Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

"ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΝΙΓΟΥΝ"! ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΠΕΖΟΥΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ! ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΣΟΚ ΜΕ ΤΟΜΑΡΙΣΤΕΣ ΟΔΗΓΟΥΣ...

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ 
ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟ
Δείτε φωτογραφίες για να καταλάβετε τι συμβαίνει στην ελληνική κοινωνία. Στη διπλανή μας πόρτα. Αυτές οι φωτογραφίες απεικονίζουν -έστω σε μικρογραφία το πού πάμε. Η αντίληψη του "εγώ να κάνω τη...

δουλειά μου και οι άλλοι να πάνε να πνιγούν" χαρακτηρίζει όχι μόνο πολλούς Έλληνες οδηγούς, αλλά γενικώς πολλούς Έλληνες που φέρονται έτσι στη ζωή τους και όχι μόνο όταν οδηγούν. Προσέξτε οδηγούς που δεν έβρισκαν να παρκάρουν δίπλα στη λαϊκή αγορά Χολαργού για να κάνουν τα ψώνια τους και στάθμευσαν το όχημά τους πάνω στη διάβαση των πεζών και δη των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Από πού θα μπορούσε να περάσει ο πεζός και δη το άτομο με αναπηρικό καροτσάκι ή ο τυφλός; Θα έπρεπε να...γκρεμοτσακιστεί ή να κινδυνέψει να τον κάνει...κιμά άλλο διερχόμενο αυτοκίνητο! Αυτή είναι η αντίληψη πολλών Ελλήνων για τον διπλανό τους. "Εγώ να περνάω καλά, εγώ να κάνω τα ψώνια μου και οι υπόλοιποι να πάνε να πνιγούν"! Απολαύστε τις παρακάτω φωτογραφίες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου