Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΣΙΡΛΙΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο...ΣΑΜΠΑΝΗΣ!

λάβαμε το παρακάτω ανώνυμο σχόλιο, ο συντάκτης του οποίου, έχει την απαίτηση-θράσος να το δημοσιεύσουμε. Εμείς το δημοσιεύουμε για να καταδείξουμε το ποιόν του ανδρός:  
"Πόσο μα πόσο ξινός και αναιδής μπορεί να είσαι κύριε Βραχιολίδη.. Κατηγορείς τους άλλους οτι είναι τιμητές των πάντων. Εσυ δηλαδή τι είσαι τότε? Εσυ τι θεωρείς για τον εαυτό σου δηλαδή? είσαι καλύτερος ή λιγότερο ειρωνικός οταν αναφέρεσαι σε αυτούς που διαφωνούν μαζί σου??? (και μην μας πεις οτι αυτό το κάνεις μόνο οταν απαντάς σε αυτούς που σε κράζουν). Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.. Έλεος... Να δημοσιευτεί γιατι είναι σχόλιο στα σχόλια σου".

ΣΧΟΛΙΟ Βραχιολίδη: Εγώ, τσιρλιάρη, ό,τι έχω να πω και όποιον κρίνω, το λέω κατάμουτρα. Για να μπορείς εσύ αντίστοιχα, να με χαρακτηρίζεις "ξινό, αναιδή, γάϊδαρο" κ.λ.π.. Η μεγάλη διαφορά μας είναι ότι ενώ εγώ έχω το θάρρος να υπογράφω όσα λέω, εσύ κρύβεσαι πίσω από την μάσκα της ανωνυμίας σου και της φοβίας σου. Να γίνουν τιμητές των πάντων και όσοι έχουν ιστολόγια, αρκεί να μην είναι κρυμμένοι στην τρώγλη τους. Διαφορετικά είναι κουκουλοφόροι! Γκε γκε; Ο Νικολάου ή ο Ξύδης, μπορεί να με τάραξαν στις μηνύσεις και στα δικαστήρια, ήξερα όμως με ποιους είχα να κάνω. Δεν κρύφτηκε κανείς τους σε καμία τρώγλη. Ήξερα τους αντιπάλους μου. Ενώ εσείς όλοι οι ανώνυμοι είστε τσίρλες! 

Λάβαμε και ένα σχόλιο από τον Σαμπάνη. Αυτός τουλάχιστον, υπογράφει το σχόλιό του και μπράβο του. 

"Το ποιο ανησυχητικό με την υπόθεση σας είναι πως κανένας δεν ασχολείται μαζί σας μια και καλή! Να σας βάλει στην θέση σας και να πει τα πράγματα με το όνομα τους! ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ! ή σας φοβούνται (γιατί κάτι υπάρχει από πίσω) ή απλά δεν ασχολούνται μαζί σας γιατί είναι ποιο ώριμοι από έμενα και απλά γελάνε με όσα γράφετε! αυτό είναι το απαράδεκτο , με όλους σας! Εγώ δεν μπορώ να συμβιβαστώ με αυτό! (δεν έχω να κρύψω τίποτα και σε προκαλώ κιόλας! ούτε μπορώ να γελάσω με τόσα ΨΕΜΜΑΤΑ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ) Φτάσαμε στο σημείο να φτιαχτεί ενα ανώνυμο blog Πολιτικό Κλισιοσκόπιο Χολαργού-Παπάγου (ευτυχώς από την μια) που να πει κάποιες αλήθειες και για ΕΣΕΝΑ!!! και αυτό έγινε ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ να μιλήσει ανοιχτά και ΕΠΩΝΥΜΑ γιατί ΦΟΒΑΤΑΙ (κακός από την άλλη). Τέλος όλοι εσείς που ακούτε το όνομα σας από τον ΜΕΓΑΛΟ-ΕΚΔΟΤΗ (χαχααχ) του Χολαργού ότι είστε μπλεγμένοι και δεν κάνετε απολύτως τίποτα φταίτε ισάξια".
Σχόλιο Βραχιολίδη: Εγώ τουλάχιστον δεν αναταποκρίνομαι στην πρόκληση. Όταν ωριμάσεις, τα ξαναλέμε. Και να προσπαθήσεις να δείχνεις περισσότερη επιμέλεια στα κείμενά σου. Σου έχω σημειώσει μερικά σημαντικά σου λάθη. Κανείς δεν σου είπε να ασχολείσαι μαζί μου αλλά μονίμως αυτό κάνεις. Κάνε, ό,τι λες, ότι κάνουν οι άλλοι: Ή μην ασχολείσαι καθόλου με μένα  ή γέλα με όσα γράφει ο "Παρατηρητής". Κάτι είναι κι αυτό μέσα στην γενική κατάθλιψη που ζούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου