Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Η ΝΔ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΡΙΤΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!!! ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΨΗ!

O βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στάθης Παναγούλης υποστήριξε ξανά από το βήμα του Κοινοβουλίου πως όταν ο ΣΥΡΙΖΑ αναλάβει κυβέρνηση, θα στείλει σε ειδικό δικαστήριο τους βουλευτές που έφεραν στην Ελλάδα και φυσικά ψήφισαν τα Μνημόνια.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ υποστήριξε ότι ο «πρωθυπουργός και ο συνεταίρος ή καλύτερα ο ιπποκόμος του, ρίχνουν λάσπη στον ΣΥΡΙΖΑ».
«Ξεδιάντροπα βγήκε ο κ. Σαμαράς και είπε πως ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει τρομοκράτες. Ναι είμαι τρομοκράτης. Επί χούντας δύο χρόνια πηγαινοέρχονταν στην Αμερική και εγώ στην φυλακή. Ναι λοιπόν είμαι τρομοκράτης και θα σας τρομοκρατήσω όσο μπορώ, καθημερινά», είπε ο κ. Παναγούλης.
Πρόσθεσε πως «θα λογοδοτήσουν όσοι οδήγησαν τον λαό στην εξαθλίωση, στη φτώχεια. Εγώ δεν είμαι τόσο ευγενής και θα το πω ωμά: αυτοί που έβαζαν υπογραφές στα μνημόνια αυτοί θα καθίσουν στο σκαμνί του ειδικού δικαστηρίου, τελεία και παύλα».
Επίσης, εκτίμησε ότι η ΝΔ στις επερχόμενες εκλογές θα είναι τρίτο κόμμα «και για αυτό θα φταίει όχι μόνο ο αρχηγός σας, αλλά και εσείς που τον ανεχτήκατε όπως ανεχτήκατε και τον Βενιζέλο που στις προηγούμενες εκλογές νοίκιασε Πακιστανούς για να γεμίσει πλατεία».
defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου