Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΥΤΙΑΣ: "ΕΧΩ ΚΑΡΚΙΝΟ. ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑ ΗΡΕΜΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ"

Την μάχη του με την επάρατη νόσο εξομολογήθηκε σε εβδομαδιαίο περιοδικό ο Γιώργος Αυτιάς.  Ο δημοσιογράφος μιλώντας με άκρατη ειλικρίνεια,ανθρωπιά και ευαισθησία αποκάλυψε ότι "τον καρκίνο ούτε τον φοβήθηκε, ούτε τον υποτίμησε".
"Πέρυσι περάσατε από ένα στάδιο καρκίνου", επισημαίνει ο δημοσιογράφος και εκείνος απαντά: "Ναι, είχα ένα μικρό καρκινάκι. Το ανακάλυψα, έκανα βιοψία και το προλάβαμε. Ήταν δύσκολο ήταν στον θυρεοειδή".
Δεν διστάζει να εξομολογηθεί τα συναισθήματα που τον κατέβαλαν όλο εκείνο το δύσκολο διαστημα: "Την χαρά και την λύπη πρέπει να ξέρεις να τις βιώνεις χωρίς ακρότητες. Ένα κομμάτι αυτής της ιστορίας το βίωσα εντελώς μόνος. Στην οικογένειά μου είπα την αλήθεια ήρεμα. Δεν έκανα ανακοινώσεις του τύπου "Πεθαίνω αύριο". Τώρα είμαι καλά. Ήταν επώδυνο. Εδώ συμβαίνει κάτι απλό και λες "αμάν"! Έχω βιώσει πολλές ανάλογες καταστάσεις με αγαπημένους μου ανθρώπους. Στην ζωή πρέπει να τα περιμένεις όλα. Γι΄αυτό και δεν θέλω ο κόσμος να ταλαιπωρείται. Κουραστήκαμε πολύ."
Στην ερώτηση του δημοσιογράφου αν ο καρκίνος άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο ο Γιώργος Αυτιάς βλέπει την ζωή, εκείνος μιλά με όλη την ειλικρίνεια και την ευθύτητα που τον διακρίνουν: "Τον καρκίνο τον φοβήθηκα. Δεν τον υποτίμησα, αλλά τον αντιμετώπισα με δυνατή ψυχολογία. Δεν ξέρω πως θα λειτουργούσα αν δεν είχα δουλειά. Θέλουν θάρρος αυτές οι καταστάσεις".
Γιώργος Αυτιάς
ΕΓΩ weekly

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου