Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ! 1985: "ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΕΙΝΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΩΜΙΚΟΣ ΜΑΣ ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ"!!! ΖΩΝΤΑΝΗ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ...

Μία από τις πρώτες συνεντεύξεις που πήρα στη ζωή μου! Νομίζω πως ήταν η 2η ή 3η. Δεν ήμουν καλά καλά 22 ετών. Καλοκαίρι του 1985. Ο...


αείμνηστος Νίκος Σταυρίδης λίγο πριν από το τέλος της ζωής του, βρισκόταν ακόμη στο παλκοσένικο. Έτσι ήθελε να πεθάνει, όρθιος. Όμως αναγκαζόταν να δουλέψει γιατί έπαιρνε σύνταξη πείνας! 
Δεν ήθελε να δώσει συνέντευξη. Ήταν διστακτικός μαζί μου. Το πείσμα μου όμως και η έντονη επιθυμία μου να του πάρω συνέντευξη έβγαλαν κάτι καλό. Μάλιστα, ο ίδιος ο μεγάλος Νίκος Σταυρίδης μου ομολόγησε ότι ήταν η καλύτερη συνέντευξη που έδωσε ποτέ. Και όχι μόνο. Τη συνέντευξη την πήρα στο διάλειμμα της παράστασης, στο θέατρο Λουζιτάνια. Μόλις ο Νίκος Σταυρίδης ανέβηκε ξανά στη σκηνή για το Β΄μέρος,  έκανε μια παύση και μίλησε για μένα και για την ωραία συνέντευξη που μου έδωσε. Τόσο πολύ του άρεσε. Μέγιστη τιμή για μένα. 
Η συνέντευξη είναι επίκαιρη όσο ποτέ. Σήμερα οι συντάξεις είναι πείνας. Για όλους!
Μάκης Βραχιολίδης

3 σχόλια:

  1. Μάκη το γνωρίζεις καλύτερα από εμένα ότι συγκριτικά και τιμωρουμένου των αναλογιών η τότε σύνταξη πείνας ίσως σήμερα να αντιστοιχούσε σε μία αξιοπρεπή σύνταξη. Εύγε σε όλους μας και ιδιαίτερα στους κατά καιρούς μεταπολιτευτικούς κυβερνήτες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγνώμη τηρουμένων ήθελα να γράψω. Ο δαίμων των δακτύλων μου φταίει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνώμη τηρουμένων ήθελα να γράψω. Ο δαίμων των δακτύλων μου φταίει

    ΑπάντησηΔιαγραφή