Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΟ ΤΑ LIDL



“Πριν 2 εβδομάδες αγόρασα από τα LIDL τρεις…
πυροσβεστήρες αυτοκινήτου.
Η συσκευασία ήταν χάρτινη σφραγισμένη και χωρίς αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης.
Στο ταμείο που ρώτησα, με διαβεβαίωσε η υπάλληλος οτι ακόμα και να μην γράφει απέξω την ημερομηνία λήξεως, με την απόδειξη που θα μου κόψει θα έχει εγγύηση για 3 χρόνια.

Πηγαίνοντας στο σπίτι και ανοίγοντας τις συσκευασίες των πυροσβεστήρων, βλέπω έκπληκτος πάνω στους πυροσβεστήρες να αναγράφεται η ημερομηνία λήξεως 10-2014.Δηλαδή , οι πυροσβεστήρες ήταν ληγμένοι εδώ και 3 μήνες τουλάχιστον.
Εξοργισμένος, στέλνω email στην εταιρία LIDL ρωτώντας τους για ποιο λόγο εξαπατάνε τον κόσμο με τα προϊόντα τους.
Να σημειώσω οτι το προϊόν ΔΕΝ μπορεί να επιστραφεί ώστε να πάρει κάποιος τα χρήματα πίσω εφόσον η χάρτινη συσκευασία αναγκαστικά πρέπει να την χαλάσεις ώστε να βγάλεις από μέσα τον πυροσβεστήρα και να δεις κατόπιν εορτής οτι είναι ληγμένος.
Στο email μου , απάντησε η κυρία από το τμήμα διασφάλισης ποιότητας και μου ανέφερε χαρακτηριστκά οτι η αναγραφόμενη ημερομηνία του πυροσβεστήρα είναι η ημερομηνία παραγωγής και όχι η ημερομηνία λήξης.
Μας δουλεύουν δηλαδή μπροστά στη μάπα μας!
Την ενημέρωσα οτι όλα μα όλα τα προϊόντα που αναγράφουν ΜΙΑ και μοναδική ημερομηνία, αυτή είναι η ημερομηνία λήξης του προϊόντος , και μόνο στις περιπτώσεις που υπάρχει αναγραφή ΔΥΟ ημερομηνιών, αναγράφεται κα η ημερομηνία παραγωγής και η ημερομηνία λήξης και μάλιστα αναγράφουν και σε τι αναφέρεται η κάθε ημερομηνία.
Έχω ζητήσει σε email μου επίσημο έγγραφο από την LIDL Hellas που να μου πιστοποιεί τα όσα λέει η κυρία Ευαγγελία Μουστάκα, στο οποίο δεν έχω λάβει καμία απάντηση.
Επίσης έχω στείλει email στη εταιρία που παρασκευάζει τους εν λόγω πυροσβεστήρες για διευκρινήσεις σχετικά με την αναγραφόμενη ημερομηνία εδώ και 3 εβδομάδες χωρίς να πάρω την οποιαδήποτε απάντηση.
Παρακαλώ ενημερώστε τον κόσμο για τους απατεώνες ώστε να μην ξαναψωνίσει κανείς από τα καταστήματά τους.”
Αναγνώστης
press-news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου