροσώπων της, έχει σοβαρότατο πρόβλημα επάνδρωσης. Όποιος ανεβαίνει στο βουνό συνειδητοποιεί αμέσως ότι αυτό που λέω είναι γεγονός. Όποιος πάει στο πυροφυλάκιο και βρει πάνω από τρία άτομα πρέπει να το θεωρήσει θαύμα. Έτσι όμως ομάδες δασοπροστασίας δεν φτιάχνονται. Τα λεγόμενα περί 150 εθελοντών είναι παραμύθια της χαλιμάς εκτός κι αν όλοι αυτοί κάνουν βάρδιες από το σπίτι τους.
    3ον Το ύφος των απαντήσεων της ΔΑΠΑΧΟ είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ επιθετικό απέναντι σε δημότες ή αιρετούς που της ασκούν κριτική ωθούμενοι από την αγωνία τους για την τύχη του Υμηττού μας.
    4ον Προσωπικά, δεν ανήκω σε καμμιά δημοτική παράταξη, ούτε υπήρξα μέλος εθελοντικής ομάδας και άρα δεν έχω καμμία προκαταληψη ούτε προσωπικές διενέξεις με κανέναν. Αναφέρω αυτά που βλέπω καθημερινά στο βουνό.
    5ον. Ας το συνειδητοποιήσουν όλοι οι δημότες: Ο Υμηττός ΔΕΝ ΦΥΛΑΓΕΤΑΙ στην περιοχή μας από καμμιά εθελοντική ομάδα. Ό,τι κανει το κάνει η Πυροσβεστική Υπηρεσία.
    6ον. Επειδή πολύς ντόρος γίνεται για το ανώνυμο των επιστολών πρέπει να πω στον κύριο της ΔΑΠΑΧΟ που γράφει τις απαντήσεις ότι όποιος φυλάει τα ρούχα του έχει τα μισά. Η αντιπαράθεση με τις δημόσιες υπηρεσίες όπως είναι οι Δήμοι και οι "κοινωφελείς" σπάνια έως ποτέ δεν βγαίνει σε καλό για τους δημότες. Εξάλλου, κατά ποίαν λογική μια επώνυμη επιστολή είναι περισσότερο αξιόπιστη από μια ανώνυμη; Μάθετε κύριε να απαντάτε σε όλους (αν μπορείτε) και να δίνετε σημασία στο ΤΙ ΛΕΕΙ κάποιος και όχι στο ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ αυτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σία Κανελλοπούλου20 Αυγούστου 2014 στις 5:51 μ.μ.

      Αγαπητέ μου,
      «πολύ υποψιασμένος» και «καλά πληροφορημένος» διαπιστώνω ότι είστε, από τα γραφόμενά σας , αν και ευθύς εξ αρχής θέλετε να μας πείσετε ότι είστε απλά ένας ευαισθητοποιημένος περιπατητής του Υμηττού.
      Δεν μπορώ όμως να αντιληφθώ την αγωνία και τους φόβους σας :
      • Θέλετε τους εθελοντές της δασοπροστασίας να είναι δίπλα σας όταν περπατάτε, να σας μιλούν, να σας ενημερώνουν! Χωρίς να θέλω να σας προσβάλλω, εάν δεν έχετε φίλους να σας κάνουν παρέα στον περίπατό σας, προτιμήστε πιο κεντρικούς χώρους, όπως το δασάκι του Χολαργού ή του Παπάγου. Πάντως, εάν εξακολουθείτε να νοιώθετε ανασφάλεια, δοκιμάστε να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό.
      • Θεωρείτε μικρό τον αριθμό των εθελοντών! Επιτρέψτε μου να σας πω, ως περιπατητής και ενεργός δημότης παρακινούμενη από την πρόσφατη διένεξη στον ηλεκτρονικό τύπο μεταξύ επωνύμων καθώς και ανωνύμων συνδημοτών και της εθελοντικής ομάδας δασοπροστασίας, ότι μπήκα στον πειρασμό να παρακολουθήσω από κοντά τη δράση της εθελοντικής ομάδας. Εκτός από την φιλική και ανιδιοτελή στάση και συμπεριφορά τους, διαπίστωσα ότι υπάρχει ικανός αριθμός εθελοντών τις πρωινές /μεσημεριανές ώρες, πολύ δε μεγαλύτερος κατά τις απογευματινές /βραδινές ώρες και ο οποίος εναλλάσσεται. Μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για εθελοντές, που θέλουν να προσφέρουν αφιλοκερδώς κοινωνικό έργο - εμφορούμενοι από τα ίδια ιδεώδη που προβάλλετε και εσείς, δηλαδή την προστασία ενός πνεύμονα ζωής για την πόλη μας- και όχι για άεργους, αργόσχολους, τεμπέληδες, κλπ., κλπ..
      • Αλλοίμονο αν η Πυροσβεστική Υπηρεσία δεν επιτελούσε το έργο για το οποίο εντέλλεται! Μην υποτιμούμε όμως το έργο, το οποίο προσφέρουν επικουρικά και ουσιαστικά, οι εθελοντές. Προσωπικά, με πείθει η απάντηση του εκπροσώπου τους, ο οποίος με ακρίβεια και σαφήνεια περιγράφει τη σχέση τους με την επίσημη δημοτική αρχή, τον τρόπο λειτουργίας τους, την οικονομική διαχείριση. Θεωρώ ότι εάν υπήρχε, έστω και ένα ψήγμα ανακρίβειας ή αναλήθειας θα είχε εκδοθεί, επισήμως, σχετική ανακοίνωση από τους αρμοδίους.
      • Η εμμονή σας, τελικά, και όχι τόσο ένα υγιές ενδιαφέρον, είναι αυτό που σας κινεί να μην αποδέχεστε και να προσπαθείτε να μειώσετε την θετική προσφορά της εθελοντικής ομάδας. Της καταλογίζετε επιθετικότητα, όταν προσπαθεί να ενημερώσει το ευρύτερο κοινό της πόλης μας, απαντώντας ΕΠΩΝΥΜΑ με στοιχεία, άρα και με υπευθυνότητα στις όποιες προκλήσεις δέχεται. Και για να το πω πιο απλά, απαντώντας στο ΤΙ και όχι στο ΠΟΙΟΣ. Άλλωστε, με την παρέμβασή σας αυτή, ενώ δείχνετε να γνωρίζετε, δεν καταρρίπτετε κανένα από τα επιχειρήματά της.
      Δίκαια, λοιπόν, μου γεννάται η απορία ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΣΑΣ και ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΑΣ;

      Διαγραφή
    2. Κα Κανελλοπούλου,
      Θερμά συγχαρητήρια για τον τρόπο που αντιμετωπίζετε έναν ΑΠΛΟ ΔΗΜΟΤΗ που εκφράζει την αγωνία του και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Φαίνεται ότι είστε από κείνους που στην αντίθετη γνώμη βλέπουν βαλτούς και στρατευμένους προβοκάτορες. Επανάληψη λοιπόν, μπας και, ως μήτηρ της γνώσεως, καταφέρει να επουλώσει τις πληγές της άγνοιας, της προκατάληψης και της αδυναμίας άρθρωσης ορθού και τεκμηριωμένου λόγου (λέμε τώρα).
      1ον. Η ειρωνεία κυρία μου είναι υψηλή τέχνη την οποίαν δεν κατέχετε γι' αυτό αφήστε την ήσυχη. Ανεπάρκεια και εκνευρισμό δείχνει όταν χρησιμοποιείται με τον προσβλητικό, δικό σας, τρόπο.
      2ον. Δεν κατηγόρησα τους εθελοντές τους οποίους τιμώ και αν μπορούσα (δυστυχώς δεν μου το επιτρέπει ούτε η υγεία ούτε η ηλικία μου) θα ήμουν εδώ και πολλά χρόνια μέλος κάποιας ομάδας, δεδομένου ότι ο Υμηττός είναι για μένα, εδώ και πολλές δεκαετίες, τρόπος ζωής.
      3ον Ανακοίνωση εξεδόθη από 4 (τέσσερις) δημοτικές παρατάξεις που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου. Αυτό δεν σας προβλημάτισε; Δεκάδες συμπολίτες μας που ανεβαίνουν καθημερινά στο βουνό διαπιστώνουν την ανεπάρκεια (ως προς την επάνδρωση) της ΔΑΠΑΧΟ. Προσωπικά παρευρέθην σε πάμπολλες τέτοιες συζητήσεις (για να απαντήσω και στην ειρωνεία σας σας ενημερώνω ότι η παρέα μου αποτελείται από 6-10 άτομα καθημερινά).
      3ον Πού την είδατε την εμμονή; Μια φορά όλη κι όλη έγραψα ο δόλιος. Προφανώς, κατά την υψηλή σας αντίληψη όλες τις ανώνυμες επιστολές τις γράφει ένας.
      4ον Την αναίτια επιθετικότητα των κειμένων της ΔΑΠΑΧΟ την καταλαβαίνει και ένα μικρό παιδί. Μην θεωρείτε τον κόσμο ηλίθιο.
      5ον. Δεν γνωρίζω τίποτα. Την αγωνία μου εξέφρασα με βάση αυτά που έβλεπα και βλέπω. Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε; Δεν προσπάθησα να καταρρίψω κανένα επιχείρημα γιατί δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λέει η ΔΑΠΑΧΟ ως προς τα υπόλοιπα. Ως προς τον αριθμό των εθελοντών δεν την πιστεύω γιατί έχω μάτια και βλέπω και μου προκαλεί εντύπωση γιατί λέει ψέμματα.
      6ον. Εκτός από την κακόβουλη ανωνυμία, υπάρχει και η ανωνυμία των καλοπροαίρετων ανθρώπων που θέλουν να αμυνθούν απέναντι στην αυθαιρεσία της εξουσίας. Δεν το γνωρίζετε; Πάψτε λοιπόν να βλέπετε παντού εχθρούς, συνωμότες και υπονομευτές. Μάθετε να αντιμετωπίζετε τους πολίτες ως τέτοιους και όχι ως αντιπάλους (το μάθημα σας το παρέχω δωρεάν αν και θα πείτε πως δεν δέχεστε μαθήματα από κανέναν όπως θα 'λεγε κάθε αλαζών που "σέβεται" τον εαυτό του).
      Κατεβείτε λοιπόν από το καλάμι και ακούστε τον λόγο των πολιτών. Κάτι μπορεί να μάθετε κι εσείς. Δεν τα ξέρετε όλα.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  2. Τι εννοείτε κύριε στο τέλος του κειμένου σας ότι "ο γύρος των δημόσιων αντιπαραθέσεων κλπ βρίσκεται στα χέρια των αρμόδιων αρχών;" ΑΠΕΙΛΕΪΤΕ τους δημότες; Και ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ; Αυτή είναι η αντίληψή σας περί δημοκρατίας και δημοσίου διαλόγου; Και μετά αναρωτιέστε για την ανωνυμία των ανθρώπων που θέλουν να εκφράσουν την γνώμη τους αλλά δεν θέλουν να πέσουν στα χέρια των ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ. ΑΙΔΩΣ ΓΕΛΟΙΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκαλτσά Λόλα - Εθελόντρια Δασοπυροσβέστης20 Αυγούστου 2014 στις 3:14 μ.μ.

      Πίσω από την ανωνυμία του ο καθείς μπορεί να εκφράζεται όπως θέλει και όσο του επιτρέπει η γνώση και η ηθική του. Το θέμα, όμως, σχετικά με τον Υμηττό και τη ΔΑΠΑΧΟ, δυστυχώς, δεν έχει να κάνει με την ευαισθησία αυτών που κατηγορούν τη ΔΑΠΑΧΟ, αλλά όσων θα ήθελαν να έχει αποτύχει η προσπάθεια των εθελοντών (αλήθεια, οι "ανώνυμοι" ανησυχούντες γιατί συμμετέχουν ως εθελοντές;) για να χρησιμοποιήσουν το γεγονός ως βατήρα πολιτικών (τάχα) επιδιώξεων. Ως εθελόντρια στη ΔΑΠΑΧΟ και ως όχι ως εξ αποστάσεως και εκ του ασφαλούς κακοήθης (μέσω ανωνυμίας) παρατηρητής δηλώνω εντίμως και ειλικρινώς πως η προσπάθεια όσων εθελοντικά διαθέτουν τις ώρες τους για τη φύλαξη του Υμηττού είναι μέγιστη και συγκροτημένη. Μετά απ' όλα αυτά τα πάρε-δώσε των ανεύθυνων ανώνυμων που πλέον είναι εμφανείς οι λόγοι για τους οποίους βάλλουν εναντίον της ΔΑΠΑΧΟ και κυρίως των εθελοντών το συμπέρασμα είναι ένα και καλώς το επισημαίνει στο κείμενό της η ΔΑΠΑΧΟ. Μήπως θα έπρεπε να επιληφθούν οι Αρχές, διότι "ρουφιάνοι" δεν είναι αυτοί που εργάζονται αλλά όσοι επιβουλεύονται τη σωστή δουλειά υπεύθυνων πολιτών που δείχνουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους με την παρουσία τους στο βουνό και όχι κρυμμένοι πίσω από μια οθόνη υπολογιστή. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα αξιότιμοι κύριοι. Εάν σας ενδιαφέρει η φύλαξη του Υμηττού δηλώστε συμμετοχή, ελάτε στις εκπαιδεύσεις, κάντε βάρδιες μέρα-νύχτα... Τα υπόλοιπα περί επιθετικής απάντησης της ΔΑΠΑΧΟ και άλλες μεγαλοστομίες είναι λόγια προς εσωτερική κατανάλωση - την οποία μάλλον γνωρίζετε πολύ καλά!

      Διαγραφή
    2. Ρε σεις πάτε καλά; Απειλείτε τους ανθρώπους που γράφουν την γνώμη τους; Τα Σιβύλλια θέσφατα εκφράζει η ΔΑΠΑΧΟ και δεν επιδέχεται κριτικής; Κατηγορείτε ΑΙΣΧΡΑ τους ανθρώπους επειδή εκφράζουν την ανησυχία τους για το μέλλον του Υμηττού; O tempora o mores!!!

      Διαγραφή
  3. Αγαπητε κυριε.

    Οταν η θεμελιωδης διαπιστωση αυτη για το περιβοητο 4αρι της 17/8στην οποια στηριξατε την επιστολη σας προκειμενου να τεκμηριωσετε την απουσια της ομαδας μας απο το βουνο αποδειχθηκε λαθος και επιχειρειτε να επανελθετε,αυτο μονο αγωνια για το βουνο δεν αποδεικνυει αλλα μαλον εμμονη απο ανθρωπο εχοντα πιθανα εξασκηθει στην επιφυλιδικη λιβελλογραφια .Αφου λοιπον διαπιστωνετε καθημερινα 3 εθελοντες απο την ΔΑΠΑΧΟ στο βουνο γιατι δεν ερχεστε να ρωτησετε για πιο λογο συμβαινει αυτο?Αν το κανατε θα βλεπατε πως οσοι αναφερονται παροντες πλην των τριων εκεινη την ωρα στο ημερησιο φυλλο βαρδιων βρισκονται σε βαρδια σε πολλες φορες δυσπροσιτα σημεια επιτηρησης του δασους δινοντας στο κεντρο διαρκως την εικονα του τομεα σε πρωτο χρονο.Αυτο επιτρεπει την αμεση κινητοποιηση αμα τη εκδηλωσει πυρκαγιας οπως ακριβως συνεβει μολις χθες που ενας παρατηρητης της ΔΑΠΑΧΟ απο τετοιο σημειο ενημερωσε αμεσα και επετρεψε την ακαριαια αντιμετωπιση της φωτιας στην πανεπιστημιουπολη πριν εξελιχθει σε πολυ σοβαρο γεγονος.Εαν δειτε αλλον εθελοντη στο πυροφυλακειο πλην του χειριστη του κεντρου του οδηγου(ων)και του πληρωματος(των)αυτος ειτε παραλαμβανει εξωπλισμο για να φυγει σε βαρδια ειτε εχει μολις επιστρεψει και αναπαυεται.Το να προβαινετε σε διαπιστωσεις χωρις να εχετε κανει το στοιχειωδες ,δειχνει πως το κινητρο σας δεν ειναι ο Υμηττος αλλα κατι αλλο ακριβως οπως αλλο πραγμα ειναι η λογικη και αλλο η ορθολογικοποιηση της επι σκοπω.Αφηστε λοιπον τις περι υψηληςτεχνης αποστροφες και προσπαθειστε να εστιασουμε στην ταμπακιερα.

    Καμια επιθετικοτητα στις απαντησεις της ΔΑΠΑΧΟ.Υπηρξε σκληροτατη απαντηση σε 4 παραταξεις που εκρουαν καμπανες αδιαφορωντας αν η διαπιστωσεις που ρητα και απεριφραστα εκαναν στηριζονταν σε ισης αξιοπιστιας με το περιβοητο τεσσαρι της Κυριακηςδεδομενα και ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΝΩΝΥΜΗ πληροφορηση (σε αναιτιολογητες απροσδιοριστες και ατεκμηριωτες δολιες φημες δηλαδη),χωρις ουτε να μπουν στον κοπο να σκεφτουν οτι βρε αδελφε , μηδενα μηδενι δικασεις πριν αμφι μυθον ακουσεις .

    Με δεδομενο οτι οι φημες αυτες δημοσιως και συνηθως ανωνυμα συστηματικα εκφερονται την τελευταια 2ετια για την ΔΑΠΑΧΟ προσπαθωντας να εφευρουν καπνο για να αποδειξουν υπαρξη φωτιας εκει που δεν υπαρχει ,την ομαδα αρχισε (λογικωτατα)να την απασχολει η θεωρια των κινητρων και φυσικα λιγα και με αξιοπροσεκτη αυτοσυγκρατηση και μετριοπαθεια τους απαντησε στα αναιτια επιθετικα (οπως λετε) κειμενα της. Ας παμε τωρα ομως και λιγο πιο μεσα στο θεμα μας (ειπαμε την ταμπακιερα).Καποιος (οι) και παλι ανωνυμοι διεγνωσαν απειλη στην επισημανση μας οτι δινουμε συστηματικα στις αρμοδιες αρχες πληροφορηση για οτιδηποτε δημοσιως εκφερεται για την ομαδα.

    Σε οτι αφορα τις δασικες πυρκαγιες γνωριζετε πωςισχυει στο ακεραιο, το καλλιον το προλαμβανειν του θεραπευειν. Τι εννοω? Μα το γεγονος οτι το αμειλικτο ερωτημα γιατι απο το 2013 και εντευθεν οι ζημιες ειναι αμελητεες σε σχεση με το προσφατο και απωτερο παρελθον δεν εχει περαν πασης αμφιβολιας απαντηθει επαρκως.Ενδεικτικα σας παραθετω τις επικρατεστερες πιθανες απαντησεις .
    1)Διαβολεμενη τυχη της ομαδας.
    2)Λιγο πιο σωστη οργανωση του πραγματος.
    3)ΑΛΛΟΣ ΛΟΓΟΣ. ( συνεχιζεται…….)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1ον. Λίγη ψυχραιμια αν διαθέτατε και ελάχιστη προσοχή, θα αντιλαμβανόσασταν ασφαλώς πως δεν έγραψα εγώ την πρώτη επιστολή για το 4αρι κλπ. 2ον Σε λάθος ερωτήματα απαντάτε. Η απουσία ικανού αριθμού εθελοντών που πολλοί, και όχι μόνον εγώ, διαπιστώνουν δεν αφορά μόνον το πυροφυλάκιο αλλά γενικά το βουνό που αντιστοιχεί στην περιοχή μας. Τσάμπα κόπος λοιπόν. 3ον και τελευταίο γιατί δεν μας λέτε, έτσι για να ξέρουμε ποιες είναι οι "αρμόδιες αρχές" στις οποίες δίνετε τις δημοσιεύσεις των δημοτών που αφορούν την δασοπροστασία; Βέβαια τσάμπα κόπο κάνετε αφού είναι δημόσιες και άρα οι "αρμόδιες αρχές" μπορούν από μόνες τους να τις βρουν, αλλά είναι φανερός ο υπερβάλλων, στην ρουφιανιά, ζήλος σας. Λύπη και μόνον προκαλείτε κύριε.....

      Διαγραφή
    2. οι αρχες μπορουν να ειναι π.χ η Δ.Α.Η.Ε (διευθυνση αντιμετωπισης ηλεκτρονικου εκγληματος) μιας και η αναρτηση ανωνυμων κειμενων βαραινει τον διευθυντη της εκαστοτε σελιδας (σημαινει οτι ειναι σαν να την εχει γραψει εκεινος) και φυσικα εαν αποδειχθει οτι ειναι ψευδη τοτε αποτελει και συκοφαντικη δυσφημιση οποτε πεφτουμε σε αδικημα και οταν μιλαμε για μια ομαδα οπως της δασοπροστασιας που τα ατομα που τη συκοφαντουν εχουν ενα σωρο πονηρους λογους να το κανουν, ανεβαινουμε κατηγορια και σε εγκλημα και εχουν καθε δικαιωμα να ασχοληθουν με αυτο οι αρχες. επισης το να το δωσουν σε αξιωματικους της πυροσβεστικης προκειμενου να εχουν γνωση του τι γραφεται για την ομαδα παλι δεν βλεπω που ειναι το κακο (μην ξεχνατε οτι οι εθελοντες συνεργαζονται ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ με την Π.Υ) εγω αυτο που βλεπω ειναι ενας πανικος να δειξετε οτι οι εθελοντες εχουν αδικο και εσεις δικιο. αλλα με τη μασκα της ανωνυμιας σας δεν μπορειτε να πεισετε κανεναν ουτε να κανετε διαλογο (για να γινει διαλογος πρεπει να υπαρχουν τουλαχιστον 2 ΑΤΟΜΑ)!!! αν διαβαζατε καλυτερα θα καταλαβαινατε οτι δεν εννοει τα δικα σας στοιχεια η τα δικα μου, αλλα του συντακτη της επιστολης για το 4αρι (αν και εδω που τα λεμε εαν στα σχολια μπει κατι το οποιο χρηζει προσοχης γιατι να μην το προωθησουν και αυτο;) .. αυτα και καληνυχτα σας... ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΣ Ν.

      Διαγραφή
  4. ( Συνεχεια………)

    Επειδη αυτος ο αλλος λογος (χωρις προς Θεου να ισχυριζομαι πως εν προκειμενω συντρεχει), εχει τα τελευταια χρονια τεκμηριωθει σε πληθος εξιχνιασεων υποθεσεων εμπρησμου ανα την Ελλαδα,και εδω υπαρχουν ανεξιχνιαστες περιπτωσεις ειναι υποχρεωση μας να αναψουμε οσο εκτυφλωτικοτερα μπορουμε τους προβολεις της προσοχης των αρχων απο την στιγμη που η ομαδα αντιμετωπιζεται με τετοια(παντα ανωνυμη) αναιτιολογητη και ατεκμηριωτη λυσσα απο καποιους, συστηματικοτερα μεσα στο κρισιμοτερο διαστημα της αντιπυρικης και εν πασει περιπτωσει απο το 2013 και εντευθεν.
    Με δεδομενο οτι απο τα γραπτα σας παροτι δεν αποδεχομαι την ηθικη προσεγγιση των πραγματων που κανετε αντιλαμβανομαι πως εχω να κανω με ανθρωπο ευφυη, επιτρεψτε μου μια ακομα επισημανση εχουσα να κανει με το ηθος των καιρων, και την περι δημοσιου διαλογου αντιληψη μου ωστε να βοηθησουμε και τους λοιπους ανωνυμως ολολυζοντες της παρουσας σειρας αναρτησεων να πανε λιγο πιο βαθεια στο πραγμα.
    Ειστε αρκετα εμπειρος οπως εμπειρος στην δημοσια εκφορα μου ειμαι και εγω οπως αντιλαμβανεστε μεχρι εδω.Ο εμπειροτατος σε αυτα τα πραγματα και καθολου αφελης κυριος Βραχιολιδης δημοσιευσε την επιστολη σας με την ρητη επισημανση οτι τα στοιχεια σας ειναι στην διαθεση του.Οπως θυμαστε η απαντηση της ΔΑΠΑΧΟ στην ανωνυμη επιστολη σας ξεκινουσε εστιαζοντας σε αυτην την επισημανση του Π. Οπως λοιπον και εκεινος και εγω και σεις αντιλαμβανομαστε αριστα,πως εαν ενδιαφερομουν να γνωρισω δημοσιως το ονομα σας αυτο θα μου ηταν πολυ ευκολο,συνεπως ουτε κατα διανοια δεν μπορει λογικος ανθρωπος να επικαλεστει πως η τελευταια επισημανση της ΔΑΠΑΧΟ στην επιστολη σας συνιστουσε απειλη.Ηταν απλα επισημανση προκειμενου να σας υποψιασει για το ενδεχομενο να αντιμετωπιζουμε μια περιπτωση αλλου λογου οποτε ισως ρωτηθειτε αρμοδιως για τις πηγες των πληροφοριων που σας οδηγουν στις διαπιστωσεις σας.
    Για αυτο σας λεω κυριε,αφηστε την δημοσια χρηστομαθεια και καντε λιγο υπομονη εως το τελος της αντιπυρικης .Τοτε θα εχουμε αρκετα πραγματα να συζητησουμε σε φιλικη ατμοσφαιρα σε σχεση με τα πως. Προς το παρον ας μεινουμε στα τι, οπως εχω υποσχεθει αλλωστε και στον εναν εκ των 4ρων.Λαθος ενημερωμενοι μπορει να βρεθουμε ολοι μας καποια στιγμη και ειδικα εμεις οι καθ εξιν πολυλογαδες που ισωςεχουμε θητευσει σε εντυπα και ηλεκτρονικα μεσα.Δεν ειναι δα και για θανατο.Συμβαινει και στις καλλιτερες οικογενειες.Ψυχραιμια και υπομονη θελει το πραγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι ναναι..... Επαναλαμβάνω δεν είμαι εγώ ο συντάκτης της πρώτης επιστολής. Είμαι ο περιπατητής που αναφέρω στην δεύτερη και στις επόμενες. ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ και μπορείτε να το πείτε από τώρα στις "αρμόδιες αρχές". Τέλος πάντων δεν ξαναασχολούμαι. Μια διαπίστωση-παύλα ανησυχία εξέφρασα με αφορμή τον δημόσιο διάλογο που ξεκίνησε με αλλονών πρωτοβουλία και πέσατε σαν τα κοράκια να με φάτε. Αυτό και μόνον δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά στο βασίλειο της Δανιμαρκίας. Αλλά τι πάει καλά σ' αυτήν την χώρα έτσι;

      Διαγραφή
  5. διαβαζοντας τοσες μερες τις δημοσιευσεις και τα σχολια δεν μπορω να μην σχολιασω απο τη δικια μου πλευρα, οπως τα βλεπω σαν απλος πολιτης. ανεβαινω χρονια στο βουνο για τρεξιμο αν και μενω στο παγκρατι. μου αρεσει η διαδρομη πανω απο τον παπαγο γιατι ειναι σχεδον επιπεδη και αρκετα ξεκουραστη. ας ερθουμε στα της δασοπροστασιας ομως λιγο... τα τελευταια χροναι εχω δει καποιες αλλαγες αλλες ευχαριστες αλλες οχι και τοσο.. θυμαμαι πριν καποια χρονια που εκλεινε η ΕΥΔΑΔΗΧ το δρομο εκει που ειναι η αττικη οδος. δεν ειναι λιγες οι φορες που ειχα τσακωθει με τον κυριο χατζηεμμανουηλ και αλλους εθελοντες (?) του επειδη εκλειναν αυθαιρετα το δρομο εκει χωρις να υπαρχει 4αρι. (για ενημερωση σας παντα πριν ανεβω στο βουνο κοιταω στη σελιδα της Γ.Γ.Π.Π για να δω εαν ειναι ανοιχτο η κλειστο το βουνο. σιγα σιγα αρχισε να σταματαει αυτο το βιολι. ανεβαινοντας θελω να αναφερω οτι δεν ειναι και λιγες φορες που κοντεψε να με χτυπησει η υδροφορα του δημου που οδηγουσε ο σταθης (επωνυμο δεν ξερω αλλα το αναφερω μιας και το ανεφερε και ο κ. στογιαννης) κατι το οποιο απο περισυ εχει σταματησει αν και μερικες φορες τωρα τελευταια τον εχω δει να την οδηγει μεχρι το κοιμητηριο (ποτε πιο πανω). και οσο για τις προαλλες ηταν ενας κυριος στο μπλοκο μαζι με τους αστυνομικους (παναγιωτης αν θυμαμαι καλα) με το μπλουζακι της ομαδας και μου προσεφερε ευγενικα ενα μικρο φυλλαδιο για να ενημερωθω για την ομαδα και το 4αρι. αυτα ειναι καποια πραγματακια που εχουν αλλαξει προς το καλυτερο. κατι το οποιο εχω να καταθεσω και δεν παει προς τη ΔΑΠΑΧΟ αλλα προς το δημο και το ΣΠΑΥ αφου ειναι δικια τους αρμοδιοτητα. εδω και 2 χρονια (ισως και 3) εχει καει το σπιτακι που υπηρχε και εκαναν παρατηρηση οι εθελοντες. αυτο γιατι δεν το αντικαθιστουν; τοσο πολυ θα τους κοστισει δηλαδη; και κλεινοντας, πολλα μπορειτε να λετε κυριοι πισω απο την ανωνυμια σας, αλλα αυτοι που το κανουν δεν φορανε παντελονια! αφηστε τους εθελοντες να κανουν τη δουλεια τους και μην τους κρινετε λες και ειναι οι εμισθοι υπαλληλοι σας!!! αν νομιζετε οτι ειστε καλυτεροι τοτε γραφτειτε κι εσεις στη δασοπροστασια!! προσωπικα δεν εχω τη δυνατοτητα να το κανω λογω χρονου και οικονομικων δυσχεριων, αλλιως θα ημουν ηδη μελος... ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΣ Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή