Μεγάλο είναι το πλήγμα για την....
ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον αποκλεισμό των ελληνοσκοπιανών συνόρων από τους
πρόσφυγες, καθώς η ζημία ανέρχεται στα 1,5 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θαν. Ζηλιασκόπουλου στον ΣΚΑΪ: "Λόγω του αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, από περίπου 1.500 πρόσφυγες, από τις 18 Νοεμβρίου, επηρεάζονται περίπου 1.800 βαγόνια, εντός και εκτός Ελλάδας" ανέφερε και πρόσθεσε πως στην πΓΔΜ έχουν εγκλωβιστεί με κατεύθυνση την Ελλάδα, τέσσερα τρένα, ενώ στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Αθήνα έχουν εγκλωβιστεί τρένα που δεν μπορούν να κατευθυνθούν μέσω Σκοπίων στην Ευρώπη.
Εκτός από τη ζημιά του 1,5 εκατ. ευρώ, κατά τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θ. Ζηλιασκόπουλο, πλήγμα δέχεται και η αξιοπιστία της εταιρείας, καθώς δεν μπορεί να εκτελέσει δρομολόγια ενόψει Χριστουγέννων.
Την ίδια ώρα, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος (ΣΥΝΔΔΕ&L) ζητά την άμεση παρέμβαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας στα Ελληνοσκοπιανά σύνορα, εξαιτίας της σώρευσης μεταναστών και της κατάληψης των σιδηροδρομικών γραμμών.
Στην επιστολή του, ο ΣΥΝΔΔΕ&L σημειώνει πως πλέον, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου, μέσω των οποίων διακινείται η συντριπτική πλειοψηφία των εμπορευμάτων που μεταφέρονται σιδηροδρομικώς, είναι πολύ σοβαρά.
Αυτή την στιγμή - τονίζεται στην επιστολή - πλήττονται επιχειρήσεις που αγωνίζονται να επιβιώσουν, αλλά κυρίως να ανταποκριθούν στις δεσμεύσεις που έχουν αναλάβει έναντι άλλων εταιρειών, εγχώριων αλλά και πολυεθνικών.
«Γνωρίζετε πολύ καλά τις προσπάθειες που γίνονται», επισημαίνεται, «για την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων που διαθέτει η γεωγραφική θέση της πατρίδας μας και την ανάγκη για επενδύσεις και για διακρατικές εμπορικές συμφωνίες που αναδεικνύουν την χώρα μας και τις δυνατότητες της. Στόχος μας είναι η προσέλκυση ενδιαφέροντος για την χώρα μας και όχι η αναζήτηση εναλλακτικών οδών από τις γειτονικές χώρες που μπορεί αύριο να υποκλέψουν το ελληνικό έργο» αναφέρει στην επιστολή του ο Σύνδεσμος και καταλήγει: "Οφείλετε να βοηθήσετε τις ελληνικές επιχειρήσεις που σήμερα στηρίζουν την οικονομία, γιατί αύριο ειλικρινά μπορεί να είναι πολύ αργά".
taxalia.blogspot.gr
ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον αποκλεισμό των ελληνοσκοπιανών συνόρων από τους
πρόσφυγες, καθώς η ζημία ανέρχεται στα 1,5 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θαν. Ζηλιασκόπουλου στον ΣΚΑΪ: "Λόγω του αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, από περίπου 1.500 πρόσφυγες, από τις 18 Νοεμβρίου, επηρεάζονται περίπου 1.800 βαγόνια, εντός και εκτός Ελλάδας" ανέφερε και πρόσθεσε πως στην πΓΔΜ έχουν εγκλωβιστεί με κατεύθυνση την Ελλάδα, τέσσερα τρένα, ενώ στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Αθήνα έχουν εγκλωβιστεί τρένα που δεν μπορούν να κατευθυνθούν μέσω Σκοπίων στην Ευρώπη.
Εκτός από τη ζημιά του 1,5 εκατ. ευρώ, κατά τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θ. Ζηλιασκόπουλο, πλήγμα δέχεται και η αξιοπιστία της εταιρείας, καθώς δεν μπορεί να εκτελέσει δρομολόγια ενόψει Χριστουγέννων.
Την ίδια ώρα, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος (ΣΥΝΔΔΕ&L) ζητά την άμεση παρέμβαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας στα Ελληνοσκοπιανά σύνορα, εξαιτίας της σώρευσης μεταναστών και της κατάληψης των σιδηροδρομικών γραμμών.
Στην επιστολή του, ο ΣΥΝΔΔΕ&L σημειώνει πως πλέον, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου, μέσω των οποίων διακινείται η συντριπτική πλειοψηφία των εμπορευμάτων που μεταφέρονται σιδηροδρομικώς, είναι πολύ σοβαρά.
Αυτή την στιγμή - τονίζεται στην επιστολή - πλήττονται επιχειρήσεις που αγωνίζονται να επιβιώσουν, αλλά κυρίως να ανταποκριθούν στις δεσμεύσεις που έχουν αναλάβει έναντι άλλων εταιρειών, εγχώριων αλλά και πολυεθνικών.
«Γνωρίζετε πολύ καλά τις προσπάθειες που γίνονται», επισημαίνεται, «για την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων που διαθέτει η γεωγραφική θέση της πατρίδας μας και την ανάγκη για επενδύσεις και για διακρατικές εμπορικές συμφωνίες που αναδεικνύουν την χώρα μας και τις δυνατότητες της. Στόχος μας είναι η προσέλκυση ενδιαφέροντος για την χώρα μας και όχι η αναζήτηση εναλλακτικών οδών από τις γειτονικές χώρες που μπορεί αύριο να υποκλέψουν το ελληνικό έργο» αναφέρει στην επιστολή του ο Σύνδεσμος και καταλήγει: "Οφείλετε να βοηθήσετε τις ελληνικές επιχειρήσεις που σήμερα στηρίζουν την οικονομία, γιατί αύριο ειλικρινά μπορεί να είναι πολύ αργά".
taxalia.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου