Κυριακή 15 Απριλίου 2018

ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΙΣΧΥ ΤΟ...ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ-ΠΑΠΑΓΟΥ, ΚΑΙ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ! ΝΕΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ!

αναδημοσίευση από την έντυπη εφημερίδα μας (τεύχος 562)
Ένα άλυτο επί δεκαετίες πρόβλημα στο λεγόμενο “τρίγωνο του διαβόλου” το οποίο περικλείεται από τις οδούς Ναυαρίνου, Πίνδου και Υμηττού (φωτό δίπλα), παρά το ότι επιδεινώνεται, επιβαρύνοντας την...

περιοχή με 10.000 αυτοκίνητα ημερησίως, όχι μόνο δεν επιλύεται από τη Δημοτική Αρχή, αλλά όπως καταγγέλλουν κάτοικοι και δημότες, δεν δίνεται  ούτε καν απάντηση από τον Δήμαρχο. 

Αυτό είχε ως συνέπεια, Επιτροπή κατοίκων να συγκεντρώσει υπογραφές και να προσφύγει για μια ακόμη φορά, τόσο στον Συνήγορο του Πολίτη, όσο και στην εφημερίδα μας. Στην επιστολή τους προς τον Συνήγορο του Πολίτη (πάνω φωτό), μεταξύ άλλων, οι κάτοικοι τονίζουν ΄ότι “η Δημοτική Αρχή κωφεύει στις αιτήσεις μας και βλάπτει ζωτικά δικαιώματα και συμφέροντα των πολιτών”. 

Αναφορικά με την προσφυγή των κατοίκων  με ενημερωτική επιστολή προς την εφημερίδα μας, την οποία παραθέτουμε ακριβώς πιο κάτω, έχουμε να υπογραμμίσουμε τα εξής: 1. Ζητάμε από τη Δημοτική Αρχή, αν μη τι άλλο να δώσει μια απάντηση σε αυτούς τους πολύπαθους κατοίκους-δημότες, να τους εξηγήσει δηλαδή αν λύνεται ή όχι το πρόβλημα, δεδομένου ότι υπάρχει και μια εταιρεία (ΝΑΜΑ) η οποία έχει πληρωθεί από τον Δήμο γι’ αυτό ακριβώς το πράγμα: να διερευνήσει λύσεις για το πρόβλημα του “τριγώνου του διαβόλου”.  Μπόρεσε η εταιρεία να βρει λύση ή δόθηκαν άσκοπα τα χρήματα; 2. Κάνει εντύπωση το γεγονός της απραγίας-ανυπαρξίας του Συμπαραστάτη του Δημότη, ενός θεσμού ο οποίος υποτίθεται- βρίσκεται κοντά στον δημότη, αφουγκράζεται τα προβλήμ,ατά του και τα μεταφέρει στη Δημοτική Αρχή. Πού είναι ο Συμπαραστάτης του Δημότη; Οέο; Σημειώστε ότι ο κ. Κανελλόπουλος (είναι ο καθ’ όλα σεβαστός κύριος που έχει αναλάβει τα καθήκοντα  του Συμπαραστάτη του Δημότη) αμείβεται μηνιαίως για τις...πολύτιμες υπηρεσίες του. Θέλαμε να γνωρίζουμε, αν γι’ αυτό το πρόβλημα μετέφερε τις ανησυχίες και την αγωνία των δημοτών-κατοίκων στη Δημοτική Αρχή! Πάντως, ένα είναι βέβαιο: για μια ακόμη φορά οι δημότες απευθύνονται στην εφημερίδα μας για να βρουν λύση στο πρόβλημά τους. 

Παρακάτω δημοσιεύουμε την ενημερωτική επιστολή της Επιτροπής των κατοίκων, αναφορικά με τα όσα έχουν γίνει για αυτό το σοβαρό ζήτημα. Σας συστήνουμε να τη διαβάσετε με προσοχή, ώστε να μορφώσετε μια άποψη για το πώς έχουν ή το πως βιώνουν τα πράγματα οι κάτοικοι της περιοχής γύρω από το “τρίγωνο του διαβόλου”. 

α. Στις 27-1-2016 ο Δήμος υπέγραψε σύμβαση με την ΝΑΜΑ Α.Ε. για την παροχή Υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας στο Δήμο Παπάγου-Χολαργού Π/Υ 73.185 € σύμφωνα με την μελέτη 81/2015 του Δήμου.
β. Η μελέτη της ΝΑΜΑ παρουσιάστηκε ακροθιγώς για πρώτη φορά στις 10-11-2016 και μετά αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο από τις 30-11-2016 μέχρι 15-1-2017 για διαβούλευση.
γ. Από την μελέτη αυτή, προκύπτει ότι:
(1) Δεν αντιμετωπίζει την διαμπερή κυκλοφορία που ξεκινάει από την Αγ. Παρασκευή και τα Μεσόγεια, αποφεύγει την Λεωφ. Μεσογείων και την Αττική Οδό και μέσω των οδών Ναυαρίνου -Υμηττού- Εθν. Αμύνης διαπερνά όλο τον Δήμο δηλ. την κυκλοφοριακή συμφόρηση των 10.000 οχημάτων ημερησίως που με την ατμοσφαιρική και ηχητική ρύπανση που επιφέρει, επιβαρύνει την υγεία και ασφάλεια χιλιάδων κατοίκων.
(2) Η περιοχή Ναυαρίνου -Υμηττού- Εθν. Αμύνης είναι η πλέον επιβαρυμένη από όλο τον Δήμο και αποτελεί το υπ. αριθ. 1 κυκλοφοριακό πρόβλημα.
(3) Απουσιάζουν παντελώς προτάσεις ελάφρυνσης του υπέρμετρου αυτού κυκλοφοριακού φόρτου, ως όφειλε να έχει η μελέτη.
(4) Η πρόταση να μπει φανάρι στην Εθν. Αμύνης με την Σαρανταπόρου θα είναι αληθινή τιμωρία και εμπαιγμός των κατοίκων.
(5) Το αυθαίρετο κλείσιμο της Πίνδου με ιδιόρρυθμο "τείχος Βερολίνου" παραμένει και εδραιώνεται προς όφελος ολίγων, πραγματική άνιση μεταχείριση πολιτών.
2. Εμπλεκόμενη Υπηρεσία   
Η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Παπάγου-Χολαργού.
3. Ενέργειες που έχουν προηγηθεί:
α. Η Α.Π. 398/ 11-1-2017 αίτηση-αναφορά 215 δημοτών, στο πλαίσιο της διαβούλευσης, με προτάσεις επίλυσης του προβλήματος και κύριο αίτημα την μείωση τουλάχιστον κατά 50% του κυκλοφοριακού φόρτου στην Ναυαρίνου-Υμηττού-Εθν. Αμύνης, που σημαίνει και ελάφρυνση της διαμπερούς κυκλοφορίας σε όλο το προάστιο, κατά 5.000 οχήματα ημερησίως , τουλάχιστον, δηλ. αποτελεί ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΟ και όχι μόνο τοπικό.
Στην αίτηση αυτή, ζητούσαμε και την απάντηση και ικανοποίηση των τριών προηγούμενων σιτήσεών μας , που εκκρεμούν. 
β. Η από 30-11-2015/ΑΠ. 28954 αίτηση γ. Η από 27-6-2016 /ΑΠ. 16229 αίτηση δ. Η από 3-8-2016 /ΑΠ. 19227 αίτηση 
Οι παραπάνω αιτήσεις αναφέρονται στην σελ. 3 της αντίστοιχης αίτησης της 11-1-2017 συνοπτικά και αποτελούσαν τότε αιτήματα 62 δημοτών (άνοιγμα της Πίνδου, απόφαση που κλείστηκε κ.λ.π.).
ε. Δημοσίευση άρθρου ( αρ.12 του φακέλου ) «διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλον» οτον τοπικό τύπο: myxolargos 16-2-2017 kosmonea 18-2-2017 " Ανεξάρτητος Παρατηρητής" 28-2-2017 
στ. Συνάντηση 16 δημοτών με τον Δήμαρχο στις 2-3-2017 
ζ. Η Α.Π. 12481/20-3-2017 αίτηση-αναφορά μας προς τον Συνήγορο του Πολίτη για την δραστική μείωση της διαμπερούς κυκλοφο¬ρίας και αντίστοιχη ελάφρυνση της κυκλ. συμφόρησης στην διαδρομή Ναυαρίνου -Υμηττού- ΕΘν. Αμύνης.
η. Η Α.Π. 12328/26-5-2017 αίτηση-αναφορά μας προς τον Δήμο Παπ-Χολ. για το ίδιο θέμα, με 4 νέες προτάσεις και σχέδια (επί πλέον των αρχικών τριών της 11-1-2017) για την δραστική μείωση της διαμπερούς κυκλοφορίας.
4. Αποτελέσματα
α. Με τις αιτήσεις υπό στοιχείο 3β,3γ,3δ του παρόντος, το μόνο που καταφέραμε, ήταν να γίνει μία ημέρα (άγνωστο ποιά !!) μέτρηση πρωινής αιχμής με 965 οχήματα ανά ώρα στον κόμβο Υμηττού- Εθν. Αμύνης δηλ. να διαπιστωθεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση από την ΝΑΜΑ. Στην σελ. 2 , κεφ. Δ. της Α.Π. 398/ 11-
1-2017 αίτησης υπάρχει αναλυτική μνεία αντιφάσεων και ανακολουθιών επ' αυτού.
β. Από την συνάντηση της 2-3-2017 με τον Δήμαρχο δυστυχώς διαπιστώθηκε, ότι δεν προτίθεται να θεραπεύσει τα κακώς κείμενα και δεν δεσμεύτηκε να απαλλάξει το προάστιο από την φοβερή μάστιγα της διαμπερούς κυκλοφορίας, μολονότι αυτό επιβάλλει η κοινή λογική και ο χαρακτηρισμός του Δήμου ως περιοχής αμιγούς κατοικίας.
γ. Ο στόχος της μελέτης για βιώσιμη κινητικότητα ουδόλως επιτυγχάνεται, αφού αφήνει στο έλεος των καυσαερίων και του θορύβου χιλιάδες κατοίκων (σοβαρή, απαράδεκτη έλλειψη-παράλειψη)» δ. Η ΝΑΜΑ μπορούσε και μπορεί να δώσει την αναγκαία βέλτιστη, ριζική λύση πριν την λήξη της Β φάσης της μελέτης, σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου και την απαραίτητη συγκατάθεση του Δημάρχου»
ε. Από τον Ιούνιο 2017 παρατηρείται πλήρης στασιμότητα, διότι δεν πήραμε καμιά ουσιαστική γραπτή απάντηση στις αναφορές μας, πλην πληροφοριών γενικών, στις 7-11-2017, 24-11-2017 και 8-12-2017,που ήταν όμως ασαφείς και αντικρουόμενες, από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Παπάγου-Χολαργού, και παρά τις συνεχείς οχλήσεις μας ο Δήμαρχος δεν μας έχει συναντήσει ακόμη, όπως αναλυτικά αναφέρεται στο έγγραφό μας (Μαρτίου 2018), που σας υποβάλλουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου