Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

ΑΡΓΟΣ: ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ 10ΧΡΟΝΗΣ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΤΗΣ!

Δεν μπορεί ακόμα να πιστέψει την τραγωδία που σημειώθηκε στο σπίτι της η μητέρα της 10χρονης Στέλλας, την οποία σκότωσε ο ετεροθαλής 29χρονος αδερφός της στο Άργος.
Η άτυχη μητέρα και μητριά του 29χρονου δράστη ανέβασε δύο...

φωτογραφίες της 10χρονης στο Facebook, συνοδεύοντάς της με λόγια που συγκινούν. Η μητέρα απευθύνεται στην κόρη της και της ζητά συγγνώμη που δεν κατάφερε να την προστατέψει. «Δεν μπόρεσα να σε προστατέψω μωρό μου. Εσύ με προστάτεψες ζωή μου» γράφει μεταξύ άλλων και συνεχίζει: «Στέλλα μου είσαι το παιδί που πάντα ήθελα στη ζωή μου».
Στην πρώτη φωτογραφία απεικονίζεται η μικρή με τον πατέρα της.
Στη δεύτερη φωτογραφία, γράφει στην μικρή της: «Στελλίνι μου σε θαύμαζα, ήσουν οδηγός μου».
Κάτω από ένα σχόλιο στη δεύτερη ανάρτηση πρόσθεσε:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου