Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

ΣΟΚ! ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ALPHA ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ...

Για την προσωπική της εμπειρία από την μάχη της ενημέρωσης που έδωσε δίπλα στις φλόγες έγραψε στο facebook η δημοσιογράφος του...

Alpha Ρένα Κουβελιώτη.

Η δημοσιογράφος βρέθηκε στο πύρινο μέτωπο της ανατολικής Αττικής και όπως αναφέρει μετά από εξετάσεις διαπιστώθηκε ότι δηλητηριάστηκε το αίμα της από τον καπνό και τώρα θα πρέπει να ακολουθήσει αγωγή.
Δείτε ολόκληρη την ανάρτησή της:

«Στις φωτιές του 2007 έσπασα μετά από πτώση τον κόκκυγά μου … Για μέρες στο νοσοκομείο πίστευα πως δε θα καταφέρω να σταθώ ξανά στα πόδια μου … Σήμερα οι εξετάσεις έδειξαν πως δηλητηριάστηκε το αίμα μου από τον καπνό και παράλληλα προκλήθηκαν βρογχοσπασμοί στα πνευμόνια μου .. Τώρα μάσκες ,κορτιζόνη , αντιβίωση και αγωνία για τις επόμενες εξετάσεις. Γιατί τα λέω αυτά; Για να σκεφτείτε λίγο περισσότερο πριν φωνάξετε «αλήτη» έναν ρεπόρτερ ή έναν τεχνικό έναν φωτογράφο … Ξέρεις η εικόνα, η φωτογραφία, η μαρτυρία δεν καταγράφηκε από κάποιο ρομπότ … Αλλα από κάποιον εργαζόμενο … Ανθρωπο …Τέλος πάντων το ευχάριστο είναι πως τώρα θα μπορέσω να είμαι στο κρεβάτι πλάι στην αρρωστούλα κόρη μου που εγκατέλειψα τρεις νύχτες για να πάω στη φωτιά … Life is life».

1 σχόλιο:

  1. Για σκεφτείτε λίγο και τους πυροσβέστες και αυτοί έχουν πνεύμονες
    Και στο σώμα τους έχουν αρτηρίες και φλέβες που κυκλοφορεί ΑΙΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή