Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΟΥΤΡΑ: ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΛΕΟΝ ΤΟ 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ!

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Εμείς απαντάμε με έργα!
Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω, ότι η ίδρυση του 6ου 2/θέσιου Νηπιαγωγείου Χολαργού είναι πλέον πραγματικότητα. Η έγκαιρη παρέμβασή μου στον Υφυπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Συμεών Κεδίκογλου, ευοδώθηκε σήμερα (7.5.2014) αφού την απόφαση αυτή συνυπέγραψε και ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών κ. Χ. Σταϊκούρας.
Υπόσχομαι να είμαι πάντα δίπλα σας, ακούραστη εργάτρια, με αμέριστο ενδιαφέρον για κάθε σας πρόβλημα.
Σε κάθε ευκαιρία, που θα μου δίνετε εσείς θα παρεμβαίνω, όταν και όπου χρειάζεται για το καλό της πόλης μας και των κατοίκων της.
Ευχαριστώ ακόμα μια φορά τον Υφυπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, που είδε με κατανόηση το αίτημά μου και δέχθηκε στη δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύει ο τόπος μας να συμπεριληφθεί στις ελάχιστες ιδρύσεις εντός του λεκανοπεδίου Αττικής και το δικό μας, το 6ο 2θέσιο Νηπιαγωγείο Χολαργού.

Αγγελική Κούτρα
Ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος
και
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
με το Δημοτικό Συνδυασμό

του Κώστα – Πολυχρόνη Τίγκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου